Sayı : 96168743
Konu: 1 Kalem Tıbbi Malzeme Alımı İşi
…………………………………………
Genel Sekreterliğimize bağlı Hastanemizin ihtiyacı olan aşağıda cins ve miktarı yazılı malzemeler 4734 Sayılı Kamu İhale Kanunun 22/d maddesi gereğince Doğrudan Temin Usulü ile aşağıda yazılı İdari Şartlarda satın alınacaktır.
İdari Şartlar;
1. Teklif mektubu aşağıda belirtilen tarih ve saate kadar teslim edilecektir. Teslim edilememesi halinde
0348 814 55 31 nolu telefona faks edilecek ve daha sonra teklif mektubunun aslı gönderilecektir.
2. Teklifler TL (Türk Lirası) olarak verilmeli, teklif edilen bedel rakam veya yazı ile açıkça yazılmış olmalıdır, Teklif edilen birim fiyata KDV’nin hariç ya da dâhil olduğu belirtilmelidir, kazıntı, silinti, düzeltme bulunmamalıdır.
3. Teklif verilen malzemelerin markaları, ambalaj şekilleri ve idarenin kesin siparişine müteakip teslim süreleri teklif mektubunda bildirilecektir.
4. Söz konusu alım ile ilgili tüm vergi-resim ve harçlar, ulaşım ve sigorta giderleri istekliye aittir.
5. İdaremiz alımı yapıp yapmamakta, dilediği miktarlarda yapmakta ve uygun bedeli tespitte serbesttir.
6. 25.03.2010 Tarihli 27532 sayılı Mükerrer Resmi Gazetede yayınlanarak yürürlüğe giren; Sosyal Güvenlik Kurumu Sağlık Uygulama Tebliği gereği ürünlerinizin TİTUBB Kayıt Numarası, varsa SUT Kodu ve Distribütör firma ve/veya Bayi Kodu teklifinizle birlikte proformada mutlaka yazılacaktır.
7. Teklifi kabul edilen firmaya yazılı sipariş verilecek, alımın uhdenizde kaldığının bildirilmesine müteakip en geç 10(on) gün içerisinde malzemeler talipli firma veya temsilcisi tarafından bizzat Hastanemiz Muayene Komisyonuna istenen belgeler ile birlikte teslim edilecektir.
8. Taahhüdün yerine getirilmemesi halinde istekli 4734 sayılı Kanunu’nun 10.maddesi “f” bendine istinaden (İhale tarihinden önceki beş yıl içinde, ihaleyi yapan idareye yaptığı işler sırasında iş veya meslek ahlakına aykırı faaliyetlerde bulunduğu bu idare tarafından ispat edilen) İdaremizin sonraki alımlarında ihale dışı bırakılır. Ayrıca yüklenicinin bağlı olduğu Ticaret Odası ve İl Sanayi Müdürlüklerine taahhüdünü yerine getirilmediği yazı ile bildirilecektir.
9. Mal/hizmet bedeli, teslimatın bitirilip muayene komisyonunca kabul edildiği tarihten itibaren Kilis Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği Muhasebe Birimince 2016 Mali yılı Döner Sermaye Bütçesinden bütçe imkânları doğrultusunda ödenecektir. Peşin ödeme yapılmayacak ve gecikme cezası ödenmeyecektir.
10. Teklif veren firma bütün bu şartları aynen kabul etmiş sayılacaktır.
11. Tekliflerinizi en geç 24/10/ 2016 günü Saat: 17:00 ’a kadar bekler, işlerinizde başarılar dilerim.
|
|
Rıdvan GÖKÇEK Genel Sekreter a. |
|
|
Mali Hizmetler Başkanı |
S.No |
Malzemenin Adı |
Miktarı |
Birim |
UBB Kodu |
Sut Kodu |
Markası |
B. Fiyatı |
Toplam |
1 |
Poliglactin No:2 Yuvarlak 36 mm
|
600 |
Adet |
|
|
|
|
|
TOPLAM (KDV Hariçtir ) |
|
|
…/1
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|