• İhale No
    2019/663785
  • İhale Adı
    1 YIL SÜRELİ 24 ADET HİZMET ARACI KİRALAMA İŞİ
  • Sektör
    Araç Kiralama ve Personel Taşıma Hizmeti
  • İhale Tipi
    Hizmet Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    07 Ocak 2020 14:00
  • İdare
    İPEKYOLU BELEDİYESİ DESTEK HİZMETLERİ MÜDÜRLÜĞÜ
  • İhale İli
    Van
  • İşin İli
    Van
  • Şikayet Bedeli
    101.344,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    8.447.946 ile 33.791.911 TL arası
  • Yayın Tarihi
    16 Aralık 2019
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
ARAÇ KİRALAMA HİZMETİ ALINACAKTIR

İPEKYOLU BELEDİYESİ DESTEK HİZMETLERİ MÜDÜRLÜĞÜ

1 YIL SÜRELİ 24 ADET HİZMET ARACI KİRALAMA İŞİ hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2019/663785

1-İdarenin

a) Adresi : HAFIZİYE MAHALLESİ SERDAR 2. SOKAK NO:3 65100 MERKEZ/ İPEKYOLU/VAN
b) Telefon ve faks numarası : 4447160 - 4322170063
c) Elektronik Posta Adresi : cevre.sayin65@gmail.com
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu hizmetin

a) Niteliği, türü ve miktarı : 8 Adet Binek Araç (3 adedi otomatik vites olacak), 7 Adet Pickup (3 adedi 4x4, 4 adedi 4x2 olacak), 4 Adet Minibüs(3 adedi 16+1kişi, 1 adedi 14+1 kişi olacak), 3 Adet Hafif Ticari, 2 Adet U.Kasa Ç.Kabin Kamyonet toplamda 24 araç kiralama işi
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Yapılacağı yer : İpekyolu Belediyesi İlçe Sınırları
c) Süresi : İşe başlama tarihinden itibaren 12(on iki) aydır


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : İpekyolu Belediye Hizmet Binası 4. Kat Destek Hizmetleri Müdürlüğü / Hafiziye Mah. Serdar Sok. No:3 İpekyolu/Van
b) Tarihi ve saati : 07.01.2020 - 14:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.2.1 Bankalardan temin edilecek belgeler:
Teklif edilen bedelin %10 dan az olmamak üzere istekli tarafından belirlenecek tutarda bankalar nezdindeki kullanılmamış nakdi veya gayrinakdi kredisini ya da üzerinde kısıtlama bulunmayan mevduatını gösterir banka referans mektubu,
Bu kriter mevduat ve kredi tutarları toplanmak ya da birden fazla banka referans mektubu sunularak sağlanabilir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 40 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi.
4.3.2. Makine, teçhizat ve diğer ekipmana ait belgeler ve kapasite raporu:

İstekliler:Teklif edecekleri araçların  en az 5'ini (beş)  aracın Kendi öz malı olduğuna ilişkin ruhsat, demirbaş veya amortisman defterinde kayıtlı olduğuna dair noter tespit tutanağı ya da serbest muhasebeci mali müşavir (SMMM) veya yeminli mali müşavir (YMM) raporu ile tevsik edilip ihale aşamasında ihale komisyonuna sunacaklardır.

4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

Kamu ve Özel Sektörde Araç Kiralama Hizmeti Alımı işler benzer iş olarak kabul edilecektir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.

7. İhale dokümanının görülmesi:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar İpekyolu Belediye Hizmet Binası 4. Kat Destek Hizmetleri Müdürlüğü / Hafiziye Mah. Serdar Sok. No:3 İpekyolu/Van adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

13. Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.

14.Diğer hususlar:
Teklifi sınır değerin altında olduğu tespit edilen isteklilerin teklifleri, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin reddedilecektir.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
5 Adet Binek Araç Dizel Yakıtlı (En az 2017 Model Yakıt ve Şoför İdare tarafından karşılanacaktır .5 adet binek araç x 12 ay = 60 ay olarak hesaplanacaktır.) 60 ay
3 Adet otomatik Vites Binek Araç Dizel Yakıtlı (En az 2017 Model Yakıt ve Şoför İdare Tarafından karşılanacak 3 adet Otom. binek araç x 12 ay = 36 ay olarak hesaplanacaktır.) 36 ay
3 Adet 4*4 Pick-Up Araç Dizel Yakıtlı (En az 2016 Model Yakıt ve Şoför İdare Tarafından Karşılanacaktır 3 adet 4*4 Pick-Up x 12 ay = 36 ay olarak hesaplanacaktır.) 36 ay
4 Adet 4*2 Pick-Up Araç Dizel Yakıtlı (En az 2016 Model Yakıt ve Şoför İdare Tarafından Karşılanacaktır 4 adet Pick-Up x 12 ay = 48 ay olarak hesaplanacaktır.) 48 ay
3 Adet 16+1 Kişilik Minibüs Dizel Yakıtlı (En Az 2015 Model, Yüksek Tavan, Yakıt ve Şoför İdare Tarafından Karşılanacaktır 3 adet Minibüs x 12 ay = 36 ay olarak hesaplanacaktır.) 36 ay
1 Adet 14+1 Kişilik Minibüs Dizel Yakıtlı (En Az 2015 Model Yakıt ve Şoför İdare Tarafından Karşılanacaktır) (1 adet Minibüs x 12 ay = 12 ay olarak hesaplanacaktır.) 12 ay
3 adet Hafif Ticari Araç Dizel Yakıtlı En az 2016 Model Yakıt ve Şoför idare tarafından karşılanacaktır (3 adet H.Ticari araç x 12 ay = 36 ay olarak hesaplanacaktır.) 36 ay
2 adet Uzun Kasa Çift Kabinli Kamyonet en az 2012 model olacak yakıt ve şoför idare tarafından karşılanacaktır (2 adet Ç. Kabinli Uzun Kasa kamyonet x 12 ay =24 ay olarak hesaplanacaktır.) 24 ay