• İhale No
    2010/500938
  • İhale Adı
    10.000 KG. BEYAZ BAŞ LAHANA, 10.000 KG. KIRMIZI BAŞ LAHANA, 10.000 KG. TURP
  • Sektör
    Gıda Ürünleri
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    15 Eylül 2010 11:00
  • İdare
    Tunceli 4. Komando Tugay Komutanlığı
  • İhale İli
    Tunceli
  • İşin İli
    Tunceli
  • Yayın Tarihi
    01 Nisan 2011
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
10.000 KG. BEYAZ BAŞ LAHANA, 10.000 KG. KIRMIZI BAŞ LAHANA, 10.000 KG. TURP
MİLLİ SAVUNMA BAKANLIĞI GENEL KURMAY BAŞKANLIĞI BAĞLILARI VE MÜSTEŞARLIK 4 KOMD.TUG.K.

10.000 KG. BEYAZ BAŞ LAHANA, 10.000 KG. KIRMIZI BAŞ LAHANA, 10.000 KG. TURP
alımı
4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.


İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası:2010/500938
1-İdarenin
a) Adresi:4NCÜ KOMANDO TUGAY KOMUTANLIGI IHALE KOMISYON BASKANLIGI
b) Telefon ve faks numarası:4282131802 - 4282131856
c) Elektronik Posta Adresi:ihalekomisyonu62@hotmail.com
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa):

2-İhale konusu malın
a)
Niteliği, türü ve miktarı
:İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu)
yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri
:319319’uncu Tük.Mlz.Mal Saymanlığına/ TUNCELİ
c) Teslim tarihleri:. Sözleşmenin imzalanmasına ( Sayıştay tesciline tabi işlerde ise bu tescilin yapılmasına ) müteakip idare tarafından yüklenicinin kendisine veya tebligat için gösterdiği adrese yapılacak İşe başlama talimatının tebliğinden itibaren mal teslim edilecek işe başlanacaktır.
MALIN CİNSİ İLK MAL TESLİMATI İSTEYEBİLECEK TARİH* İLGİLİ MAL KALEMİ İÇİN İŞİN SÜRESİ** ( TAKVİM GÜNÜ )
BEYAZ BAŞ LAHANA 01.10.2010 210
KIRMIZI BAŞ LAHANA 01.10.2010 210
TURP 01.10.2010 210

* Belirtilen tarihlerden önce ilgili mal kalemi için işe başlanmayacaktır. Teslim yeri mal saymanlığınca bu şartnamenin tebligatla ilgili hükümleri doğrultusunda bu tarihlerden gerekli süre öncesinden tebligat yapılabilecektir.
** Her bir iş kalemi için belirtilen işin süresi ilgili iş kalemine ilişkin öngörülen ilk teslimat tarihinden itibaren mal teslimatı yapılabilecek periyodu nitelemektedir. Ancak sözleşme verilen tarihlerden sonra yürürlüğe girdiği takdirde ilgili mal kalemi için işe ( mal teslimatına ) sözleşmenin yürürlüğe girdiği tarihte başlanacak, işin süresi de bu tarihten itibaren hesaplanacaktır.
*** Sözleşmenin belirtilen tarihten sonra imzalanması halinde yüklenici işe başlama tebligatın tebliğ edildiği tarihten itibaren 15 gün içerisinde mal teslim edilecektir.
Taahhüt konusu mallar günlük idarenin isteğine göre ihtiyaçlar nispetinde olmak üzere idari şartnamenin 48.1.1. maddesinde belirtilen süreler dahilinde tüketim 319 mal saymanlığınca düzenlenecek aylık tebligat çizelgelerindeki miktar ve günlerde teslim edilecektir. Teslim edilen mal kati kabulu yapılıncaya kadar RED edilme hali dışında yükleniciye geri verilmeyecektir. ( tüketim 319 mal saymanlığı 10.000 KG. BEYAZ BAŞ LAHANA, 10.000 KG. KIRMIZI BAŞ LAHANA, 10.000 KG. TURP miktarını aşmayacaktır )
48.1.3. Taahhüt edilen malların hangi günlerde teslim edileceği hususu düzenlenecek aylık tebligat çizelgeleri ile ayın başlamasından önce yüklenicin kendisine, kanuni vekiline imzalatılması suretiyle veya sözleşmede belirtilen tebligat adresine posta ile ( resmi iadeli taahhütlü ) yapılacaktır. Tebliğ edilen miktarlar tahmini beslem miktarı olduğundan yüklenici bir gün sonrası için getireceği mal miktarını idari şartnamenin 48.1.4. maddesinde açıklandığı şekilde Tüketim Malzemeleri 319 Mal Saymanlığından öğrenmek zorundadır.
48.1.4. Teslim etme, teslim alma şekil ve şartları:
48.1.4.1. Her gün ne miktar mal alınacağı idari şartnamenin 2/Ç maddesinde yazılı teslim yerindeki saymanlıktan verilecek aylık tebligatlarla belirtilecektir. Bu tebligat listesi yüklenicinin şahsına veya kanuni vekiline veyahut ihalede belirttiği kanuni ikametgahına elden veya resmi iadeli taahhütlü ulaştırılacaktır.
48.1.4.2. Aylık alınacak mal tebligatı tahmini rakamlar üzerine hesaplandığından yüklenici aylık tebligata ilaveten her gün ne miktarda mal getireceğini bir gün önceden bizzat kendisi veya kanuni vekili tarafından mal vereceği mal saymanlığından öğrenmek zorundadır. Bu maksatla teslim yerinde bir tebligat defteri tutulacaktır.Yüklenici veya kanuni vekili bu defteri imza edecektir. Bu mecburiyete riayet etmediği takdirde ihtiyaç miktarlarının öğrenmiş sayılacak ve mal getirmediği veya eksik getirdiği takdirde hakkında idari şartnamenin 51.1. maddesinin hükmü uygulanacaktır. Fazla mal getirmesi durumunda gelen fazlalık kendisine iade edilecektir.
48.1.4.3. İdarenin lüzum ve ihtiyacına göre tekrar tebligat yapmak şartı ile aylık teslimat miktarlarında değişiklik yapabilecektir. Yüklenici kendisine günlük olarak tebliğ edilen miktarlardaki malı en geç saat 11:00 (onbir ) e kadar ( saat 08:00 ile 11:00 saatleri arasında olmak üzere Tüketim Malzeme 319 Mal Saymanlığının deposuna teslim ederek muayeneye hazır duruma getirmiş olacaktır. Yüklenici saat 11:00’den evvel mal getirmiş ve gelen mal RED edilmiş ise redde mukabil saat 11:00’ a kadar bir defaya mahsus yeni mal getirebilecektir. Saat 11:00’den sonra getirilen malların kabul edilip edilmeyeceği konusunda teslim alan makam serbest ve yetkilidir. Alıcı makam saat 11:00’den sonra mal almak istemez ise yüklenici o gün hiç mal getirmemiş sayılacaktır.
48.1.4.4. Yüklenici getirdiği malın fiziki muayenesinde bizzat bulunabilecek veya kanuni vekilini bulundurabilecektir. Hazır bulunduğu halde yazılan raporu imzalamadığı takdirde keyfiyet rapora yazılacak ve yükleniciye tebliğ edilmiş sayılacaktır.
48.1.4.5. Teslim süresi içerisinde getirilen malların muayeneleri sonucunda uygun olmadığı tespit edildiğinde yüklenici bu süre içinde malını alıp yenisini getirmekte veya itiraz muayenesi istemekte serbesttir. İşin süresi içinde uygun çıkmayan mallar yerine sadece bir defaya mahsus olmak üzere yeniden getirilen malların muayenesi yapılır.
48.1.4.6. Malların tartı, istif, gruplama, işçi hizmetleri ve diğer bütün masraflar yükleniciye aittir.


3- İhalenin
a) Yapılacağı yer:4’üncü Komd.Tug.K.lığı İhale Komisyon Başkanlığı- Tunceli
b) Tarihi ve saati:15.09.2010 - 11:00

4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:

4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;

4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;

4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,

4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin
yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil
Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları
gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,

4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.

4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.

4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.

4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.

5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif
sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.


6.
İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.


7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:

7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve

20 TRY (Türk Lirası)
karşılığı

4’üncü Komd.Tug.K.lığı İhale Komisyon Başkanlığı- Tunceli adresinden satın alınabilir.


7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunludur.




8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar
4’üncü Komd.Tug.K.lığı İhale Komisyon Başkanlığı- Tunceli
adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.


9. İstekliler tekliflerini,

mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.

Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.


10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.


11.

Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (altmış) takvim günüdür.



12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif

verilemez.







Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim