• İhale No
    2015/25195
  • İhale Adı
    10 KALEM CİHAZ
  • Sektör
    Tıbbı Cihazlar ve Bakımı
    Laboratuvar, Ölçüm, Optik Cihazları ve Bakımı
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    31 Mart 2015 10:00
  • İdare
    Uşak Halk Sağlığı Müdürlüğü
  • İhale İli
    Uşak
  • İşin İli
    Uşak
  • Yayın Tarihi
    21 Ağustos 2015
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

10 KALEM CİHAZ

UŞAK HALK SAĞLIĞI MÜDÜRLÜĞÜ SAĞLIK BAKANLIĞI TÜRKİYE HALK SAĞLIĞI KURUMU

10 Kalem Cihaz alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2015/25195
1-İdarenin
a) Adresi : Cumhuriyet Mahallesi 1. Emlak Sokak No:39 64200 UŞAK MERKEZ/UŞAK
b) Telefon ve faks numarası : 2762164001 - 2762243401
c) Elektronik Posta Adresi : usakhalksagligimudurlugu@hotmail.com
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : 10 Kalem Cihaz
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yerleri : Uşak Halk Sağlığı Müdürlüğünün ilgili birimlerine kurulması
c) Teslim tarihi : Sözleşme imzalanmasına müteakip 1 gün içinde işe başlanacak olup söz konusu cihaz 30 (otuz) gün içerisinde Uşak Halk Sağlığı Müdürlüğünün ilgili birimine montajı yapılarak çalışır vaziyette teslim edilecektir.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Uşak Halk Sağlığı Müdürlüğü Cumhuriyet Mahallesi 1.Emlak Sokak No:39 UŞAK
b) Tarihi ve saati : 31.03.2015 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler:

a ) İstekli firmalar teklif ettiği cihazlar için teknik servis imkanlarının gösterir belgeleri "personel ve ekipman olarak belgelendirecek, teknik personellerin eğitim düzeylerini, teklif edilen cihazla ilgili aldıkları kurs  belgelerini ve firmada çalışma sürelerini gösteren sigorta birim dekontlarıyla v.b belgeleri "teklifi ile birlikte sunacaklardır.
b ) İstekli Firmalar Teklifinde teknik olarak cihazların ne kadar aralıkta periyodik bakımının ve kalibrasyonunun yapılacağı üretici tavsiyelerine uygun olarak belirtecekler Ve Firma Garanti bitiminde sonra kalibrasyon ve periyodik bakım ücretini ihale gününde Merkez bankası döviz kuru üzerinden yapılan hesaplama ile ihaleyi alan firmanın toplam teklif tutarına tekabül eden döviz ( USD veya Euro ) miktarını esas almak suretiyle parça dahil % 'de kaç olacağı ve parça hariç de %'de kaç olacağını teklifi ile beraber sunacaklardır.
c) İstekli  Firmalar  teklifi ile birlikte ilerde gerekebilecek yedek parça ve aksesuarlar için ücretsiz 2 (iki) yıl, ücreti karşılı 10 ( On ) yıl temin edeceğini ve Cihaz markasına bağımlı sarf malzemeleri ile yedek parça ve bakım için kullanılacak malzemelerin döviz cinsinden tavan fiyatları da ihale dosyasında yazılı ve imzalı olarak sunacaklardır.

 

4.3.2.
4.3.2.1. Standarda ilişkin belgeler:

1)7.Kısım Masa Üstü Çok Amaçlı Soğutmalı Santrifüj Cihazının; a)TS EN 61010-2-020 Belgesi olmalı. b)Cihazın imalatçısı olan firma ISO 9001, ISO 13485 Kalite Belgesi, Sanayi Baknlığı Satış Sonrası Hizmet Yeterlilik Belgesi, TSE Hizmet Yeri Yeterlilik Belgesine haiz olmalıdır.

2)8.Kısım Sınıf II B Biyogüvenlik Kabini Cihazının; a)İthalatçısı yada üreticisi firma cihaz için TSE Teknik Servis Yeterlilik Belgesine sahip olmalıdır ayrıca Sanayi ve Ticaret Bakanlığından alınmış Satış Sonrası Hizmet Yeterlilik Belgesini vermeli. b)İthalatçı yada üretici firma teklif ettiği cihazın Türkiye temsilcisi olduğunu belgelemeli ayrıca firmanın ISO 9001 Belgesi ve TURKAK Belgesine haiz olmalıdır.

3)9.Kısım Depolama Tanklı Su Distile Cihazının; a)İmalatçısı firma ISO 9001, ISO 13485 Kalite Belgesi, Sanayi Bakanlığı Satış Sonrası Hizmet Yeterlilik Belgesi, TSE Hizmet Yeri Yeterlilik Belgesine haiz olmalıdır.

 

4.3.2.2. Yetkili kurum ve kuruluşlara kayıtla ilgili belgeler:

1) İstekliler teklif edilecek ürünlerin T.C.Sağlık Bakanlığı Ulusal Bilgi Bankası (TITUBB)'dan ürünün kodunu ve ürünlerin Sağlık Bakanlığı'nca onaylandığını gösterir belgeyi ihale dosyasında sunacaklardır.

2) İstekliler T.C.Sağlık Bakanlığı Ulusal Bilgi Bankası (TITUBB)'dan Firmanın Bayi, Anabayi yada Tedarikçi kodunu gösterir belgeyi ihale dosyasında teklifi ile birlikte sunmalıdır.

4.3.3. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

a. Tedarik edilecek cihazlara ait katalog ihale dosyası ile birlikte verilecektir.                                                      
b. Firmalar teknik şartname maddelerine ayrı ayrı ve teknik şartnamedeki sıraya göre cevap vereceklerdir. Bu cevaplar “…………..marka…………..model cihaz teklifimizin teknik şartnameye uygunluk belgesi” başlığı altında teklifle beraber verilecektir.                                               
c. Firmalar cihazların menşeini teklif dosyasında sunmalıdır.

 


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. Bu ihaleye sadece yerli istekliler katılabilecek olup yerli malı teklif eden yerli istekliye ihalenin 3., 2., 7.kısımlarında %1(Bir ) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı Uşak Halk Sağlığı Müdürlüğü Satınalma İhale Birimi adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil 65 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini HALK BANKASI UŞAK ŞUBESİ TR27 0001 2009 7820 0005 000038 yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ve adına ihale dokümanı satın alınacak gerçek/tüzel kişiye ait TC Kimlik/Vergi Kimlik numarası bilgisi ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Uşak Halk Sağlığı Müdürlüğü Satınalma İhale Birimi Cumhuriyet Mahallesi 1.Emlak Sokak No:39 UŞAK adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
MasaÜstü Ph Ölçüm Cihazı 1 adet
Vorteks 2 adet
ManyetikKarıştırıcı 1 adet
ÇekerOcak 1 adet
ŞarjlıOtomatik Pipet 1 adet
MultiparametreÖlçüm Cihazı 8 adet
MasaÜstü Çok Amaçlı Soğutmalı Santrifüj 1 adet
SınıfII B Biyogüvenlik Kabini Cihazı 1 adet
DepolamaTanklı Su Distile Cihazı 1 adet
VücutAnaliz Cihazı 1 adet