T.C. Adana İli Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği Adana Devlet Hastanesi
Aşağıda cins ve miktarı yazılı malzemelerin, 4734 sayılı Kamu İhale Kanunu 22-d maddesi kapsamında aşağıda yazılı İdari Şartlarda alınması kararlaştırılmıştır. İstenen malzeme firmanızca belirtilen şartlarla karşılanabiliyorsa, hazırlanacak teklif mektuplarının “Adana Devlet Hastanesi Satın Alma Birimi’ne belirtilen tarih ve saate kadar teslim edilmesi gerekmektedir.
Teklif Verme Tarihi 01/03/2017 Saati: 14:00 İDARİ ŞARTLAR
2.İmalat gerektirmeyip, piyasadan hazır halde alınıp satılan malzemeler için, siparişin isteklinin eline ulaşmasını müteakip en geç 5 (beş ) gün içerisinde malzemeler teslim edilecektir. İmalat gerektiren malzemeler için ise teslimat süresi teklif mektubunda ayrıca belirtilecektir.
fiyata KDV hariçtir ibaresi rakam veya yazı ile açıkça belirtilmelidir, kazıntı, silinti, düzeltme bulunmamalıdır. Teslim süresi Proforma fatura da gün olarak belirtilecektir. Gün Olarak belirtilmeyen Süreler Gün Olarak Değerlendirilecek olup hafta sonu ve tatil günleri bu süreye dahil edilecektir. 4.Taahhüdün yerine getirilmemesi halinde isteklinin bağlı olduğu Ticaret Odası ve İl Sanayi Müdürlüklerine taahhüdün yerine getirilmediği yazı ile bildirilecektir. 5 Ödemeler hastanemiz gelir durumuna göre 2 no’lu Döner Sermaye Saymanlığınca, KDV dahil 3.000 TL’ye kadar olan faturaların ödemesi 30 gün, KDV dahil 3.000 TL üzerinde olan faturaların ödemesi 120 gün içerisinde yapılmakta olup, peşin ödeme yapılması ve gecikme cezası ödenmesi, söz konusu değildir. 6.. Söz konusu alımla ilgili tüm vergi-resim ve harçlar, ulaşım ve sigorta giderleri istekliye aittir.
8.Teklifler 01.03.2017 saat 14.00’a kadar hastanemiz satın alma(doğrudan temin) birimine verilmelidir.
S.NO MALZEME ADI MİKTARI
NOT: UBB BARKOD NUMARASI YAZILACAKTIR. T.C. SAĞLIK BAKANLIĞI TÜRKİYE KAMU HASTANELERİ KURUMU Adana İli Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği Adana Devlet Hastanesi
Hastanemizin ihtiyacı olan malzeme/yapım işi/hizmet alımı 4734 Sayılı Kamu İhale Kanununun 22/d maddesi uyarınca doğrudan temin usulü ile temin edilecektir. Birim fiyat teklif mektubunuzun Hastanemiz Satın alma Birimine (Doğrudan Temin Birimi) ulaştırmanız hususunda gereğini rica ederim. ….…./……../2017 Ümit KILIÇ V.H.K.İ
TEKLİF MEKTUBU
Dikkat Edilecek Hususlar ve Alım Şartları Son Teklif Verme Süresi: ….…/..…./2017 Saat: .….:…..
Adres : Yeni Baraj Mah. Hacı Ömer SABANCI Cad. Seyhan / ADANA İrtibat Tel : 0 (322) 321 57 52 İrtibat Fax : 0 (322) 322 83 30 / 321 26 31
Kaşe İmza Tarih |
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|