• İhale No
    2011/99539
  • İhale Adı
    10 KALEM TEMİZLİK VE PLASTİK MALZEME ALIMI
  • Sektör
    Plastik ve Ambalaj Ürünleri ve Hizmetleri
    Temizlik Malzemeleri, Haşere İlaçları ve Vektörle Mücadele Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    11 Temmuz 2011 10:00
  • İdare
    Mardin Kızıltepe Devlet Hastanesi
  • İhale İli
    Mardin
  • İşin İli
    Mardin
  • Yayın Tarihi
    01 Temmuz 2011
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun


10 KALEM TEMİZLİK VE PLASTİK MALZEME ALIMI
Sağ lık B a ka nlığ ı M a rdin K ızılt epe Dev let H a st a nesi
10 Kalem Temizlik Ve Plastik Malzeme Alımı alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2011/99539
1-İda re nin
a) Adresi : Mardin Yolu 5.Km 47400 Kızıltepe Mardin
b) Telefon ve faks numarası : 4823123145 - 4823126492
c) Elektronik Posta Adresi : kiziltepedh@hotmail.com
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu ma l ın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP'ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Kızıltepe Devlet Hastanesi Malzeme Ambarı
c) Teslim tarihi : Sözleşmenin imzalandığının,idare tarafından yüklenicinin kendisine veya tebligat için gösterdiği adrese yapılacak işe başlama talimatının tebliğinden itibaren mal teslim edilecek/ işe başlanacaktır. İşin süresi
150 (yüzelli) takvim günüdür. Yüklenici malları, İdarenin belirli miktarlarda olmak üzere vereceği ihtiyaç bildirim ihbarını (siparişini) izleyen en geç 10 gün içinde İdarenin 2.d. maddesinde belirtilen adresteki depoya/birime teslim edecektir.Yüklenici, İdarece onaylanmış teslim programına aynen uymak zorundadır. Ancak zorunlu hallerde İdarenin uygun görüşü ile teslim programında değişiklik yapılabilir. İdarece onaylanan bir süre uzatımı bulunduğu takdirde, Yüklenici bu hususun kendisine tebliği tarihinden başlamak üzere 7 (yedi) gün içinde yeni duruma göre bir teslim programı düzenlemek zorundadır.
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : Kızıltepe Devlet Hastanesi İhale Odası
b) Tarihi ve saati : 11.07.2011 - 10:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
Teklif edilen Ürünlerin şartnameye uygunluğunun teyit edilmesi amacıyla istekliler tarafından temizlik malzemeleri için en az 1 Kg ,Plastik Çatal,Kaşık vb.malzemeler için ise en az 10 adet numune ihale saatinde komisyona tutanak karşılığı teslim edilecektir.Yapılacak değerlendirmede Numuneler En Düşük fiyatı veren firmadan başlayarak fiziksel olarak veya malzemenin özelliğine göre değerlendirme yapılacaktır.Bu değerlendirme en avantajlı teklif sahibi bulununcaya kadar devam edecektir.Numuneler üzerinde Yeterli değerlendirme yapılmaması halinde isteklilerden ikinci bir numune istenecek olup istekliler bu talebi en geç 5 (Beş) gün içinde karşılamak zorundadır.Komisyonun ikinci numune talebini karşılamayan veya süresinde getirmeyen teklifler değerlendirme dışı bırakılacaktır.Numune veren firmalar numunelerin değerlendirilmesi sırasında Hastanemizde hazır bulunup bulunmamakta serbesttir.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 25 TRY (Türk Lirası) karşılığı Kızıltepe Devlet Hastanesi
Satın Alma Birimi adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil 35 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini Ziraat Bankası Mardin Şubesi Tr-
58000100009237779205-5001 yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale
doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Kızıltepe Devlet Hastanesi Satın Alma Birimi adresine elden teslim
edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3'ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (altmış) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
3 Gözlü Yemek Tablot (Köpük) 90000,000 ADET
5 Gözlü Yemek Tablot(Köpük) 80000,000 ADET
Plastik Bardak (150 ml) 200000,000 ADET
Plastik Köpük Bardak 150 ml 100000,000 ADET
Plastik Çatal(büyük Boy) 75000,000 ADET
Plastik Kaşık(Büyük Boy) 130000,000 ADET
Plastik Tabak (en az 180 mm) 15000,000 ADET
Ribonalı Kolluk 20000,000 ADET
Şeffaf Naylon Poşet 50,000 KG
Sıvı El Sabunu 500,000 KG