• İhale No
    2011/3264
  • İhale Adı
    10 KALEM TIBBİ CİHAZ VE DEMİRBAŞ MALZEME
  • Sektör
    Tıbbi Cihazlar
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    07 Şubat 2011 10:00
  • İdare
    Adana Kadın Doğum ve Çocuk Hastalıkları Hastanesi
  • İhale İli
    Adana
  • İşin İli
    Adana
  • Yayın Tarihi
    01 Nisan 2011
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
TIBBİ CİHAZ VE DEMİRBAŞ MALZEME SATIN ALINACAKTIR
T.C.SAĞLIK BAKANLIĞI Adana Kadın Doğum ve Çocuk Hastalıkları Hastanesi

10 KALEM TIBBİ CİHAZ VE DEMİRBAŞ MALZEME
alımı
4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.


İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası:2011/3264
1-İdarenin
a) Adresi:Döseme Mah. Erdal Acet Cad. 10 01130 SEYHAN ADANA
b) Telefon ve faks numarası:3224316001 - 3224351532
c) Elektronik Posta Adresi:adanadcb1@saglik.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa):

2-İhale konusu malın
a)
Niteliği, türü ve miktarı
:İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu)
yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri
:Meydan Mah. Bakımyurdu Caddesinde bulunan Hastanemiz hizmet binasındaki Çocuk Yoğun Bakım Ünitesine teslim edilecektir.
c) Teslim tarihleri:Sözleşmenin imzalanmasından sonra idarenin Malzeme siparişine müteakip 20 gün içerisinde teslim edilecektir.

3- İhalenin
a) Yapılacağı yer:Döşeme Mahallesi Erdal Acet Cad. No:10 01130 Seyhan/ADANA
b) Tarihi ve saati:07.02.2011 - 10:00

4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:

4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;

4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:


İstekliler T.C.Sağlık Bakanlığı Tedavi Hizmetleri Genel Müdürlüğünün 2008/36 sayılı genelgesi doğrultusunda T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası´na (TİTUBB) kayıtlı olması ve alımı yapılacak tıbbi cihazlarında TİTUBB´da Sağlık Bakanlığı tarafından onaylı olduğuna dair belge ihale dosyasında sunulacaktır.



4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;

4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,

4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin
yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil
Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları
gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,

4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.

4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.

4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip
ortağına ait olması halinde, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali
müşavir veya noter tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır
kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belge, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.

4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:

4.3.1. İş deneyim belgeleri:

Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kesin kabul işlemleri tamamlanan ve Teklif edilen bedelin
% 25 oranından az olmamak üzere ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş
deneyimini gösteren
belgeler,
4.3.2. Yetkili satıcılığı veya imalatçılığı gösteren belgeler:

a) İmalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler,

b) Yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belge veya belgeler,

c) Türkiye’de serbest bölgelerde faaliyet gösteriyor ise yukarıdaki belgelerden biriyle birlikte sunduğu serbest bölge faaliyet belgesi.


İsteklilerin yukarıda sayılan belgelerden, kendi durumuna uygun belge veya belgeleri sunması yeterli
kabul edilir. İsteklinin imalatçı olduğu aşağıdaki belgeler ile tevsik edilir.


İsteklinin imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler ise şunlardır:

Aday ve İstekli:

a) Aday ve istekli adına düzenlenen Sanayi Sicil Belgesi,

b) Aday ve isteklinin kayıtlı olduğu meslek odası tarafından aday ve istekli adına düzenlenen Kapasite Raporu,

c) Aday ve isteklinin kayıtlı olduğu meslek odası tarafından aday ve istekli adına düzenlenen İmalat Yeterlilik Belgesi,

d) Aday ve isteklinin kayıtlı olduğu meslek odası tarafından aday ve istekli adına düzenlenmiş ve teklif ettiği mala ilişkin Yerli Malı Belgesi,

e) Aday ve isteklinin alım konusu malı ürettiğine ilişkin olarak ilgili mevzuat uyarınca yetkili kurum veya kuruluşlarca düzenlenen ve aday veya isteklinin üretici veya imalatçı olduğunu gösteren belgeler. İsteklinin imalatçı olduğunu göstermesi için yukarıda sayılan belgelerden birini sunması yeterlidir
.

 


4.3.3. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler:


* İsteklilerce teklif edilen cihazlar ve aksesuarlar en az 2 yıl garantili olacak ve bu garanti, üretici ve temsilci firma tarafından ayrı ayrı verilecektir

* Teklif edilen cihazlar için Sanayi ve Ticaret Bakanlığından alınmış satış sonrası hizmetleri yeterlilik belgesi verilecektir.

* Garanti süresi içerisinde meydana gelebilecek herhangi bir arızanın ücretsiz giderileceğine dair belge verilecektir.

* Ölçüm yapan cihazlara ait Sağlık Bakanlığı Kalite Kontrol Yönetmeliğinin sağlıklı performans ve kalite yönergesinin kurum değerlendirme kriterleri içerisinde yer alan tıbbi cihazların kalibre edilmesine ilişkin madde hükümleri çerçevesinde hastane idaresinin talep ettiği zamanlarda(garanti süresince ücretsiz olarak) teslim edilen cihazların kalibre edileceğine dair belge verilecektir.

*****Teknik ve İdari Şartnamede belirtilmeyen konularda 06.03.2003 tarih ve 4077 Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun ve 14.06.2003 tarih ve 25138 sayılı Resmi Gazetede yayınlanan Garanti Belgesi Uygulama Esaslarına Dair Yönetmelik hükümleri geçerlidir.


 


4.3.4.
4.3.4.1. Standarda ilişkin belgeler:


Alım konusu malın ulusal standarda veya dengi uluslararası standarda uygunluğunu gösteren belge veya belgeler, ihaleye katılımda yeterlik belgesi olarak istenebilir. Bu durumda, aday veya isteklinin teklif ettiği malın ulusal standarda veya dengi uluslararası standarda uygunluğunu gösteren belgelerden birini sunması yeterlidir.



**Alınacak Tıbbi Cihaz ve Demirbaş Malzemelerden:2.,3.,4.,5.,6.,8. ve 9. kalemlere ait TSE belgesi verilecektir.


4.3.4.2. Ürünlerin piyasaya arzına ilişkin belgeler:


Teklif edilen tıbbi cihazlar; T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası (TITUBB) tarafından onaylanmış olmalıdır. TITUBB'da "Sağlık Bakanlığı tarafından onaylıdır" ibaresini taşımayan ürünlerin alımı yapılmayacaktır. Ancak alımı yapılacak tıbbi cihazların TITUBB' a kaydı aranmayan ürünler ise Sağlık Bakanlığı tarafında TITUBB kaydı aranmayacağına dair belge teklif ekinde sunulacaktır.


4.3.4.3. Yetkili kurum ve kuruluşlara kayıtla ilgili belgeler:


İstekliler teklif ettikleri ürünlerin TİTUBB kayıtlarını ve Teknik Şartnamede belirtilen diger belgeleri ihale komisyonuna teklif ekinde sunacaklardır.


4.3.5. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:


İstekliler teklif edilecek cihazlara ve aksesuarlara ait tıbbi ve ve teknik özellikleri gösterir orjinal broşür, katalog, CD, Kullanım kılavuzu vb. tanıtım belgelerini vereceklerdir. *İstekli firma ayrıca katalog ve belgeler üzerinde teklif edilen cihazın ya da Demirbaş Malzemenin bu ihalenin teknik şartnamesine uygun olduğunu ilgili madde numarasını işaretleyerek gösterecektir.* Teklif edilen cihazlara ait teknik şartnameye bire bir cevap verilecektir.Verilen tüm katalog ve belgeler, türkçe veya türkçeye çevrilmiş olarak verilecektir.


4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.


Kamu ve/veya özel sağlık kuruluşlarında gerçekleştirilmiş "Tıbbi Demirbaş/Tıbbi Cihaz/ Cihaz Alımları" benzeri iş olarak kabul edilecektir.



5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif
sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.


6.
İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.


7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:

7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve

100 TRY (Türk Lirası)
karşılığı

Adana Kadın Doğum ve Çocuk Hastalıkları Hastanesi Döner Sermaye Birimi adresinden satın alınabilir.


İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil
105 TRY (Türk Lirası)
doküman bedelini

Ziraat Bankası Eskiistasyon Şubesi Şube Kodu:930 Hesap No:38305489-5001(Iban No:TR880001000930383054895001) nolu hesaba yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler,
ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır.
İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir.
İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından
veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.

7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunludur.




8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar
Adana Kadın Doğum Ve Çocuk Hastalıkları Hastanesi Döner Sermaye Birimi
adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.


9. İstekliler tekliflerini,

mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.

Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.


10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.


11.

Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.



12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif

verilemez.

13. Diğer hususlar:
Birim fiyat teklif cetvelinde teklif edilen birim fiyat hanesi virgülden sonra dört haneli kuruş olarak verilebilir.






Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
YOĞUN BAKIM VENTİLATÖRÜ 10,00 ADET
ELEKTRONİK ÇOCUK YOĞUN BAKIM KARYOLASI VE YATAĞI 9,00 ADET
YEMEK TABLALI KOMBİNE ETAJER 25,00 ADET
SERUM ASKISI 20,00 ADET
PANSUMAN ARABASI 2,00 ADET
SEYYAR OKSİJEN TÜPÜ 2,00 ADET
ELEKTRİKLİ-TARTILI YOĞUN BAKIM KARYOLASI VE YATAĞI 5,00 ADET
NST CİHAZI 1,00 ADET
DİK TİP LABORATUVAR BUHARLI STERİLİZATÖRÜ(OTOKLAV) 40 LT 1,00 ADET
VENTİLATÖR CİHAZI İÇİN NEMLENDİRME CİHAZI 3,00 ADET