• İhale No
    2011/25011
  • İhale Adı
    100.000 KG. Yakacak (SIVILAŞTIRILMIŞ PETROL GAZI (LPG)
  • Sektör
    Akaryakıt ve Petrol Ürünleri
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    24 Mart 2011 09:00
  • İdare
    Şanlıurfa 20. Zırhlı Tugay Komutanlığı
  • İhale İli
    Şanlıurfa
  • İşin İli
    Şanlıurfa
  • Yayın Tarihi
    01 Nisan 2011
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
YAKACAK (SIVILAŞTIRILMIŞ PETROL GAZI (LPG) SATIN ALINACAKTIR
MİLLİ SAVUNMA BAKANLIĞI 20 ZH.TUG.K.LIĞI

100.000 KG. Yakacak (SIVILAŞTIRILMIŞ PETROL GAZI (LPG)
alımı
4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.


İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası:2011/25011
1-İdarenin
a) Adresi:20'NCİ ZIRHLI TUGAY KOMUTANLIĞI İHALE KOMİSYON BAŞKANLIĞI / ŞANLIURFA
b) Telefon ve faks numarası:4143133587 - 4143143392
c) Elektronik Posta Adresi:yirmizhtug_ihkom63@hotmail.com (Elektronik postayla bildirim öngörülmemiştir.)
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa):

2-İhale konusu malın
a)
Niteliği, türü ve miktarı
:İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu)
yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yerleri
:Satın alınacak ikmal maddesi 20’nci Zırhlı Tug. K.lığı Taşınır Mal Saymanlığı (Tüketilebilir) depolarına şartnamede belirtilen şekilde haftalık, onbeş günlük veya aylık olarak teslim edilecektir. MUAYENEYİ MÜTEAKİP 1’İNCİ HD.TB.K.LIĞI MERKEZİ / VİRANŞEHİR, 1’İNCİ HD.BL.K.LIĞI/CEYLANPINAR, 2’NCİ HD.BL.K.LIĞI / ATEŞAHMET, 3’ÜNCÜ HD.BL.K.LIĞI / YEŞİLTEPE İLE 2’NCİ HD.TB.K.LIĞI MERKEZİ / SURUÇ, 5 NCİ HD.BL.K.LIĞI/AKÇAKALE VE 7’NCİ HD.BL.K.LIĞI / BİLEKLİ’YE KADAR YÜKLENİCİ FİRMA ARAÇLARI İLE RÜTBELİ PERSONEL NEZARETİNDE GÖTÜRÜLECEKTİR.
c) Teslim tarihleri:Yükleniciye ayrıca bir işe başlama talimatı verilmeyecektir. Sözleşmenin imzalanması, işe başlama talimatının tebliği ve kabulü olduğunu yüklenici peşinen kabul edecektir.

100.000 Kg. SIVILAŞTIRILMIŞ PETROL GAZI (LPG) İÇİN; İLK MAL TESLİMATI İSTENEBİLECEK TARİH* 20 MART 2011 OLUP İŞİN SÜRESİ ** (GÜN) 365 (ÜÇYÜZALTMIŞBEŞ) TAKVİM GÜNÜDÜR.
* Belirtilen tarihden önce ilgili mal kalemi için işe başlanmayacaktır. Mal saymanlığınca bu şartnamenin tebligatla ilgili hükümleri doğrultusunda bu tarihlerden gerekli süre öncesinden tebligat yapılabilecektir.
** Belirtilen işin süresine ilişkin öngörülen ilk teslimat tarihinden itibaren mal teslimatı yapılabilecek periyodu nitelemektedir. Ancak sözleşme verilen tarihden sonra yürürlüğe girdiği takdirde, işe (mal teslimatına) sözleşmenin yürürlüğe girdiği tarihte başlanacak, işin süresi de bu tarihten itibaren hesaplanacaktır. SON MAL TESLİM ALMA TARİHİ 30 HAZİRAN 2012’DİR. BU TARİHTEN SONRA SÜRE YETERLİ DAHİ OLSA MAL TESLİM ALINMAYACAKTIR.
48.1.2. Taahhüt konusu mal, ilgili saymanlık depolarına şartnamede belirtilen şekilde haftalık, onbeş günlük veya aylık olarak teslim edilecektir. MUAYENEYİ MÜTEAKİP 1’İNCİ HD.TB.K.LIĞI MERKEZİ / VİRANŞEHİR, 1’İNCİ HD.BL.K.LIĞI/CEYLANPINAR, 2’NCİ HD.BL.K.LIĞI / ATEŞAHMET, 3’ÜNCÜ HD.BL.K.LIĞI / YEŞİLTEPE İLE 2’NCİ HD.TB.K.LIĞI MERKEZİ / SURUÇ, 5 NCİ HD.BL.K.LIĞI/AKÇAKALE VE 7’NCİ HD.BL.K.LIĞI / BİLEKLİ’YE KADAR YÜKLENİCİ FİRMA ARAÇLARI İLE RÜTBELİ PERSONEL NEZARETİNDE GÖTÜRÜLECEKTİR. Teslim edilen mal kati kabulü yapılıncaya kadar geçen süre içerisinde RED edilme hali dışında yükleniciye geri verilmeyecektir.

48.1.3. Taşınır Mal Saymanlığı (Tüketilebilir)’nca her gün ne miktarda mal alınacağı verilecek aylık tebligatlarla belirtilecektir. Bu tebligat listesi yüklenicinin şahsına veya kanuni vekiline veyahut ihalede belirttiği kanuni ikametgâhına en az üç (3) gün evvelden; “ Elden imza karşılığı, Belgegeçer (faks) cihazı veya Resmi İadeli Taahhütlü olarak” ulaştırılacaktır.
48.1.4. Aylık alınacak mal tebligatı tahmini rakamlar üzerinden hesaplandığından aylık tebligata ilaveten ne miktarda mal getireceğini bilmesi maksadıyla yüklenici; tebligatta belirtilen günden bir iş günü öncesinden bizzat kendisi veya kanuni vekili tarafından ilgili mal saymanlığından öğrenmek zorundadır.

48.1.5. Saymanlık lüzum ve ihtiyacına göre tekrar tebligat yapmak şartı ile aylık teslimat gün ve miktarlarında değişiklik yapabilir. Yüklenici, kendisine günlük olarak tebliğ edilen miktarlardaki mal günlük normal (Saat 07:00 (yedi) ile 10:00 (on) arası olmak üzere) zamanında saymanlığa teslim edecektir. Yükleniciye, malı zamanında teslim edememesi halinde teslim edilemeyen mal için saat 12.00 (oniki)’ye kadar iki saat cezalı süre verilecektir. Saymanlıkça teslim alınan mal en geç 1(bir) saat içinde muayeneye sevk edilecek ve muayeneye sevk edilen mal Muayene ve Kabul Komisyonu tarafından kendilerine saymanlıkça bildirimde bulunulan saatten itibaren bir saat içinde muayeneyi neticelendirmiş olacaktır. Yüklenici normal teslim ve cezalı teslim süresi içinde biri redde karşılık olmak üzere en fazla iki kez mal getirme hakkına sahiptir. Yüklenici; normal veya cezalı sürede getirdiği malın Muayene ve Kabul Komisyonu tarafından “ret edilmesi” halinde (redde karşılık getirilenler için de dâhil olmak üzere) itiraz etme ve yeni muayene isteme veya malı kaldırıp götürme (malı kaldırıp, götürme hali, taahhüde riayetsizlik hali olarak işlem görecektir.) hakkına sahiptir. Muayenede geçen süre normal teslim süresine ilave edilecektir. Cezalı süre; günlük normal teslim saatinde teslim edilen malın muayene süresi, normal teslim saatine ilave edilmesi neticesinde bulunulan zamandan itibaren başlayacaktır. Cezalı sürede teslim edilen malın muayenede geçen zaman aralığı için para cezası uygulanmayacaktır.

48.1.6. Saymanlıkça, normal teslim ve bu süreye ilave edilecek cezalı iki saatlik zaman bitiminden sonra getirilen mal/ mallar teslim alınmayacak ancak, muayenede geçen süreler bu saate ilave edilecektir. Taahhüde riayetsizlik hali söz konusu olduğunda yürütülen işlem neticeleninceye kadar sözleşme kapsamındaki mal teslim alınmayacak ve yedirilmeyecektir.

3- İhalenin
a) Yapılacağı yer:20’nci Zh.Tug.K.lığı İhl. Kom. Bşk.lığı ŞANLIURFA
b) Tarihi ve saati:24.03.2011 - 09:00

4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:

4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;

4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:


EPDK tarafından verilmiş 'faaliyet izin belgesi' aranacaktır.



4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;

4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,

4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin
yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil
Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları
gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,

4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.

4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.

4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.

4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.

5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif
sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.


6.
İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.


7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:

7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve

10 TRY (Türk Lirası)
karşılığı

20’nci Zh.Tug.K.lığı İhl.Kom.Bşk.lığı ŞANLIURFA adresinden satın alınabilir.


7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunludur.




8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar
20'NCİ ZH.TUG.K.LIĞI İHALE KOMİSYON BAŞKANLIĞI ŞANLIURFA
adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.


9. İstekliler tekliflerini,

mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.

Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.


10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.


11.

Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 180 (YÜZSEKSEN ) takvim günüdür.



12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif

verilemez.







Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
Yakacak (SIVILAŞTIRILMIŞ PETROL GAZI (LPG) alımı 100000,00 KİLOGRAM