• İhale No
    2014/59565
  • İhale Adı
    100M3’LÜK GÖMME TİPİ İÇME SUYU DEPOLARINDA KULLANILMAK ÜZERE GÜNEŞ ENERJİ PANELLİ TAM OTOMATİK KLORLAMA CİHAZI MAL
  • Sektör
    Elektrik, Elektromekanik İşleri Donanım, Yapım ve Bakım
    Sanayi, Tarım, Maden Makineleri Alımı ve Bakımı
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    10 Haziran 2014 14:00
  • İdare
    ARDAHAN İl Özel İdaresi Su ve Kanal Hizmetleri Müdürlüğü
  • İhale İli
    Ardahan
  • İşin İli
    Ardahan
  • Yayın Tarihi
    29 Mayıs 2014
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

100M3’LÜK GÖMME TİPİ İÇME SUYU DEPOLARINDA KULLANILMAK ÜZERE GÜNEŞ ENERJİ PANELLİ TAM OTOMATİK KLORLAMA CİHAZI MAL

ARDAHAN İL ÖZEL İDARESİ SU VE KANAL HİZMETLERİ MÜDÜRLÜĞÜ

100m3’lük Gömme Tipi İçme Suyu Depolarında kullanılmak üzere Güneş Enerji Panelli Tam Otomatik Klorlama Cihazı mal alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2014/59565
1-İdarenin
a) Adresi : Kongre Cad. Özel İdare İşhanı K:2 ARDAHAN MERKEZ/ARDAHAN
b) Telefon ve faks numarası : 4782114565 - 4782114840
c) Elektronik Posta Adresi : anil.aksel@icisleri.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : 24 Adet 100m3’lük Gömme Tipi İçme Suyu Depolarında kullanılmak üzere Güneş Enerji Panelli Tam Otomatik Klorlama Cihazı Alım işi
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : idare tarafından belirlenen 24 köye montajı yapılacaktır.
c) Teslim tarihi : sözleşme tarihinden itibaren 5 gün içerisinde işe başlanacaktır. 45 içinde idarenin belirlediği köylere montajı yapılacaktır.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Ardahan İl Özel İdaresi Su ve Kanal Hizmetleri Müdürlüğü Kongre Cad. Özel İdareİiş Hanı Kat:2 Merkez /ARDAHAN
b) Tarihi ve saati : 10.06.2014 - 14:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Yetkili satıcılığı veya imalatçılığı gösteren belgeler:
a) İmalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler,
b) Yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belge veya belgeler,
c) Türkiye’de serbest bölgelerde faaliyet gösteriyor ise yukarıdaki belgelerden biriyle birlikte sunduğu serbest bölge faaliyet belgesi.
İsteklilerin yukarıda sayılan belgelerden, kendi durumuna uygun belge veya belgeleri sunması yeterli kabul edilir. İsteklinin imalatçı olduğu aşağıdaki belgeler ile tevsik edilir.


Aday veya istekli adına düzenlenmiş sanayi sicil belgesi

Aday veya isteklinin üyesi olduğu meslek odası tarafından aday veya istekli adına düzenlenen kapasite raporu

Aday veya isteklinin kayıtlı olduğu meslek odası tarafından aday veya istekli adına düzenlenen imalat yeterlilik belgesi

4.3.2. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler:

Yüklenici yaptığı işin takip kontrol ve bakımını 2 yıl süreyle bedelsiz olarak yapacaktır.

Yapılan bakım ve kontroller hakkında idare bilgilendirilecek, raporları idareye verecektir.

Cihaz ve tüm parçaları teslimat/fatura tarihi itibariyle 2 yıl garanti olacaktır. Bu garanti süresi içerisinde ürünlerin 2 yıl süre ile yılda 1(bir) defa olmak üzere her cihaz için toplam  2 (iki) defa kalibrasyon kontrolleri yapılması, arızalanan ya da işlevini yitiren cihaz parça ve malzemeler tüm masrafları yükleniciye ait olmak üzere bedelsiz olarak değiştirilecektir.

4.3.3.
4.3.3.1. Standarda ilişkin belgeler:

IEC VDE,BS,DIN,JIS,ISPRA,EMC,LVC gibi uluslararası kabül gören standartlardan en az bir yerli ürünlerden ise TSE ve veya hizmet yeterlilik belgesi ve veya Sanayi Ticaret Bbakanlığı yeterlilik belgesi olacaktır.Sistem kapsamındaki üründe CE işaretli olacaktır.

4.3.4. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

Teklif edilen sisteme ait teknik bilgiler (Panel,Şarj,kontrol ünitesi, akümülatör,dozaj pompası ve prop),

Teklif edilen şarj regülatörüne ait açık devre şeması,(sözleşmeden sonra)

Panellerin hangi açı ile kurulacağının belirtilen çizelge (sözleşmeden sonra)


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 150 TRY (Türk Lirası) karşılığı Ardahan İl Özel İdaresiSu ve Kanal Hizmetleri Müdürlüğü Kongre Cad. Özel İdare İş Hanı K:2 Merkez ARDAHAN adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Ardahan İl Özel İdaresi Su ve Kanal Hizmetleri Müdürlüğü Kongre Cad. Özel İdareİiş Hanı Kat:2 Merkez /ARDAHAN adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
Ardahan Merkez Köyleri ve İlçe Köyleri 24 Adet