• İhale No
    2015/145493
  • İhale Adı
    11 KALEM KIŞLIK SEBZE
  • Sektör
    Yiyecek, İçecek, Gıda Ürünleri
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    13 Kasım 2015 11:00
  • İdare
    Şanlıurfa 107. Topçu Alay Komutanlığı
  • İhale İli
    Şanlıurfa
  • İşin İli
    Şanlıurfa
  • Şikayet Bedeli
    50.640,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    8.447.946'TL den küçük
  • Yayın Tarihi
    27 Ekim 2015
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

11 KALEM KIŞLIK SEBZE

107 TOP.A.K. MİLLİ SAVUNMA BAKANLIĞI GENEL KURMAY BAŞKANLIĞI BAĞLILARI VE MÜSTEŞARLIK

11 KALEM KIŞLIK SEBZE alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2015/145493
1-İdarenin
a) Adresi : 107'NCI TOPÇU ALAY KOMUTANLIGI SİVEREK/ŞANLIURFA
b) Telefon ve faks numarası : 4145533080 - 4145523178
c) Elektronik Posta Adresi : ihale107alay@hotmail.com
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : HAVUÇ 5.000 KG,ISPANAK 2.500 KG.KARNABAHAR 1.750 KG.SARIMSAK 100 KG.,K.BAŞ LAHANA 1.300 KG.,MARUL 3.500 AD.,MAYDANOZ 4.000 DE.,PATATES 10.000 KG,PIRASA 1.000 KG.,SOĞAN KURU 3.000 KG. VE TURP 1.000 KG.
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : 107 nci Topçu Alay Komutanlığı Taşınabilir ( Tük ) 218 Mal Saymanlığı Yiyecek Depoları SİVEREK / ŞANLIURFA
c) Teslim tarihi : 1.HAVUÇ ,SARIMSAK,MAYDANOZ,PATATES VE SOĞAN: ilk mal teslimatı 01 ARALIK 2015 tarihinde başlanacak (Sözleşmenin imzalanması bu tarihten sonra olduğu takdirde, sözleşmenin imzalanmasını takip eden ilk iş günü başlama tarihi kabul edilecektir.) olup işin bitiş tarihi 15 MAYIS 2016 tarihi süresince, tebligat esaslarına göre günlük ihtiyaçlar nispetinde teslim edilecektir. 2.ISPANAK,LAHANA VE MARUL :ilk mal teslimatı 01 ARALIK 2015 tarihinde başlanacak (Sözleşmenin imzalanması bu tarihten sonra olduğu takdirde, sözleşmenin imzalanmasını takip eden ilk iş günü başlama tarihi kabul edilecektir.) olup işin bitiş tarihi 30 NİSAN 2016 tarihi süresince, tebligat esaslarına göre günlük ihtiyaçlar nispetinde teslim edilecektir. 3.KARNABAHAR,PIRASA VE TURP : ilk mal teslimatı 01 ARALIK 2015 tarihinde başlanacak (Sözleşmenin imzalanması bu tarihten sonra olduğu takdirde, sözleşmenin imzalanmasını takip eden ilk iş günü başlama tarihi kabul edilecektir.) olup işin bitiş tarihi 31 MART 2016 tarihi süresince, tebligat esaslarına göre günlük ihtiyaçlar nispetinde teslim edilecektir.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : 107 nci Topçu Alay Komutanlığı İhale Komisyon Başkanlığı SİVEREK / ŞANLIURFA
b) Tarihi ve saati : 13.11.2015 - 11:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 15 TRY (Türk Lirası) karşılığı 107 ' nci Topçu Alay Komutanlığı İhale Komisyon Başkanlığı SİVEREK / ŞANLIURFA adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar 107 nci Topçu Alay Komutanlığı İhale Komisyon Başkanlığı SİVEREK / ŞANLIURFA adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
HAVUÇ 5.000 kilogram
ISPANAK 2.500 kilogram
KARNABAHAR 1.750 kilogram
KURU SARIMSAK 100 kilogram
KIRMIZI BAŞ LAHANA 1.300 kilogram
MARUL YEŞİL SALATA 3.500 adet
MAYDANOZ 4.000 demet
PATATES KIŞLIK 10.000 kilogram
PIRASA 1.000 kilogram
SOĞAN KURU 3.000 kilogram
TURP 1.000 kilogram