• İhale No
    2012/175435
  • İhale Adı
    11 KISIM TEMİZLİK MALZEMELERİ VE GEREÇLERİ
  • Sektör
    Plastik ve Ambalaj Ürünleri ve Hizmetleri
    Ev, Mutfak Alet ve Ekipmanları
    Temizlik Malzemeleri, Haşere İlaçları ve Vektörle Mücadele Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    10 Ocak 2013 14:00
  • İdare
    PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ Sağlık Araştırma ve Uygulama Merkezi
  • İhale İli
    Denizli
  • İşin İli
    Denizli
  • Yayın Tarihi
    26 Aralık 2012
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

11 KISIM TEMİZLİK MALZEMELERİ VE GEREÇLERİ
P a mu kka le Üniv er s it esi Uy g ula ma Ve Ara şt ır ma M er ke zi
11 Kısım Temizlik Malzemeleri Ve Gereçleri alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2012/175435
1-İda re nin
a) Adresi : Paü Sağlık Araştırma Ve Uygulama Merkezi Kınıklı Kampüsü Yeni
Hastane Binası Zemin Kat Kınıklı Denizli Merkez/Denizli
b) Telefon ve faks numarası : 2584440728 - 2582120641
c) Elektronik Posta Adresi : dssatinalma@pau.edu.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu ma l ın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Pamukkale Üniversitesi Döner Sermaye İşletme Müdürlüğü
Depoları Kınıklı Kampüsü
c) Teslim tarihi : Sözleşmenin imzalanmasını müteakip Kağıt Havlular Ana Deponun vereceği siparişe istinaden üçer aylık periyotlarda, deterjanlar, yumuşatıcı ve çamaşır suları ise ana deponun vereceği siparişe istinaden 31.12.2013 tarihine kadar peyder pey, diğer malzemeler ise
20 gün içinde teslim edilecektir.
3- İha lenin
Paü Sağlık Araştırma Ve Uygulama Merkezi Kınıklı Kampüsü Yeni
a) Yapılacağı yer : Hastane Binası Zemin Kat Satınalma Komisyon Odası Merkez
Denizli
b) Tarihi ve saati : 10.01.2013 - 14:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1.
4.3.1.1. Standarda ilişkin belgeler:
Teklif edilen kağıt havlu için Kalite Yönetim Belgesi, deterjanlar, çamaşır yumuşatıcısı ve çamaşır suyu için Kalite Yönetim ve Çevre Yönetim Sistem belgeleri ihale dosyasına konulacaktır.Bu belge ve sertifikaların, Türk Akreditasyon Kurumu tarafından akredite edilen belgelendirme kuruluşları veya Uluslararası Akreditasyon Forumu Karşılıklı Tanınma Antlaşmasında yer alan ulusal akreditasyon kurumlarınca akredite edilmiş belgelendirme kuruluşları tarafından düzenlenmesi zorunludur.
4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
Numuneler, ihale saatine kadar Satınalma Müdürlüğü’ne teslim edilecektir. Numune teslimatı sırasında istekli tarafından hazırlanmış olan numune teslim formu ile getirilen numuneler eşleştirilecek ve form numuneyi teslim alan görevlide kalacaktır. İhaleden önce teslim edilmeyen numuneler ihaleden sonra kabul edilmeyecektir ve numunesi olmadığı halde teklif edilen kalemler/kısımlar değerlendirme dışı bırakılacaktır. Numunelerin üzerine teklif veren firma adı ve teklif mektubundaki kalem/kısım numarası yazılacaktır. Tüm firmaların numuneleri orjinal kutuları içerisinde olacaktır. Numuneler değerlendirme aşamasında denenebileceği için ihale kararından sonra numuneler için idareden hiçbir şekilde hak talep edilemeyecektir.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı PAÜ Sağlık Araştırma Ve Uygulama Merkezi Kınıklı Kampüsü Yeni Hastane Binası Zemin Kat Satınalma Müdürlüğü Kınıklı Denizli adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar PAÜ Sağlık Araştırma Ve Uygulama Merkezi Kınıklı Kampüsü Yeni Hastane Binası Zemin Kat Satınalma Müdürlüğü Merkez Denizli adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
Plastik Bardak 180 cc 275.000 ADET
Kağıt Havlu 42.000 ADET
Malzeme Poşeti 20x30 cm 15.000 ADET
Malzeme Poşeti Kulplu 30.000 ADET
Kilitli Torba 18x15 cm 10.000 ADET
Kilitli Torba 27x21 cm 10.000 ADET
Kilitli Torba 7x6 cm 120.000 ADET
Kağıt Havlu 21 cm (Fotoselli makine uyumlu) 1.500 ADET
Çöp Kovası 20 Litrelik Pedallı 100 ADET
Çöp Kovası 40 Litrelik Pedallı 225 ADET
Sanayi Tipi Çamaşır Makinesi için Ağır Yağ ve Kir Sökücü Deterjan 2.500 KG
Sanayi Tipi Çamaşır Makinesi için Az Köpüren Ana Yıkama Deterjanı 3.500 KG
Sanayi Tipi Çamaşır Makinesi için Protein Çözücülü Deterjan 350 KG
Sanayi Tipi Çamaşır Makinesi için Çamaşır Yumuşatıcısı 3.000 LİTRE
Çamaşır Suyu 1.000 LİTRE