• İhale No
    2011/5000
  • İhale Adı
    11 KISIM TEMİZLİK VE PLASTİK MALZEMELERİ
  • Sektör
    Temizlik Malzemeleri, Haşere İlaçları ve Vektörle Mücadele Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    26 Ocak 2011 10:00
  • İdare
    Abant İzzet Baysal Üniversitesi İzzet Baysal Uygulama ve Araştırma Merkezi
  • İhale İli
    Denizli
  • İşin İli
    Denizli
  • Yayın Tarihi
    01 Nisan 2011
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
11 KISIM TEMİZLİK VE PLASTİK MALZEMELERİ

PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ Uygulama ve Araştırma Merkezi

11 KISIM TEMİZLİK VE PLASTİK MALZEMELERİ
alımı
4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.


İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2011/5000
1-İdarenin
a) Adresi : PAÜ SAĞLIK ARAŞTIRMA VE UYGULAMA MERKEZİ AĞIZ VE DİŞ SAĞLIĞI MERKEZİ BİNASI DENİZLİ MERKEZ DENİZLİ
b) Telefon ve faks numarası : 2584440728 - 2582120641
c) Elektronik Posta Adresi : dssatinalma@pau.edu.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) :  


2-İhale konusu malın

a)
Niteliği, türü ve miktarı
: İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu)
yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Pamukkale Üniversitesi Döner Sermaye İşletme Müdürlüğü Depoları
c) Teslim tarihi : Malzemeler sözleşmenin imzalanmasını müteakip 30(Otuz) gün içinde teslim edilecektir. Ancak işin 31.12.2011 tarihinde bitirilmesi esastır.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : PAÜ Sağlık Araştırma ve Uygulama Merkezi Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi Binası Satınalma Komisyonu Toplantı Salonu Kınıklı DENİZLİ
b) Tarihi ve saati : 26.01.2011 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:

4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;

4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;

4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,

4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin
yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil
Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları
gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,

4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.

4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.

4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.

4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1.
4.3.1.1. Standarda ilişkin belgeler:


Kağıt Havlu,Dispenser Tuvalet Kağıdı için Kalite Sistem Yönetim Belgesi,,Sanayi Tipi Çamaşır Deterjanları,Sanayi Tipi Çamaşır Yumuşatıcısı ve Çamaşır Suyu için Kalite Sistem Yönetim Belgesi ve Çevre Yönetim Sistem Belgesi ihale dosyasına konmalıdır.Bu belge ve sertifikaların, Türk Akreditasyon Kurumu tarafından akredite edilen belgelendirme kuruluşları veya Uluslararası Akreditasyon Forumu Karşılıklı Tanınma Antlaşmasında yer alan ulusal akreditasyon kurumlarınca akredite edilmiş belgelendirme kuruluşları tarafından düzenlenmesi zorunludur.

4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:


Numuneler, ihale saatine kadar Satınalma Müdürlüğü’ne teslim edilecek olup; istekliler, idaremiz tarafından verilmiş olan numune teslim formunu doldurarak numunelerini teslim edeceklerdir. Numune teslimatı sırasında istekli tarafından doldurulmuş olan numune teslim formu ile getirilen numuneler eşleştirilecek ve form numuneyi teslim alan görevlide kalacak ve teklif edilen kalemlerle ihale sırasında numune teslimi yapılan malzemeler karşılaştırılacaktır. İhaleden önce teslim edilmeyen numuneler ihaleden sonra kabul edilmeyecektir ve numunesi olmadığı halde teklif edilen kalemler değerlendirme dışı bırakılacaktır. (Numunelerle birlikte teklif edilen malzemelere ilişkin ürün portföyünü gösteren katalog teslim edilecektir.)



Numuneler değerlendirme aşamasında kullanıcı tarafından denenebileceği için ihale kararından sonra numuneler için idareden hiçbir şekilde hak talep edilemeyecektir.

 


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif
sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.


6.
İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.


7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:

7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve

50 TRY (Türk Lirası)
karşılığı

PAÜ Sağlık Araştırma ve Uygulama Merkezi Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi Binası Satınalma Müdürlüğü Kınıklı DENİZLİ adresinden satın alınabilir.


7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunludur.




8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar
PAÜ Sağlık Araştırma ve Uygulama Merkezi Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi Binası Satınalma Müdürlüğü Kınıklı DENİZLİ
adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.


9. İstekliler tekliflerini,

mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.

Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.


10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.


11.

Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.



12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif

verilemez.





 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
SANAYİ TİPİ ÇAMAŞIR MAKİNASI İÇİN AZ KÖPÜREN ALKALİ İÇEREN SENTETİK ANA YIKAMA TOZ DETERJANI 3500,00 KG
SANAYİ TİPİ ÇAMAŞIR MAKİNASI İÇİN AZ KÖPÜREN SENTETİK ANA YIKAMA TOZ DETERJANI 4000,00 KG
SANAYİ TİPİ ÇAMAŞIR MAKİNASI İÇİN AZ KÖPÜREN AĞARTICI İÇEREN SENTETİK ANA YIKAMA TOZ DETERJANI 100,00 KG
SANAYİ TİPİ ÇAMAŞIR MAKİNASI İÇİN ÇAMAŞIR YUMUŞATICISI 1500,00 Litre
ÇAMAŞIR SUYU 2000,00 LİTRE
PLASTİK BARDAK 180 CC 100000,00 ADET
KAĞIT HAVLU 20000,00 ADET
DİSPENSER TUVALET KAĞIDI 6000,00 ADET
ÇÖP POŞETİ BÜYÜK BOY 65X80 CM (10`LU) 1000,00 ADET
ÇÖP POŞETİ JUMBO BOY 80X110 CM (10`LU) 500,00 ADET
MALZEME POŞETİ 20X30 CM 50000,00 ADET
MALZEME POŞETİ KULPLU 20000,00 ADET
KİLİTLİ TORBA 18X15 CM 1500,00 ADET
KİLİTLİ TORBA 7X6 CM 10000,00 ADET
KİLİTLİ TORBA 30X50 CM 1000,00 ADET