• İhale No
    2010/548717
  • İhale Adı
    112 Acil Sağlık Hizmetleri için Haberleşme Sistemi
  • Sektör
    Elektronik Cihazlar ve Takip-Tanıma Sistemleri
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Pazarlık
  • İhale Tarihi
    25 Kasım 2010 14:00
  • İdare
    Burdur İl Sağlık Müdürlüğü
  • İhale İli
    Burdur
  • İşin İli
    Burdur
  • Yayın Tarihi
    29 Ağustos 2015
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
112 ACİL SAĞLIK HİZMETLERİ İÇİN HABERLEŞME SİSTEMİ
SAĞLIK BAKANLIĞI MÜSTEŞARLIK Burdur İl Sağlık Müdürlüğü

112 Acil Sağlık Hizmetleri için Haberleşme Sistemi alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 21 inci maddesinin f
bendine göre pazarlık usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası:2010/548717
1-İdarenin
a) Adresi:YENI MAH. ESKI ANTALYA CAD. DEVLET HASTANESI ARKASI 24 15030 BURDUR MERKEZ BURDUR
b) Telefon ve faks numarası:2482334859 - 2482334551
c) Elektronik Posta Adresi:burdur@saglik.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa):www.burdur.saglik.gov.tr

2- İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve miktarı:İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu)
yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yerleri
:Burdur İl Sınırları içinde Müdürlüğümüzce uygun görülen yerlere kurulumu yapılıp çalışır vaziyette teslimi yapılacaktır.
c) Teslim tarihi:Sözleşme tarihi işe başlama tarihi olup sözleşme imzalanması itibari ile 20 (yirmi) gün içinde cihazlar Sağlık Müdürlüğünün belirlediği yerlere montajları yapılarak test ve denemeleri yapılarak çalışır durumda teslim edecektir.

3- İhalenin
a) Yapılacağı yer:Burdur Sağlık Müdürlüğü Müdür Makam Odası
b) Tarihi ve saati:25.11.2010 - 14:00

4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler :
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:

4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;

4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odasından ya da esnaf ve sanatkârlar odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde,ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu ticaret ve/veya sanayi odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;

4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,

4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,

4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.

4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.

4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.


4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.

4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:


Teklif sahipleri tekliflerinde " Marka Model Tip Cihazımızın Şartnameye Uygunluk Belgesi" başlığı altında, bu şartnamede belirtilen sıra numarası ile tüm maddeleri mutlaka cevaplayacaklardır. Aynen kabul ediliyorsa her madde için " KABUL EDİYORUZ" diye belirteceklerdir. Teklif edilen cihazın sahip olduğu değerler açık bir şekilde belirtilecek, teklif edilen ürün farklı özellikler taşıyor ise açıklamalı bilgi verilecektir. İlave özellikler ayrıca teklifde belirtilecektir. Teklif sahibi teknik şartnamenin ve vereceği şartnameye uygunluk belgesinin her sayfasını kaşeleyip imzalayacaktır.



5. Ekonomik açıdan en avantajlı teklif

sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.


6.
İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.


7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:

7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve

50 TRY (Türk Lirası)
karşılığı

Burdur Sağlık Müdürlüğü Satın Alma Memurluğu Odası adresinden satın alınabilir.

7.2. İhaleye başvuracak olanların ihale dokümanını satın almaları zorunludur.




8. Başvurular, ihale tarih ve saatine kadar
Burdur Sağlık Müdürlüğü Satın Alma Memurluğu Odası
adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.


9. İstekliler tekliflerini,

mal kalem/kalemleri için teklif edilen birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, ihale üzerine bırakılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.

Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.


10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3'ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.



11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.


12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif

verilemez.








Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
UHFLİNK TELSİZLİ ROLE SİSTEMİ (Şartnamede belirtilen anten,bağlantı kabloları, montaj ve montaj malzemesi dahil) 5,00 Adet
UHFLİNK TELSİZİ (Şartnamede bildirilen bağlantı kabloları,montaj ve montaj malzemesi) 2,00 Adet
VHFROLE ANTENİ OMNİ ( En az 10 db kazançlı ) 1,00 Adet
UHFLİNK ANTENİ YAĞI ( En az 7 elamanlı 10 db kazançlı ) 3,00 Adet
UHFBAND PASS FİLİTRE 3,00 Adet