• İhale No
    2010/568714
  • İhale Adı
    12 Kalem Diş-Patoloji-Ameliyathane-Fizik Tdv Üniteleri Tıbbi ve Sarf Malzeme Alım İşi İhalesi
  • Sektör
    Tıbbi İlaçlar ve Tıbbi Sarf Malzemeler
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    29 Aralık 2010 10:00
  • İdare
    Ankara Dr. Nafiz Körez Sincan Devlet Hastanesi
  • İhale İli
    Ankara
  • İşin İli
    Ankara
  • Yayın Tarihi
    01 Nisan 2011
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
12 KALEM DİŞ-PATOLOJİ-AMELİYATHANE-FİZİK TDV ÜNİTELERİ TIBBİ VE SARF MALZEME ALIM İŞİ İHALESİ
SAĞLIK BAKANLIĞI MÜSTEŞARLIK Sincan Devlet Hastanesi

12 Kalem Diş-Patoloji-Ameliyathane-Fizik Tdv Üniteleri Tıbbi ve Sarf Malzeme Alım İşi İhalesi
alımı
4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.


İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası:2010/568714
1-İdarenin
a) Adresi:OSMANLI MAH. 12.CAD.METROPOL SOK. 06930 SİNCAN ANKARA
b) Telefon ve faks numarası:3122635555 - 3122647800
c) Elektronik Posta Adresi:Bilgi@sincandevlethastanesigov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa):www.ekap.kik.gov.tr , sincandevlethastanesi.gov.tr

2-İhale konusu malın
a)
Niteliği, türü ve miktarı
:İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu)
yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri
:Dr. Nafiz KÖREZ Sincan Devlet Hastanesi İlgili Deposu
c) Teslim tarihi:Sözleşme imzalandıktan sonra malların depoya teslim süresi 40 gündür.Ancak bu sözleşme 31/12/2011 tarihinde sona erer.

3- İhalenin
a) Yapılacağı yer:Dr.Nafiz Körez Sincan Devlet Hastanesi 12. Cadde Semt Polk Satın Alma Birimi .Osmanlı Mah.Metropol Sok. 12.Cadde Sincan/ANKARA
b) Tarihi ve saati:29.12.2010 - 10:00

4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:

4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;

4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:


Malzemenin miadı en az 2 yıl olmalıdır.Malzemenin Miadının teslim tarihinden itibaren 2(İki) yıldan az olması durumunda ise kullanılmayan malzemenin miadının bitiminden iki ay önce miad süreleri 2(İki) yılı tamamlayacak şekilde yenileriyle değiştirilmesi taahhüt edilecektir.



4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;

4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,

4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin
yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil
Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları
gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,

4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.

4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.

4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.

4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Yetkili satıcılığı veya imalatçılığı gösteren belgeler:

a) İmalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler,

b) Yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belge veya belgeler,

c) Türkiye’de serbest bölgelerde faaliyet gösteriyor ise yukarıdaki belgelerden biriyle birlikte sunduğu serbest bölge faaliyet belgesi.


İsteklilerin yukarıda sayılan belgelerden, kendi durumuna uygun belge veya belgeleri sunması yeterli
kabul edilir. İsteklinin imalatçı olduğu aşağıdaki belgeler ile tevsik edilir.


Tedarik edilecek malların numuneleri katalogları,fotoğrafları


4.3.2. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler:


Cihazlar İçin;Yedek parçaların ileriye dönük döviz bazında fiyatlı parça listeleri verilecektir. Arıza anında ulaşılabilecek yetkili servislerin telefonu,cep telefonu,fax,çağrı numaraları ve teknik elemanların isim listesi


4.3.3.
4.3.3.1. Standarda ilişkin belgeler:


İhale Komisyonu gerekli gördüğünde demostrasyon veya numune isteyebilir.



Cihazlar İçin;Firma teknik servis imkanlarını ve teknik alt yapı durumunu belgeleyecektir.(Teknik Personel sayısı,bakım onarım imkanları,eğitim belgeleri,maaş bordrosu v.b


4.3.3.2. Yetkili kurum ve kuruluşlara kayıtla ilgili belgeler:


İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankasına kayıtlı olduğunu tevsik edici belgeler sunulacaktır.Barkod numaraları ihale dosyası ile birlikte sunulacaktır.


4.3.4. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:


Teknik Şartnameye uygunluk belgesi (Şartname maddelerine ayrı ayrı ve Türkçe olarak şartnamedeki sıraya göre cevap vereceklerdir.



5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif
sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.


6.
İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.


7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:

7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve

20 TRY (Türk Lirası)
karşılığı

Dr. Nafiz Körez Sincan Devlet Hastanesi 12.Cadde Semt Polkliniği Satın Alma Birimi adresinden satın alınabilir.


7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunludur.




8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar
Dr.Nafiz Körez Sincan Devlet Hastanesi 12. Cadde Semt Polk Satın Alma Birimi .Osmanlı Mah.Metropol Sok. 12.Cadde Sincan/ANKARA
adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.


9. İstekliler tekliflerini,

mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.

Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.


10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.


11.

Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.



12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif

verilemez.







Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim