• İhale No
    2010/548160
  • İhale Adı
    12 KALEM İLAÇ ALIMI
  • Sektör
    Tıbbi İlaçlar ve Tıbbi Sarf Malzemeler
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    16 Aralık 2010 10:00
  • İdare
    İzmir Dr. Suat Seren Göğüs Hastalıkları ve Cerrahisi Eğitim ve Araştırma Hastanesi ( Göğüs Hastalıkları Hastanesi )
  • İhale İli
    İzmir
  • İşin İli
    İzmir
  • Yayın Tarihi
    01 Nisan 2011
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
İLAÇ ALIMI YAPILACAKTIR
SAĞLIK BAKANLIĞI MÜSTEŞARLIK İZMİR DR. SUAT SEREN Göğüs Hastalıkları VE CERRAHİSİ EĞİTİM VE ARAŞTIRMA Hastanesi

12 KALEM İLAÇ ALIMI
alımı
4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.


İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası:2010/548160
1-İdarenin
a) Adresi: GAZILER CAD. 331 KONAK İZMİR
b) Telefon ve faks numarası:2324333333 - 2324330808
c) Elektronik Posta Adresi:gogushast@ism.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa):www.ekap.kik.gov.tr

2-İhale konusu malın
a)
Niteliği, türü ve miktarı
:İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu)
yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri
:İZMİR DR. SUAT SEREN GÖĞÜS HASTALIKLARI VE CERRAHİSİ EĞİTİM VE ARAŞTIRMA HASTANESİ
c) Teslim tarihleri:HASTANEMİZ İLE FİRMA ARASINDA SÖZLEŞME İMZALANMASINA MÜTEAKİP ECZANE BİRİMİNİN SİPARİŞ YAZISINA GÖRE PEYDER PEY OLARAK 30.06.2011 TARİHİNE KADAR İLAÇLAR TESLİM EDİLECEKTİR.

3- İhalenin
a) Yapılacağı yer:Gaziler Cad. No:331 Yenişehir/İZMİR
b) Tarihi ve saati:16.12.2010 - 10:00

4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:

4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;

4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;

4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,

4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin
yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil
Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları
gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,

4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.

4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.

4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip
ortağına ait olması halinde, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali
müşavir veya noter tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır
kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belge, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.

4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:

4.3.1. İş deneyim belgeleri:

Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kesin kabul işlemleri tamamlanan ve Teklif edilen bedelin
% 25 oranından az olmamak üzere ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş
deneyimini gösteren
belgeler,
4.3.2.
4.3.2.1. Yetkili kurum ve kuruluşlara kayıtla ilgili belgeler:


SAĞLIK BAKANLIĞINCA VERİLEN ECZA DEPOSU RUHSATI İLE İTHALATÇI VE İMALATÇI RUHSATNAMESİ BELGELERİ VERİLECEKTİR.

* İSTEKLİ FİRMALAR TEKLİF ETTİKLERİ ÜRÜNLERE AİT 2010/11 SAYILI GENELGE HÜKÜMLERİNE GÖRE ULUSAL BİLGİ BANKASI GÜNCEL KAYIT FORMUNU TEKLİF DOSYALARINDA SUNACAKLARDIR.

 * İSTEKLİ FİRMALARIN TEKLİ ETTİĞİ ÜRÜNLER 2010/11 SAYILI GENELGE HÜKÜMLERİNE GÖRE KAPSAM DIŞI İSE HER ÜRÜN İÇİN KALİTE GÜVENCE BELGELERİNİ AYNI GENELGE HÜKÜMLERİNE GÖRE TEKLİF DOSYALARINDA SUNACAKLARDIR.


4.3.3. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:


İSTEKLİ FİRMALAR TEKNİK ŞARTNAMAYE UYGUNLUK BELGESİNİ TEKLİF DOSYALARINDA SUNULACAKTIR


4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.


KAMU VE ÖZEL KURULUŞLARDA YAPILAN İLAÇ ALIMLARI BENZER İŞ OLARAK KABUL EDİLECEKTİR.



5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif
sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.


6.
İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.

Tekliflerin değerlendirilmesinde yerli istekliler lehine fiyat avantajı uygulanmayacaktır.


7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:

7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve

25 TRY (Türk Lirası)
karşılığı

İzmir Dr. Suat Seren Göğüs Hastalıkları Ve Cerrahisi Eğitim Ve Araştırma Hastanesi Veznesine Doküman Bedeli Yatırılıp Satın Alma İhale Biriminden Alınabilir. adresinden satın alınabilir.


7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunludur.




8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar
İzmir Dr. Suat Seren Göğüs Hastalıkları ve Cerrahisi Eğitim ve Araştırma Hastanesi Satın Alma Toplantı Odası Gaziler Cad. No:331 Yenişehir/İZMİR
adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.


9. İstekliler tekliflerini,

mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.

Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.


10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.


11.

Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 70 (yetmiş) takvim günüdür.



12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif

verilemez.

13. Diğer hususlar:
 *İhale üzerinde kalan firmalar, faturalarında IBAN numarası, ihale numarası, tarihi ve malzemenin ihaledeki adıİstekli firmaların teklif ettikleri ürünlere ilişkin Sağlık Bakanlığı Ulusal bilgi bankasından üretici tedarikçi ya da bayii kaydı bulunacaktır. Firma tanımlayıcı numarası ya da bayii numarası teklifle birlikte sunulacaktır.

* İdarenin yazılı izni olmaksızın, yüklenici alacağını başkalarına devir ve temlik edemez. Temliknamenin noterlikçe düzenlenmesi ve idarece istenen kayıt ve şartları taşıması zorunludur.

* Bu şartnamede öngörülmeyen hususlarda Teknik şartnamedeki hükümler geçerli olacaktır.

* Kamu İhale Genel Tebliğinin 16.5.2. maddesinde belirtilen hususlara istinaden, istekli firmalar teklif edecekleri birim fiyatlarını 2 haneden fazla olacak şekilde verebilirler






Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
CIPROFLOXACIN 200 MG IV FLK 1000,00 ADET
DOPAMIN HCL 200 MG AMP. 2650,00 ADET
FUROSEMIT 10 MG/ML (2ML) AMP. 20000,00 ADET
METOCLOPRAMIDE HCL 10 MG/2 ML AMP. 1000,00 ADET
MIRTAZAPIN 30 MG TB. 250,00 ADET
MOKSIFLOKSASIN HIDROKLORÜR 400MG/250ML IV FLAKON 2700,00 ADET
NITROFURAZON % 0.2 GR POMAD 200,00 ADET
PIPERASILLIN 4000 MG + TAZOBAKTAM 500 MG FLK. 2000,00 ADET
PROPILTIYOURACIL 50 MG TB. 250,00 ADET
RANITIDINE HCL 50 MG / 2 ML AMP. 19000,00 ADET
STREPTOMYCIN SULFATE. 400,00 ADET
BUPIVAKAIN HCL 5MG/ML (20ML) AMP. 500,00 ADET