• İhale No
    2011/17473
  • İhale Adı
    12 KALEM KAN BANKASINA SARF MALZEME ALIMI
  • Sektör
    Tıbbi İlaçlar ve Tıbbi Sarf Malzemeler
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    15 Mart 2011 10:00
  • İdare
    GAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ Şahinbey Araştırma ve Uygulama Hastanesi
  • İhale İli
    Gaziantep
  • İşin İli
    Gaziantep
  • Yayın Tarihi
    01 Nisan 2011
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
KAN BANKASINA SARF MALZEME SATIN ALINACAKTIR

GAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ DÖNER SERMAYE İŞLETME MÜDÜRLÜGÜ

12 KALEM KAN BANKASINA SARF MALZEME ALIMI
alımı
4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.


İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2011/17473
1-İdarenin
a) Adresi : GAZIANTEP ÜNIVERSITESI ÜNİVERSİTE BULV. KİLİS YOLU ÜZERİ ŞAHİNBEY ARAŞTIRMA VE UYGULAMA HAST.ÖZEL KLINİK 4. BLOK ZEMİN KAT ŞEHİTKAMİL GAZİANTEPÜNIVERSITE BULVARI 27310 ŞEHİTKAMİL GAZİANTEP
b) Telefon ve faks numarası : 3423606060-76013 - 3423604381
c) Elektronik Posta Adresi : bashekimlik@gantep.edu.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) :  


2-İhale konusu malın

a)
Niteliği, türü ve miktarı
: İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu)
yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : GAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ DÖNER SERMAYE İŞLETME MÜDÜRLÜGÜ AMBARI
c) Teslim tarihleri : Sıra Malzeme Adı - Açıklaması Miktar Birim

1 ANTİKOR TANIMLAMA 10.00 SET İlk teslimat sözleşme tarihi itibari ile 30 gün içerisinde 1 Set ,diğer teslimatlar ilk teslimatı takip eden her ayın 15 i ile 30 u arasında 1 er test olarak 9 partide teslim edilecektir

2 DREKT COOMBS TESTİ 1,500.00 ADET İlk teslimat sözleşme tarihi itibari ile 30 gün içerisinde 300 adet,diğer teslimatlar ilk teslimatı takip eden her ayın 15 i ile 30 u arasında 240 ar adet olarak 5 partide teslim edilecektir
3 ZAYIF D KONFİRMASYON TESTİ 150.00 AD Sözleşme tarihi itibari ile 30 gün içerisinde tamamı teslimedilecek.

4 TOP& BOTTOM ÜÇLÜ KAN TORBASI 15,000.00 ADET İlk teslimat sözleşme tarihi itibari ile 30 gün içerisinde 3000 adet ,diğer teslimatlar ilk teslimatı takip eden her ayın 15 i ile 30 u arasında 3000 er litre olarak 4 partide teslim edilecektir

5 KAN TORBASI TEKLİ 200.00 ADET Sözleşme tarihi itibari ile 30 gün içerisinde tamamı teslim edilecek.

6 HBS AG ELİSA (KB) 23,000.00 TEST İlk teslimat sözleşme tarihi itibari ile 30 gün içerisinde 3000 test ,diğer teslimatlar ilk teslimatı takip eden her ayın 15 i ile 30 u arasında 4000 er test olarak 5 partide teslim edilecektir
7 ANTİ HCV ELİSA (KB) 21,000.00 TEST İlk teslimat sözleşme tarihi itibari ile 30 gün içerisinde 5000 test ,diğer teslimatlar ilk teslimatı takip eden her ayın 15 i ile 30 u arasında 4000 er test olarak 4 partide teslim edilecektir

8 ANTİ HIV I II ELİSA (KB) 20,000.00 TEST Sözleşme tarihi itibari ile her ayın 15 i ile 30 u arasında 4000 er test olarak 5 partide teslim edilecektir

9 FİBRİN GLUE HAZIRLAMA SETİ 3.00 ADET Sözleşme tarihi itibari ile 30 gün içerisinde tamamı teslim edilecek.
10 LÖKOSİT FİLTRELİ TEKKOL AFEREZ TROMBOSİT SETİ 500.00 ADET İlk teslimat sözleşme tarihi itibari ile 30 gün içerisinde 200 adet ,diğer teslimatlar ilk teslimatı takip eden her ayın 15 i ile 30 u arasında 200 adet ve takip eden ayın 15 i ile 30 arası 100 adet olarak teslim edilecektir

11 TEKKOL TROMBOSİT AFEREZ SETİ 400.00 ADET İlk teslimat sözleşme tarihi itibari ile 30 gün içerisinde 200 adet ,diğer teslimat ilk teslimatı takip eden ayın 15 i ile 30 u arasında 200 adet teslim edilecektir

12 LÖKOSİT FİLTRELİ TROMBOSİT HAVUZLAMA SETİ 2,000.00 ADET
İlk teslimat sözleşme tarihi itibari ile 30 gün içerisinde 400 adet ,diğer teslimatlar ilk teslimatı takip eden her ayın 15 i ile 30 u arasında 400 er adet olarak 4 partide teslim edilecektir


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : GAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ DÖNER SERMAYE İŞLETME MÜDÜRLÜGÜ İHALE SALONU
b) Tarihi ve saati : 15.03.2011 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:

4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;

4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;

4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,

4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin
yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil
Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları
gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,

4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.

4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.

4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip
ortağına ait olması halinde, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali
müşavir veya noter tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır
kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belge, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.2.1 Bankalardan temin edilecek belgeler

Teklif edilen bedelin
% 10 dan
az olmamak üzere istekli tarafından belirlenecek tutarda bankalar nezdindeki kullanılmamış nakdi kredisini veya gayrinakdi kredisini ya da üzerinde kısıtlama bulunmayan mevduatını gösterir banka referans mektubu,

Bu kriter mevduat ve kredi tutarları toplanmak ya da birden fazla banka referans mektubu sunularak sağlanabilir.

4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:

4.3.1. İş deneyim belgeleri:

Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kesin kabul işlemleri tamamlanan ve Teklif edilen bedelin
% 10 oranından az olmamak üzere ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş
deneyimini gösteren
belgeler,
4.3.2. Yetkili satıcılığı veya imalatçılığı gösteren belgeler:

a) İmalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler,

b) Yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belge veya belgeler,

c) Türkiye’de serbest bölgelerde faaliyet gösteriyor ise yukarıdaki belgelerden biriyle birlikte sunduğu serbest bölge faaliyet belgesi.


İsteklilerin yukarıda sayılan belgelerden, kendi durumuna uygun belge veya belgeleri sunması yeterli
kabul edilir. İsteklinin imalatçı olduğu aşağıdaki belgeler ile tevsik edilir.


Teklif edilen ürünlerin teknik şartnamelerinde istenilen kalite ve standart belgeleri teklifle birlikte sunulacaktır

4.3.3.
4.3.3.1. Standarda ilişkin belgeler:


TEKLİF EDİLEN ÜRÜNLERİN TEKNİK ŞARTNAMELERİNDE İSTENEN KALİTE VE STANDART BELGELERİ TEKLİFLE BİRLİKTE  SUNULACAKTIR.

4.3.3.2. Yetkili kurum ve kuruluşlara kayıtla ilgili belgeler:


İSTEKLİLER TEKLİF EDECEKLERİ ÜRÜNLER İÇİN UBB BARKODUNA AİT BİLGİSAYAR ÇIKTILARINI TEKLİF ZARFINDA SUNACAKLARDIR

4.3.4. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:


           Hastanemizde son iki yıl içerisinde kullanılmayan ürünler ,ihale tarih ve saatine kadar döner sermaye ambarına tutanak karşılıgında teslim edilecektir.Hastanemizde son ikiyıl içerisinde kullanılan ürünler, ilgili birimden kullanıldıgına dair belgelenecektir.

          Numune teslim tutanagı, kullanılan ürünlerin kullanıldıgına dair belge ,teklif edilen ürünlere ait katalog, fotograf vb tanıtıcı belgeler teklifle birlikte sunulacaktır.

 

4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.


Bu ihalede banzer iş olarak Kamu Kurum ve Kuruluşu veya Özel Sektöre yapılan "tıbbi malzeme" satışı banzer iş olarak kabul edilecektir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif
sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.


6.
İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.

Tekliflerin değerlendirilmesinde yerli istekliler lehine fiyat avantajı uygulanmayacaktır.


7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:

7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve

100 TRY (Türk Lirası)
karşılığı

GAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ DÖNER SERMAYE İŞLETME MÜDÜRLÜGÜ adresinden satın alınabilir.


İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil

yurtiçi için 110 TRY (Türk Lirası), yurtdışı için 150 TRY (Türk Lirası)
doküman bedelini

TC.VAKIFLAR BANKASI ŞEHİTKAMİL ŞUBESİ TR100001 5001 5800 7296 919919 yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler,
ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır.
İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir.
İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından
veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.

7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunludur.




8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar
GAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ DÖNER SERMAYE İŞLETME MÜDÜRLÜGÜ
adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.


9. İstekliler tekliflerini,

mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.

Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.


10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.


11.

Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (YÜZYİRMİ) takvim günüdür.



12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif

verilemez.





 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
ANTİKOR TANIMLAMA 10,00 SET
DREKT COOMBS TESTİ 1500,00 TEST
ZAYIF D KONFİRMASYON TESTİ 150,00 TEST
TOP& BOTTOM ÜÇLÜ KAN TORBASI 15000,00 ADET
KAN TORBASI TEKLİ 200,00 ADET
HBS AG ELİSA (KB) 23000,00 TEST
ANTİ HCV ELİSA (KB) 21000,00 TEST
ANTİ HIV I II ELİSA (KB) 20000,00 TEST
FİBRİN GLUE HAZIRLAMA SETİ 3,00 ADET
LÖKOSİT FİLTRELİ TEKKOL AFEREZ TROMBOSİT SETİ 500,00 ADET
TEKKOL TROMBOSİT AFEREZ SETİ 400,00 ADET
LÖKOSİT FİLTRELİ TROMBOSİT HAVUZLAMA SETİ 2000,00 ADET