• İhale No
    2010/507788
  • İhale Adı
    12 Kalem Tıbbi Cihaz Alımı
  • Sektör
    Tıbbi Cihazlar
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    20 Ekim 2010 14:00
  • İdare
    Sivas Devlet Hastanesi
  • İhale İli
    Sivas
  • İşin İli
    Sivas
  • Yayın Tarihi
    22 Ağustos 2015
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
TIBBİ CİHAZ SATIN ALINACAKTIR
SAĞLIK BAKANLIĞI Sivas Devlet Hastanesi

12 Kalem Tıbbi Cihaz Alımı
alımı
4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.


İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası:2010/507788
1-İdarenin
a) Adresi: INÖNÜ BULVARI 29/2 58079 SİVAS MERKEZ SİVAS
b) Telefon ve faks numarası:3462212684 - 3462236243
c) Elektronik Posta Adresi:satinalma@sivasdh.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa):www.sivasdh.gov.tr

2-İhale konusu malın
a)
Niteliği, türü ve miktarı
:İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu)
yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri
:Sivas Devlet Hastanesi Baştabipliği Aynıyat Depoları
c) Teslim tarihi:Cihazlar en geç 31.12.2010 tarihine kadar teslim edilmelidir.

3- İhalenin
a) Yapılacağı yer:SİVAS DEVLET HASTANESİ BAŞTABİPLİĞİ SATIN ALMA SERVİSİ İNÖNÜ BULVARI NO:29/2 SİVAS
b) Tarihi ve saati:20.10.2010 - 14:00

4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:

4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;

4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;

4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,

4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin
yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil
Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları
gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,

4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.

4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.

4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.

4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler:


1-İstekliler ihale konusu tüm cihazlar için garanti,bakım,onarım,yedek parça,kalibrasyon hizmeti ve teknik servis vereceklerine dair taahhütname vermek zorundadırlar. Taahhütnamede teklif edilen tüm cihazların ek aksesuarları ile birlikte, kati kabulden başlamak üzere en az 2 (iki) yıl ücretsiz bakım-onarım, yedek parça, kalibrasyon ve teknik servis garantisine ücretsiz garantinin bitiminden sonra da en az 10 (on) yıl ücretli yedek parça garantisine sahip olacağı hususu belirtilecektir. Garanti süresinin cihazların kurulumundan ve aktif olarak çalışmaya başlamasından itibaren başlayacağı hususuda taahhütnamede belirtilecektir. Asgari garanti süresi bitiminden sonra 10 (on) yıl süreli olarak ücretli yedek parça hariç % 3 yedek parça dahil % 6 yı geçmeyecek şartı ile bakım sözleşmesi taahhütnamesi teklifle birlikte verilecektir. İstekliler garanti süresi sonundan itibaren yedek parça fiyatlarını döviz bazlı olarak tekliflerinde sunacaklardır. 2-Teknik servis kadroları teklifle birlikte verilecektir.3-TSE den alınan Hizmet Yeri Yeterlilik Belgesi


4.3.2.
4.3.2.1. Yetkili kurum ve kuruluşlara kayıtla ilgili belgeler:


İsteklilerde; 01.03.2010 tarih ve 2010/11 sayılı Sağlık Bakanlığı Tedavi Hizmetleri Genel Müdürlüğünün 



 




Tıbbi Cihaz Yönetmelikleri kapsamındaki ürünlerin veya cihazların satın alımlarında, aday veya isteklilerin T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası’na (TİTUBB) kayıt veya bildirimi aranması zorunludur. Aday veya isteklinin, teklif edilen ürünün imalatçı veya ithalatçısı (tedarikçi firma) olmadığı durumlarda, ürünün tedarikçi firmasının bayii olduğuna dair TİTUBB kayıt veya bildirimi aranacaktır.



 



 

4.3.3. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:


1-Teklif edilen cihazların teknik şartnamesinde belirtilen şartlara uygunluğunu teyit etmek amacıyla ayrıntılı teknik bilgilerin yer aldığı orjinal kataloglar,fotoğraflar v.b. tanıtım metaryellerini verecektir.İdarece bu bilgi ve belgelerin doğruluğu herhangi bir aşamada uzman kişilerce denetlenmesini ve teyit ettirilmesini isteyebilir. Teklif edilen cihazın teknik şartnameye uygunluk cevabı orjinal katalogda maddeler itibariyle işaretlenecektir. 2-Firmalar teknik şartname maddelerine tek tek ve Türkçe olarak şartnamedeki sıraya göre cevap vereceklerdir. Bu cevaplar ".......Marka......Model cihazı teklifimizin şartnameye uygunluk belgesi" başlığı adı altında teklif veren firmanın başlıklı kağıdına yazılmış ve yetkili kişi tarafından imzalanmış olmalıdır. Cevaplar ayrıntılı olacak "evet" ve "hayır" şeklindeki cevaplara mümkün olduğunca yer verilmeyecektir.



5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif
sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.


6.
İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.

Tekliflerin değerlendirilmesinde yerli istekliler lehine fiyat avantajı uygulanmayacaktır.


7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:

7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve

40 TRY (Türk Lirası)
karşılığı

SİVAS DEVLET HASTANESİ BAŞTABİPLİĞİ SATIN ALMA SERVİSİ adresinden satın alınabilir.


İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil

yurtiçi için 50 TRY (Türk Lirası), yurtdışı için 60 TRY (Türk Lirası)
doküman bedelini

T.C.ZİRAAT BANKASI SİVAS MERKEZ ŞUBESİ HESAP NO TR27000100023041679808-5001 yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler,
ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır.
İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir.
İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından
veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.

7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunludur.




8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar
SİVAS DEVLET HASTANESİ BAŞTABİPLİĞİ SATIN ALMA SERVİSİ İNÖNÜ BULVARI NO:29/2 SİVAS
adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.


9. İstekliler tekliflerini,

mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.

Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.


10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.


11.

Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 30 (otuz) takvim günüdür.



12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif

verilemez.







Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
ElektrokoterCihazı 2,00 Adet
CerrahiAspiratör Cihazı 3,00 Adet
HastaBaşı Monitörü 5,00 Adet
6Kanallı EKG Cihazı 1,00 Adet
BifazikDefibrilatör Cihazı 1,00 Adet
LEDTipi Yoğun Fototerapi Cihazı 1,00 Adet
FetalMonitör Cihazı 1,00 Adet
PerfüzyonPompası 2,00 Adet
Tekliİnce Negataskop 1,00 Adet
HastaIsıtıcı 1,00 Adet
RezekteskopSeti 1,00 Set
ÜrolojikAmeliyat Masası 1,00 Adet