12 KALEM TIBBİ VE LABORATUVAR SARF MALZEME ALIMI
Sa ğ lık B a ka nlığ ı A f y o n ka ra hisa r Dev let H a st a nesi
12 Kalem Tıbbi Ve Laboratuvar Sarf Malzeme Alımı alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2011/171717
1-İda re nin
a) Adresi : Izmır Karayolu Üzerı Atatürk Cad. Afyonkarahisar
b) Telefon ve faks numarası : 2722120802 - 2722137936
c) Elektronik Posta Adresi : adh.satinalma@aksaglik.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu ma l ın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP'ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Hastanemiz
c) Teslim tarihi : Sözleşmenin imzalanmasına müteakip, Hastanemizin isteği doğrultusunda 10 (On) iş günü içinde teslimat yapılacaktır. Peyderpey teslim edilecek malzemeler de 26.12.2012 tarihine kadar, Hastanemizin talebine müteakip 10 (On) iş günü içinde teslim edilecektir.
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : Atatürk Cad. İzmir Karayolu Üzeri Afyonkarahisar
b) Tarihi ve saati : 23.11.2011 - 10:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu
izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:
7. kalemde istenen "Antiseptik Solüsyon 1000 CC'lik" malzeme, Sağlık Bakanlığı Temel Sağlık Hizmetleri
Genel Müdürlüğünün 31.12.2009 Biyosidal Ürün Yönetmeliği gereği, Biyosidal Ürün Ruhsatlı olmalıdır.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1.
4.3.1.1. Yetkili kurum ve kuruluşlara kayıtla ilgili belgeler:
İsteklinin ve teklif edilen malın, İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankasına kayıtlı olduklarını tevsik edici belgeler, ihale dosyasında sunulacaktır. Bu belgeler, internet çıktısı olarak da sunulabilecektir.
4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
1., 4. ve 7. kalem malzemeler için Teknik Şartname gereği, numuneler ihale esnasında verilecektir.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 75 TRY (Türk Lirası) karşılığı Satınalma Birimi adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Satınalma Birimi adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların
çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır. Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3'ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|---|---|
KONTEYNER KİLİDİ | 15000,000 | ADET |
PERFÜZÖR SETİ | 1000,000 | ADET |
VENTİLATÖR NEBULİZER SET | 4,000 | ADET |
VENTİLATÖR DİSPOSABLE | 5,000 | ADET |
EMG KAYIT ELEKTRODU KIRMIZI(K) (0,30-0,35 ARASINDA ÇAP,30 MM UZUNLUK ) | 200,000 | ADET |
DEZENFEKTAN (YÜKSEK DÜZEY ALET DEZENFEKTANI) | 1800,000 | LİTRE |
ANTİSEPTİK SOLUSYON 1000CCLİK | 1200,000 | LİTRE |
KANLI / EMB AGAR | 5000,000 | ADET |
EMB AGAR | 5000,000 | ADET |
KANLI AGAR | 5000,000 | ADET |
MÜELLER HİNTON AGAR | 6000,000 | ADET |
SALMONELLA SHİGELLA AGAR | 3000,000 | ADET |