• İhale No
    1193143
  • İhale Adı
    12 Kalem Toner Dolum Hizmeti Alımı
  • Sektör
    Bilgisayar, Büro Makineleri ve Parçaları
  • İhale Tipi
    Hizmet Alımı
  • İhale Usulü
    Doğrudan Temin
  • İhale Tarihi
    28 Ekim 2016 10:00
  • İdare
    Sakarya Üniversitesi Eğitim ve Araştırma Hastanesi
  • İhale İli
    Sakarya
  • İşin İli
    Sakarya
  • Yayın Tarihi
    25 Ekim 2016
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 T.C.

Metin Kutusu: <2>
SağMt Batcantty
SAĞLIK BAKANLIĞI TÜRKİYE KAMU HASTANELERİ KURUMU Sakarya İli Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği Sakarya Ünversitesi Eğitim ve Araştırma Hastanesi

 

 

Sayı : 83529411-10//2396

Metin Kutusu: 25.10.2016Konu : Teklif vermeye Davet (Doğrudan Temin)

Hastanemizin ihtiyacı olup ilişikte sunulan “Teklif Vermeye Davet ile Teknik Şartnamede” cinsi, miktarı ile teknik özellikleri belirtilen malzemeler 4734 sayılı Kamu İhale Kanunu’nun 22/d maddesine göre Doğrudan Temin ihale ile satın alınacaktır.

İlgili malzemelere ilişkin teklif fiyatlarınızı; proforma fatura veya kurumunuza ait teklif mektubunuzu kullanarak fiyat vermeniz rica olunur.

Metin Kutusu: RK SorumlusuTEKLİF VERMEYE DAVET (Doğrudan Temin)

 

 

 

S.No

Malzeme/İşin Adı

UBB KODU

Miktarı

Birimi

Tes. Tarini

Birim Fiyat TL

Toplam Fiyat TL

1

HP 505A TONER DOLUMU

 

230

Adet

 

 

 

2

HP 280A TONER DOLUMU

 

230

Adet

 

 

 

3

HP436A TONER DOLUMU

 

200

Adet

 

 

 

4

CANON TONER DOLUMU

 

500

Adet

 

 

 

5

HP 2612A TONER DOLUMU

 

1600

Adet

 

 

 

6

SAMSUNG SCX-4521 TONER DOLUMU

 

250

Adet

 

 

 

7

HP 285A TONER DOLUMU

 

1000

Adet

 

 

 

8

HP 49A TONER DOLUMU

 

80

Adet

 

 

 

9

HP55A TONER DOLUMU

 

110

Adet

 

 

 

10

XEROX 3160 TONER DOLUMU

 

1300

Adet

 

 

 

11

XEROX 3160 TONER ÇİPİ

 

1300

Adet

 

 

 

12

HP 1215 RENKLİ TONER DOLUMU

 

250

Adet

 

 

 

İdari Şartlar:

TOPLAM

 

 

1 Fiyatlar KDV Hanç verilecektir.

2. Vereceğiniz fiyat idaremize teslim fiyatı (Kargo, Nakliye vb.) eklenerek verilmelidir.

3.              Piyasa               Fiyat araştırma mektuplar 28.10.2016 10:00:00 a kadar kurumlunuza ulaştırılmalıdır.

4.              Marka              ve Teslimat süresi belirtilecektir.

5. Varsa; teklif edilen malzemeye ait UBB KODU mutlaka belirtilecektir. Tekliflerde firma tanımlayıcı numara ve bayı tanımlayıcı numara belirtilecektir. Tekliflerde Vergi numarası belirtilmesi zorunludur.

6.               Ödeme            en geç 150 (YÜZELLİ) gün içerisinde yapılacaktır.

7.Söz konusu alunlarla ilgili olarak hastanenin izni olmadan alacaklar için temlik koydunılmayacaktır.Hastane idaresinin izni olmadan koyulan temlikler işleme alınmayacaktır Numune istenmeyen durumlarda

teklif etmiş olduğunuz ürünün teknik şartnamenin tüm maddelerine uygun olduğu kabul edilmiş sayılır ve piyasa araştırma bu şekilde sonuçlandırılır .Muayene kabul aşamasında teklif ettiğiniz ürünler

uygun bulunmazsa, tutanak tutularak ürünleriniz iade edilir. Bu durumdan hastane yöneticiliğimiz sorumlu olmayacaktır.Teklif ettiğiniz ürünün teknik şartnameye uygun olmayan maddelerini ve farklı olan

özelliklerim yazılı olarak belirtmeniz ümünüzün tanıtımı ve verimli satınalma için faydalı olacaktır.

8.  İdaremiz teklif edilen fiyallann neticesine göre numune isteyebilir.

9.  İdaremiz en düşük fiyatı kabul etmek zorunda olmayıp; malzeme seçiminde verimlilik, kalite, malzemenin nevine göre satış sonrası hizmet ile ilgili kriterleri de değerlendirir.

10.  Stok olmaması, koşulların sağlanamaması gibi durumlarda ise Teklif veremiyoruz veyahut Stok yok ibareli ve kaşe imzalı dönüşlerin yapılması piyasa araştırması yapıldığının belgelendirilmesi adına öneme sahiptir.

11.            Teklif               veren firmalar teklif ettikleri malzemenin teknik şartnameye uygun olduğunu kabul etmiş sayılır.

12. Numune değerlendirilmesi yapılmayan durumlarda muayene kabul aşamasında malzemenin teknik şartnameye uygunluğu muayene kabul komisyonunca değerlendirilir,

13.              Uygun            görülmeyen malzemelerin alımı yapılmayacaktır.

H.Hastane Yöneticiliğimiz firmanın teknik şartnameye uygun teklif vermemesinden dolayı hiçbir hukuki sorumluluğu kabul etmeyecektir.

15.Türkiye Kamu Hastaneleri Kurumu Mali Hizmetler Kurum Başkan Yardımcılığının 23.02.2016 tarih ve 19617613 sayılı yazışma istinaden TİTUBB üzerinden barkod eşletirilmelerim yanlış,hatalı yapan firmalara yanlış eşleştirmeden kaynaklanan doğacak zararlar rücu edilecektir.

Adres : Adnan Menderes Cad. Sağlık Sk. NO. 193 K.l Satın Alma Birimi Adapazarı/SAKARYA (Merkez Kampüsü) "Tel: 0264 888 40 58 (SABİT) 444 54 00 (SANTRAL)

(Dahili:) 1615 Bilgi İçin: EMSİYE GÖKTÜRK Faks: 0264 275 67 40"

E-mail : Doğrudan temin için: seahdogrudantemin@gmail.com

 

TONER DOLUMU TEKNİK ŞARTNAMESİ

1.      Lazer yazıcı tonerleri dolumla birlikte toner atık haznesi temizlenecektir.

2.       Her bir tane toner orjinali ile aynı miktarda eksiksiz olarak doldurulacaktır.

3.       Dolum sonrası toner dış temizliği ve yazı testi yapılmalıdır.

4.       Doldurulan Tonerler kendi test çıktıları ile birlikte paketlenmelidir.

5.       İdare dolum sırasında denetleme yapabilir.

6.       Tüm ürünlerde firmanın garanti etiketi olacaktır.

7.      Toner dolumları ile ilgili ödemeler toner dolum sayısı 500 adet olunca faturalandırılacaktır.

8.       Firma Hastaneye boş tonerleri almak, dolu tonerleri vermek için haftada 1, ayda 4 kez servis gönderecektir.

9.       Acil durumlarda Hastane tarafından yapılan toner istekleri için firma Hastaneye servis gönderecektir.

10.   Dolum/yenileme yapılan tonerler orjinaliyle aynı baskı kalitesinde ve baskı adetinde çıktı vermelidir. Numune olarak getirilen tonerler orijinal baskı adetinde olup olmadığı Hastane satın alma komisyonu tarafından değerlendirilecektir.

11.   Dolum/yenileme yapılmış tonerlerden dolayı yazıcıda herhangi bir sorun olması durumunda tonerin tamir ve bakımı tarafımızdan hiçbir ücret talep alınmaksızın yapılacaktır.

12.   Xerox 3160 Tonerin her dolumunda çipi değiştirilmeli ve kullanıma hazır teslim edilmelidir.

13.   Dolumu yapılan tonerlerin, drum değişimleri ve tüm bakımları firma tarafından yapılacaktır. (Verilen fiyat teklifine yapılacak tüm bakımlar ve yenilemeler dahil edilecektir. Yenilemeler ve drum değişimleri için ekstra ücret talep edilmeyecektir.)

14.   Firma yetkilisi boş ve dolu tonerleri sayarak teslim alıp, sayarak teslim edecektir. Teslim alman ve teslim edilen tonerlere teslim fişi düzenlenecektir.

15.   Firma yetkilisi teslim alınan ve teslim edilen tonerleri kendi aracınla alıp, kendi aracınla teslim edecektir. Kargoyla teslimat kesinlikle kabul edilmeyecektir. (Kargoyla teslim edilen ve teslim alman tonerlerde tonerlerin tozları akıp, kırılmalar olduğundan zayiat meydana gelmektedir.)

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim