• İhale No
    2010/549601
  • İhale Adı
    120 KALEM TIBBİ MALZEME (DEPO STOK)
  • Sektör
    Tıbbi İlaçlar ve Tıbbi Sarf Malzemeler
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    17 Ocak 2011 14:00
  • İdare
    HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ Erişkin Hastanesi
  • İhale İli
    Ankara
  • İşin İli
    Ankara
  • Yayın Tarihi
    01 Nisan 2011
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
TIBBİ MALZEME (DEPO STOK) SATIN ALINACAKTIR
HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ Erişkin Hastanesi

120 KALEM TIBBİ MALZEME (DEPO STOK)
alımı
4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.


İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası:2010/549601
1-İdarenin
a) Adresi:ADNAN SAYGUN CD. 06100 ALTINDAĞ ANKARA
b) Telefon ve faks numarası:3123051227 - 3123114192
c) Elektronik Posta Adresi:yeni@hacettepe.edu.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa):www.hacettepe.com.tr/satinalma

2-İhale konusu malın
a)
Niteliği, türü ve miktarı
:İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu)
yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri
:Hacettepe Üniversitesi Hastaneleri Tıbbi Malzeme Deposu
c) Teslim tarihleri:Sözleşmenin imzalanmasını takiben, idare tarafından yüklenicinin kendisine veya tebligat için gösterdiği adrese yapılacak işe başlama (sipariş yazısı) talimatının tebliğinden itibaren mal teslim edilecek/işe başlanacaktır. Sipariş yazısının tebliğinden itibaren, teklif mektubunda yüklenicinin belirttiği teslim süresi içinde (....) iş günü içerisinde mal teslim edilecektir. (Teklif mektubunda malzemenin teslim süresi İş Günü olarak belirtilecek olup (Teslim süresi 30 İş Gününü geçemez) teslim süresi belirtilmediği takdirde 20 (yirmi) İş Günü teslim süresi esas alınacaktır. Teklifte belirtilen Süreler İş Günü olarak değerlendirilecektir.)

Kısmi Kabül yapılacaktır. İhale konusu malzemelerden 109 ve 110. sıra no'lu kalemlerin siparişleri sözleşmenin imzalanmasını takiben 31.12.2011 tarihine kadar miyatlarından dolayı hastanemiz ihtiyaç durumuna göre, diğer tüm kalemlerin 1. siparişleri sözleşmenin imzalanmasını takiben derhal, 2. siparişleri Nisan-2011 ayında, 3. siparişleri Temmuz-2011 ayında, 4. siparişleri Eylül-2011 ayında verilecektir. Talep miktarındaki değişiklik siparişin öne veya arkaya alınmasını gerektirirse, bu durum en az 15 (onbeş) gün öncesinden yükleniciye bildirilir.

3- İhalenin
a) Yapılacağı yer:Hacettepe Üniversitesi Döner Sermaye İşletmesi Sağlık Hizmetleri Birimi Satınalma Müdürlüğü (H.Ü. Erişkin Hastanesi C Katı). Toplantı Salonu.
b) Tarihi ve saati:17.01.2011 - 14:00

4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:

4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;

4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;

4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,

4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin
yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil
Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları
gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,

4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.

4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.

4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.

4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Yetkili satıcılığı veya imalatçılığı gösteren belgeler:

a) İmalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler,

b) Yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belge veya belgeler,

c) Türkiye’de serbest bölgelerde faaliyet gösteriyor ise yukarıdaki belgelerden biriyle birlikte sunduğu serbest bölge faaliyet belgesi.


İsteklilerin yukarıda sayılan belgelerden, kendi durumuna uygun belge veya belgeleri sunması yeterli
kabul edilir. İsteklinin imalatçı olduğu aşağıdaki belgeler ile tevsik edilir.


114313 ve 114314 Kod'lu kalemler için; Ürünün T.C. Sağlık Bakanlığı İlaç ve Eczacılık Genel Müdürlüğü’nden imal veya ithal ruhsatı bulunacak ve teklifle birlikte verilecektir.


4.3.2. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler:


Üzerine ihale kalan firma, Teknik Şartname'de yazılı Teknik Servis hizmeti istenen kalemler için Teknik Servis hizmeti verecektir.


4.3.3. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:


-İstekliler, Teklif edilen malzemenin ihale dokümanında belirtilen şartlara uygunluğunu teyit etmek amacıyla numunelerini ihale tarihinden itibaren 3 (üç) iş günü içerisinde, teslim tutanaklarıyla birlikte Bütçe Planlama Müdürlüğü’ne vermek zorundadırlar. Numune vermeyen firmaların teklifleri değerlendirmeye alınmayacaktır.



-114313 kod'lu kalem için; Ambalaj içindeki %’4lük klorheksidin diglukonat çözeltisi yumuşatıcı içermeli, ellerde alerjik reaksiyona ve cilt irritasyonuna neden olmamalıdır. Cilt irritasyon indeksinin sıfır olduğu yapılmış çalışmalarla belgelendirilmiş olacak ve teklifle birlikte verilecektir.



-126546 kod'lu kalem Steril olmalıdır, sterilizasyon tarihi belgelendirilmelidir.



-165155 kod'lu kalem için; Tüpleri verecek olan firma laboratuvarımız malı olan preanalitik sisteme uygun ve bu sistemde kullanılması üretici firma tarafından onaylanmış tüp vermelidir, bu durum belgelendirilmelidir.



5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif
sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.


6.
İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.

Tekliflerin değerlendirilmesinde yerli istekliler lehine fiyat avantajı uygulanmayacaktır.


7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:

7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve

30 TRY (Türk Lirası)
karşılığı

Hacettepe Üniversitesi Döner Sermaye İşletmesi Sağlık Hizmetleri Birimi Satınalma Müdürlüğü (H.Ü. Erişkin Hastanesi C Katı). adresinden satın alınabilir.


7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunludur.




8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar
Hacettepe Üniversitesi Döner Sermaye İşletmesi Sağlık Hizmetleri Birimi Satınalma Müdürlüğü (H.Ü. Erişkin Hastanesi C Katı).
adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.


9. İstekliler tekliflerini,

mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.

Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.


10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.


11.

Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.



12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif

verilemez.







Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim