TIBBİ SARF MALZEME SATIN ALINACAKTIRSAĞLIK BAKANLIĞI MÜSTEŞARLIK Bolu Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi125 Kalem Tıbbi Sarf Malzemesi
alımı
4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.
İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası | : | 2010/543864 |
1-İdarenin |
a) Adresi | : | KARAMANLI MAH. HASTANE CAD. GÖVEM SOK. 17 14100 BOLU MERKEZ BOLU |
b) Telefon ve faks numarası | : | 3742180543 - 3742122441 |
c) Elektronik Posta Adresi | : | bolu.adsm@saglik.gov.tr |
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) | : | http://www.boluadsm.gov.tr/ |
2-İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve miktarı | : | İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir. |
b) Teslim yeri | : | Bolu Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi Deposu - Karamanlı Mah. Hastane Cad. Gövem Sok. No:17 Bolu Ağız ve Diş Sağlığı Merkezinin taşınması durumunda yeni adres yükleciye tebliğ edilecek ve tebliğ edilen adrese malzemeler teslim edilecektir. |
c) Teslim tarihi | : | İhale onaylanıp sözleşme yapıldıktan sonra malzemelerin teslimi peyder pey olarak idarenin talep ettiği zaman ve miktarlarda depo teslimi şeklinde yapılacaktır. Malzemenin teslimatı ise idarenin talebini takip eden 15 takvim günü içerisinde yapılacaktır. Yüklenici üzerinde kalan ihale malını teslim süresi ve mesai saatleri içerisinde ( hafta içi her gün 08:00 – 12:00 ile 13:00 – 17:00 arası ) tek parti halinde Karamanlı Mah. Hastane Cad. Gövem Sok. No:17 Bolu adresindeki Bolu Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi deposuna teslim edeceklerdir. Teslim sırasında her türlü sorumluluk yükleniciye aittir. İstekliler ihale sonucu üzerinde kalan malzemeleri orijinal ambalajlarında ve teknik şartnameye uygun olarak teslim edeceklerdir. Ağız ve Diş Sağlığı Merkezinin başka bir yere taşınması durumunda yeni adres yükleniciye tebliğ edilecek ve malzemeler yeni adrese teslim edilecektir. |
3- İhalenin
a) Yapılacağı yer | : | Bolu Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi |
b) Tarihi ve saati | : | 03.12.2010 - 09:30 |
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:
1- Firmalar tıbbi malzemelerin Sosyal Güvenlik Kurumu ve Sağlık Bakanlığı Bilgi Bankasına kaydolmuş ve onaylanmış ürün numaralarını ( Tıbbi Malzeme Barkodu) teklif dosyalarında sunacaklardır.
2- İstekliler teklif dosyalarında Sağlık Bakanlığı İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankasına, Üretici ya da ithalatçı firmaların adı altında bayiliklerinin kayıtlı olduğunu belgelendireceklerdir. İstekliler teklif dosyalarında Firma Tanımlayıcı Kodlarını belirteceklerdir.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin
yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil
Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları
gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir. |
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
4.3.1. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman: |
Teklif edilecek malzemelerin ihale dokümanında belirtilen şartlara uygunluğunu teyit etmek amacıyla ihaleye iştirak edecek isteklilerin teklif verdikleri malzemelerin numune veya kataloglarını ihaleye gelirken getirmeleri gerekmektedir. Teklif edilen malzemelerin numune veya kataloglarının üzerinde firma adı, ürün sıra numarası ve UBB barkot numarasının yer alması gerekmektedir. Ürün üzerinde bu bilgilerin yer almadığı numune ve kataloglar değerlendirmeye alınmayacaktır. Numune veya katalog vermeyen firmaların teklifleri değerlendirmeye alınmayacaktır. İhale komisyonu ihale dosyasında yer alan evrakları numuneleri veya malzemeleri tereddüte düştüğü durumlarda inceleme için uygun gördüğü ilgili kuruluşlara masrafları yüklenici firma tarafından karşılanmak üzere gönderebilir. Teklif edilen ürünlere ait ihale dokümanında belirtilen şartlara uygunluğunu teyit etmek için teknik bilgilerin yer aldığı, orijinal katalogların vb. tanıtım materyallerinin verilmesi zorunludur. Bu dokümanlarda teknik şartname hükümlerine karşılık gelen yerler işaretlenecek ve ürüne ait sıra numarası yazılacaktır. Teklif edilen ürünlerin numuneleri ile kataloglar veya tanıtım materyalleri arasında tutarsızlık tespit edilen firmaların teklifleri değerlendirme dışı bırakılacaktır. Ürüne ait kataloglar ve tanıtım materyalleri Türkçe olmalıdır.
|
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif
sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve
150 TRY (Türk Lirası)
karşılığı
Bolu Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi Satınalma Birimi adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar
Bolu Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi Satınalma Birimi
adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini,
mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif
verilemez.