SAĞLIK BAKANLIĞIAv.Cengiz GökçekDevlet Hastanesi
126 KALEM CERRAHİ SÜTUR MALZEMESİ ALIMI
alımı
, çerçeve anlaşma yapılmasını teminen
4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.
Çerçeve anlaşma
il düzeyinde yapılacak olup bu anlaşma kapsamında münferit sözleşme yapabilecek idareler idari şartnamede yazılıdır.
İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası | : | 2011/30278 |
1-İdarenin | ||
a) Adresi | : | Hürriyet Caddesi Şahinbey/GAZİANTEP |
b) Telefon ve faks numarası | : | 3422210700 -3422209334 |
c) Elektronik Posta Adresi | : | satinalma@gaziantepdh.gov.tr |
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) | : |
2-İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve tahmini miktarı |
: | İhalenin niteliği, türü ve tahmini miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir. |
b) Teslim yerleri | : | Malzemeler, merkezi satınalma birimine bağlı aşağıda isimleri belirtilen hastanelere teslim edilecektir. 1-Gaziantep Av.Cengiz Gökçek Devlet Hastanesi Adres: Hürriyet Caddesi Şahinbey/GAZİANTEP Tel: 0342 2200700 Faks: 0342 2209334 2- Şehitkamil Devlet Hastanesi Adres: Pirsultan Mah. Çetin Emeç Cad. Şehitkamil/GAZİANTEP Tel: 0342 3246767 Faks: 3241852 3- 25 Aralık Devlet Hastanesi Adres: Sarıgüllük Mah. Fevzi Çakmak Bul. Şehitkamil/GAZİANTEP Tel:0342 3382525 Faks:0342 3388618 4- 75. Yıl Kadın Doğum Hastanesi Adres: Osmangazi Mahallesi 27010 Şehitkamil/GAZİANTEP Tel:0342 3385101 Faks:0342 3352585 5- Nizip Devlet Hastanesi Adres: Fatih Sultan Mah. Hastane Cad. NİZİP/GAZİANTEP Tel: 0342 5175400 Faks: 5180032 |
3- İhalenin
a) Yapılacağı yer | : | Hürriyet Caddesi Şahinbey/GAZİANTEP |
b) Tarihi ve saati | : | 05.04.2011 - 10:00 |
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:
İstekliler teklif vermiş oldukları kalemlere ait T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankasına (TİTUBB)'a ait Sağlık Bakanlığı tarafından onaylıdır olduğunu gösterrir belgeyi sunmaları gerekmektedir. İsteklilerin ve /veya teklif edilen malın İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankasına kayıtlı olduklarını tevsik edici belgeler ihale sıra numarasına göre yazılı olarak ve internet çıktısı olarak sunulacaktır. İhaleye katılacak firmaların teklif verecekleri ürünler UBB kapsamında ise UBB kodlarını ve bayii / firma tanımlayıcı kodlarını ihale sıra numarasına göre ihale komisyonuna sunacaklardır. Ancak tıbbi cihaz yönetmeliği kapsamı dışında kalan ürünler için T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankasına onay şartı aranmayacak olup, kapsam dışı olduğu hakkında üretici veya imalatcı firma tarafından düzenlenmiş beyanname ibraz edilecektir.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin
yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil
Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları
gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir. |
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
4.3.1. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman: |
1- Teklif edilen her kalem için 3'er adet numune getirilmelidir. Numuneler Av.Cengiz Gökçek Devlet Hastanesi Sarf Eczane bölümüne teslim edilecektir. Numunelerde her bir malzeme adı, ihale sıra numarası ve firma adı belirtilmiş olmalıdır. Ayrıca numuneler iade edilmeyecektir. 2- İstekliler kendi başlıklı kağıtlarına teknik şartnamenin her bir maddesine ayrıntılı cevap veren Teknik Şartname Uygunluk Beyanı belgesini ihale dosyasında sunacaklardır. |
5.Ekonomik açıdan en avantajlı tekliften başlamak üzere listeye alınacak teklifler
sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6.
İhale yerli ve yabancı tümisteklilere açıktır.
Tekliflerin değerlendirilmesinde yerli istekliler lehine fiyat avantajı uygulanmayacaktır.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve
100 TRY (Türk Lirası)
karşılığı
Gaziantep Av.Cengiz Gökçek Devlet Hastanesi Merkezi Satınalma Birimi adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunludur.
8. Teklifler,ihale tarih ve saatine kadar
Gaziantep Av.Cengiz Gökçek Devlet Hastanesi Toplantı Salonu
adresine elden teslim edilebileceği gibi,aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini,
her bir iş kaleminin miktarı ile bu iş kalemleri için teklif ettikleri birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle birim fiyat çerçeve anlaşma imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10.
Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 180 (yüz seksen)takvim günüdür.
11. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif
verilemez.
12. İhale sonucunda 24 ay süreli çerçeve anlaşma imzalanacaktır.
13. İhale sonucunda üçten az olmamak üzere yeterli olduğu tespit edilen 10 istekli
ile çerçeve anlaşma imzalanacaktır.
14. Çerçeve anlaşma yapılmış olması idareye çerçeve anlaşma konusu alımlar yönünden alım yapma yükümlülüğü getirmez.
15. Diğer hususlar:
1-İhale dokümanı firmalara CD halinde verilecektir.
2-Firmalarla kalem kalem değil toplu sözleşmeler imzalanacaktır. Ancak çerçeve anlaşma ihaleleri uygulama yönetmeliğinin 6. maddesinde belirtilen hallerdeki iptaller kalem bazlı yapılacaktır.
3-İstekliler birim fiyatlarını virgülden sonra yuvarlayarak 2 hane olarak yazacaklardır.
4-İhaleye katılımda yeterlik belgesi olarak istenilmeyen iş deneyim belgesi tekliflerin eşit olması durmunda ekonomik açıdan en avantajlı teklifin belirlenmesi aşamasında istenecektir. İş deneyim belgesi üzerindeki tutar en yüksek olan istekli ekonomik açıdan en avantajlı teklif olarak belirlenecektir.
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|
İhale iptal edilmiş
ihalenin EKAP'a kaydı yapılırken İdare Organizasyon kısmında münferit alımı yapacak hastaneler sehven belirtilmemiştir. Hastanelerin münferit alım yapamayacağından dolayı ihalenin iptal edilmesine karar verilmiştir.
Diğer