• İhale No
    2010/515210
  • İhale Adı
    127 (Yüzyirmiyedi) Kalem Tıbbi Cihaz Tıbbi Sarf Malzemesi ve İlaç Alımı
  • Sektör
    Tıbbi Cihazlar
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    03 Aralık 2010 10:00
  • İdare
    Mardin Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi
  • İhale İli
    Mardin
  • İşin İli
    Mardin
  • Yayın Tarihi
    01 Nisan 2011
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
TIBBİ CİHAZ TIBBİ SARF MALZEMESİ VE İLAÇ SATIN ALINACAKTIR
SAĞLIK BAKANLIĞI Mardin Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi-

127 (Yüzyirmiyedi) Kalem Tıbbi Cihaz Tıbbi Sarf Malzemesi ve İlaç Alımı
alımı

, çerçeve anlaşma yapılmasını teminen
4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.

Çerçeve anlaşma
idare düzeyinde yapılacaktır.


İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası:2010/515210
1-İdarenin
a) Adresi:Savur Kapı Mah. Eski Devlet Hastanesi Yanı Meydanbaşı Mevkii Mardin
b) Telefon ve faks numarası:4822131400 - 4822131700
c) Elektronik Posta Adresi:Bu madde boş bırakılmıştır.
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa):ekap.kik.gov.tr

2-İhale konusu malın
a)
Niteliği, türü ve tahmini miktarı
:İhalenin niteliği, türü ve tahmini miktarına ilişkin ayrıntılı
bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan
ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri
:Mardin Ağız ve Diş sağlığı Merkezi Tıbbi Malzeme Ambarı.

3- İhalenin
a) Yapılacağı yer:Mardin Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi Baştabipliği Satın Alma Birimi/Savur Kapı Mah. Eski Devlet Hastanesi Yanı Meydanbaşı Mevkii Mardin
b) Tarihi ve saati:03.12.2010 - 10:00

4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:

4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;

4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:


Üretici ve/veya ithalatçı firmaları ile bu firmaların adı altında ihaleye istekli olarak teklif veren bayileri “T.C İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi bankasına kayıtlı olduklarını İnternet çıktıları ile belgeleyeceklerdir.



Saf Alkol İçin TAPDK alınmış izin belgesi ihale dosyasına eklenmelidir.



İlaç kısmına Ecza Deposu ve/veya imalatçı ve/veya ithalatçı firmalar girebilir. İsteklinin ilaç deposu olması halinde Sağlık Bakanlığı Ecza Deposu Ruhsatı, İmalatçı olması halinde imalatçı olduğunu gösteren belgelerin aslı veya noter onaylı sureti, ithalatçı olması halinde ise ithalatçı olduğunu gösteren belgelerin aslı veya noter onaylı sureti ile T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankasına (TITUBB) kayıtlı olduğunu gösteren belgeleri vereceklerdir.



4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;

4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,

4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin
yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil
Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları
gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,

4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.

4.1.4 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.1.5 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip
ortağına ait olması halinde, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali
müşavir veya noter tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır
kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belge, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.

4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:

4.3.1. İş deneyim belgeleri:

Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kesin kabul işlemleri tamamlanan ve Teklif edilen bedelin
% 15 oranından az olmamak üzere ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş
deneyimini gösteren
belgeler,
4.3.2. Yetkili satıcılığı veya imalatçılığı gösteren belgeler:

a) İmalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler,

b) Yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belge veya belgeler,

c) Türkiye’de serbest bölgelerde faaliyet gösteriyor ise yukarıdaki belgelerden biriyle birlikte sunduğu serbest bölge faaliyet belgesi.


İsteklilerin yukarıda sayılan belgelerden, kendi durumuna uygun belge veya belgeleri sunması yeterli
kabul edilir. İsteklinin imalatçı olduğu aşağıdaki belgeler ile tevsik edilir.
d. Üretici ve/veya ithalatçı firmaları ile bu firmaların adı altında ihaleye istekli olarak teklif veren bayileri “T.C İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi bankasına kayıtlı olduklarını İnternet çıktıları ile belgeleyeceklerdir.
4.3.3. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler:
1. Cihazlar montaj ve imalat hatalarına karşı en az 2 (İki) yıl garantili olacak ve bu garanti üretici ve Türkiye temsilcisi ve varsa yetki veren satıcı firma tarafından verilecektir. Garanti Belgesini ve Türkçe kullanma kılavuzları ile varsa servis manüeli Muayene Komisyonuna verilmeli kullanım kılavuzu bulunmayan cihazların muayene ve kabul işlemleri yapılmayacaktır.
2. Cihazların, malların, garanti süresi içerisinde arızalanması halinde işçilik masrafı, değiştirilen parça bedeli ya da başka herhangi bir ad altında hiçbir ücret talep etmeksizin tamirini yapmak veya yaptırmakla yükümlüdür.
3. Yüklenici garanti süresi boyunca malın kullanım kılavuzu veya diğer dokümantasyonlarda belirtilen periyotlarda bakımını, her türlü sarf malzemesinin bedeli kendine ait olmak üzere gerçekleştirecektir.
4. Cihazın/Cihazların tamir süresi en fazla 3 (Üç) İş günüdür. Bu süre arızalı cihazın yükleniciye veya yetkili servise teslim tarihinden itibaren başlar. Cihaz arızanın 3 (Üç) iş günü içerisinde giderilememesi halinde yüklenici tamir sonuna kadar benzer özelliklere sahip başka bir cihazı idareye tahsis eder.
5. Cihazın/Cihazların idareye teslim edildiği tarihten itibaren garanti süresi içerisinde kalmak kaydıyla bir yıl içerisinde aynı arızanın 3 (Üç) ten fazla tekrarlanması veya farklı arızların 5 (Beş) ten fazla meydana gelmesi veya belirtilen garanti süresi içerisinde farklı arızların toplamının 10 (On)’dan fazla olması ve bu arızaların maldan yararlanmama sonucunu ortaya çıkarması durumunda yüklenici cihazı değiştirmekle yükümlüdür.
6. Arızalı geçen süre garanti süresinden sayılmayacaktır.
4.3.4.
4.3.4.1. Ürünlerin piyasaya arzına ilişkin belgeler:
1. Üretici ve/veya ithalatçı firmaları ile bu firmaların adı altında ihaleye istekli olarak teklif veren bayileri “T.C İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi bankasına kayıtlı olduklarını İnternet çıktıları ile belgeleyeceklerdir.
4.3.5. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
1. Tıbbi Cihazlar ve Demirbaşlar dışında kalan tüm kalemlere numune verilecektir. Verilen numunelerin karışmaması açısından her numune üzerine İhale Kalem sırası ve firma kaşesi olmalıdır. Numuneler dağınık olmayacak her numune kendine ait ambalaj içinde yoksa bir poşet içinde olmalı tüm numuneler bir kutu veya kutular içinde olmalıdır. Kutu üzerinde ayrıca firmanın kaşesi olmalıdır.
2. Numuneler ihale gününden en geç bir gün önce mesai bitimine kadar tutanak karşılığında teslim edilmiş olmalıdır. Sonradan numune teslim alınmayacaktır.
3. Teklif ile birlikte teklif edilen ürünün teknik şartnameye ve teknik şartnameye verilen cevaplara uygunluğunu göstermek üzere Cihazların Tıbbi ve Teknik özelliklerinin görüleceği orijinal gerekli teknik dokümanları /katalogları Türkçe vermelidir. Başka bir dilde sunulan belgeler, Türkçe onaylı tercümesi ile birlikte verilmesi halinde geçerli sayılacaktır.


4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.


Her türlü tıbbi sarf malzemesi, ilaç, tıbbi cihaz, tıbbi demirbaş alımı benzer iş olarak kabul edilecektir.



5.Ekonomik açıdan en avantajlı tekliften başlamak üzere listeye alınacak teklifler
sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.


6.
İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.


7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:

7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve

95 TRY (Türk Lirası)
karşılığı

Mardin Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi Baştabipliği Satın Alma Birimi adresinden satın alınabilir.


İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil
100 TRY (Türk Lirası)
doküman bedelini

T.C Ziraat Bankası Mardin Merkez Şb. nezdindeki TR8800 0100 0092 4855 7785 5001 yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler,
ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır.
İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir.
İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından
veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.

7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunludur.




8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar
Mardin Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi Baştabipliği Satın Alma Birimi
adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.


9. İstekliler tekliflerini,

her bir iş kaleminin miktarı ile bu iş kalemleri için teklif ettikleri birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle birim fiyat çerçeve anlaşma imzalanacaktır.

Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.


10.

Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 ((Altmış)) takvim günüdür.



11. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif

verilemez.


12. İhale sonucunda 12 ay süreli çerçeve anlaşma imzalanacaktır.


13. İhale sonucunda üçten az olmamak üzere yeterli olduğu tespit edilen 5 istekli
ile çerçeve anlaşma imzalanacaktır.


14. Çerçeve anlaşma yapılmış olması idareye çerçeve anlaşma konusu alımlar yönünden alım yapma yükümlülüğü getirmez.








Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim