İhale Kayıt Numarası | : | 2010/515210 |
1-İdarenin | ||
a) Adresi | : | Savur Kapı Mah. Eski Devlet Hastanesi Yanı Meydanbaşı Mevkii Mardin |
b) Telefon ve faks numarası | : | 4822131400 - 4822131700 |
c) Elektronik Posta Adresi | : | Bu madde boş bırakılmıştır. |
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) | : | ekap.kik.gov.tr |
a) Niteliği, türü ve tahmini miktarı | : | İhalenin niteliği, türü ve tahmini miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir. |
b) Teslim yeri | : | Mardin Ağız ve Diş sağlığı Merkezi Tıbbi Malzeme Ambarı. |
a) Yapılacağı yer | : | Mardin Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi Baştabipliği Satın Alma Birimi/Savur Kapı Mah. Eski Devlet Hastanesi Yanı Meydanbaşı Mevkii Mardin |
b) Tarihi ve saati | : | 03.12.2010 - 10:00 |
Üretici ve/veya ithalatçı firmaları ile bu firmaların adı altında ihaleye istekli olarak teklif veren bayileri “T.C İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi bankasına kayıtlı olduklarını İnternet çıktıları ile belgeleyeceklerdir.
Saf Alkol İçin TAPDK alınmış izin belgesi ihale dosyasına eklenmelidir.
İlaç kısmına Ecza Deposu ve/veya imalatçı ve/veya ithalatçı firmalar girebilir. İsteklinin ilaç deposu olması halinde Sağlık Bakanlığı Ecza Deposu Ruhsatı, İmalatçı olması halinde imalatçı olduğunu gösteren belgelerin aslı veya noter onaylı sureti, ithalatçı olması halinde ise ithalatçı olduğunu gösteren belgelerin aslı veya noter onaylı sureti ile T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankasına (TITUBB) kayıtlı olduğunu gösteren belgeleri vereceklerdir.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir. |
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
4.3.1. İş deneyim belgeleri: |
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kesin kabul işlemleri tamamlanan ve Teklif edilen bedelin % 15 oranından az olmamak üzere ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler, |
4.3.2. Yetkili satıcılığı veya imalatçılığı gösteren belgeler: |
a) İmalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler, b) Yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belge veya belgeler, c) Türkiye’de serbest bölgelerde faaliyet gösteriyor ise yukarıdaki belgelerden biriyle birlikte sunduğu serbest bölge faaliyet belgesi. İsteklilerin yukarıda sayılan belgelerden, kendi durumuna uygun belge veya belgeleri sunması yeterli kabul edilir. İsteklinin imalatçı olduğu aşağıdaki belgeler ile tevsik edilir. d. Üretici ve/veya ithalatçı firmaları ile bu firmaların adı altında ihaleye istekli olarak teklif veren bayileri “T.C İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi bankasına kayıtlı olduklarını İnternet çıktıları ile belgeleyeceklerdir. |
4.3.3. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler: |
1. Cihazlar montaj ve imalat hatalarına karşı en az 2 (İki) yıl garantili olacak ve bu garanti üretici ve Türkiye temsilcisi ve varsa yetki veren satıcı firma tarafından verilecektir. Garanti Belgesini ve Türkçe kullanma kılavuzları ile varsa servis manüeli Muayene Komisyonuna verilmeli kullanım kılavuzu bulunmayan cihazların muayene ve kabul işlemleri yapılmayacaktır. 2. Cihazların, malların, garanti süresi içerisinde arızalanması halinde işçilik masrafı, değiştirilen parça bedeli ya da başka herhangi bir ad altında hiçbir ücret talep etmeksizin tamirini yapmak veya yaptırmakla yükümlüdür. 3. Yüklenici garanti süresi boyunca malın kullanım kılavuzu veya diğer dokümantasyonlarda belirtilen periyotlarda bakımını, her türlü sarf malzemesinin bedeli kendine ait olmak üzere gerçekleştirecektir. 4. Cihazın/Cihazların tamir süresi en fazla 3 (Üç) İş günüdür. Bu süre arızalı cihazın yükleniciye veya yetkili servise teslim tarihinden itibaren başlar. Cihaz arızanın 3 (Üç) iş günü içerisinde giderilememesi halinde yüklenici tamir sonuna kadar benzer özelliklere sahip başka bir cihazı idareye tahsis eder. 5. Cihazın/Cihazların idareye teslim edildiği tarihten itibaren garanti süresi içerisinde kalmak kaydıyla bir yıl içerisinde aynı arızanın 3 (Üç) ten fazla tekrarlanması veya farklı arızların 5 (Beş) ten fazla meydana gelmesi veya belirtilen garanti süresi içerisinde farklı arızların toplamının 10 (On)’dan fazla olması ve bu arızaların maldan yararlanmama sonucunu ortaya çıkarması durumunda yüklenici cihazı değiştirmekle yükümlüdür. 6. Arızalı geçen süre garanti süresinden sayılmayacaktır. |
4.3.4. |
4.3.4.1. Ürünlerin piyasaya arzına ilişkin belgeler: |
1. Üretici ve/veya ithalatçı firmaları ile bu firmaların adı altında ihaleye istekli olarak teklif veren bayileri “T.C İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi bankasına kayıtlı olduklarını İnternet çıktıları ile belgeleyeceklerdir. |
4.3.5. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman: |
1. Tıbbi Cihazlar ve Demirbaşlar dışında kalan tüm kalemlere numune verilecektir. Verilen numunelerin karışmaması açısından her numune üzerine İhale Kalem sırası ve firma kaşesi olmalıdır. Numuneler dağınık olmayacak her numune kendine ait ambalaj içinde yoksa bir poşet içinde olmalı tüm numuneler bir kutu veya kutular içinde olmalıdır. Kutu üzerinde ayrıca firmanın kaşesi olmalıdır. 2. Numuneler ihale gününden en geç bir gün önce mesai bitimine kadar tutanak karşılığında teslim edilmiş olmalıdır. Sonradan numune teslim alınmayacaktır. 3. Teklif ile birlikte teklif edilen ürünün teknik şartnameye ve teknik şartnameye verilen cevaplara uygunluğunu göstermek üzere Cihazların Tıbbi ve Teknik özelliklerinin görüleceği orijinal gerekli teknik dokümanları /katalogları Türkçe vermelidir. Başka bir dilde sunulan belgeler, Türkçe onaylı tercümesi ile birlikte verilmesi halinde geçerli sayılacaktır. |
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler: |
4.4.1.
|
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|