• İhale No
    2011/196629
  • İhale Adı
    13 KALEM TIBBİ CİHAZ VE SARF MALZEME
  • Sektör
    Tıbbı Cihazlar ve Bakımı
    Laboratuvar, Ölçüm, Optik Cihazları ve Bakımı
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    12 Ocak 2012 12:00
  • İdare
    Çorlu Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi
  • İhale İli
    Tekirdağ
  • İşin İli
    Tekirdağ
  • Yayın Tarihi
    12 Aralık 2011
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun


TIBBİ CİHAZ VE SARF MALZEME SATIN ALINACAKTIR
Sa ğ lık B a ka nlığ ı M üst eşa rlık Ço rl u Ağ ı z Ve Diş Sa ğ lığ ı M er kez i
13 Kalem Tıbbi Cihaz Ve Sarf Malzeme alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2011/196629
1-İda re nin
a) Adresi : Alı Pasa Mah. 18 Mart Cad. 5 59850 Çorlu Tekirdağ
b) Telefon ve faks numarası : 2826925555 - 2826924077
c) Elektronik Posta Adresi : corlu.agiz@saglik.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu ma l ın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP'ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Çorlu Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi Deposu
c) Teslim tarihleri : 1,4,8,9,10,11,12,13 nolu kalemler sözleşmenin imzalanmasına müteakip 10 (on) iş günü içerisinde Çorlu Ağız ve Diş Sağlığı Merkezine teslim edilip montajı yapılacaktır.2,3,5,6,7 nolu kalemlerin tamamı en geç 31.12.2012 tarihine kadar teslim edilecektir. İdarenin talebi doğrultusunda 2,3,5,6,7 nolu malzemeler peyder pey olarak veya talep edilmesi durumunda da tamamı en geç
10 (on) takvim günü içerisinde teslim edilecektir
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : Çorlu Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi Ali Paşa Mah. 18 Mart Cad.
No:5 Çorlu/TEKİRDAĞ
b) Tarihi ve saati : 12.01.2012 - 12:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu
izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:
1-İhaleye katılan İstekliler teklif ettikleri ürünlerin distriribitör ve/veya ana bayisi olduklarını UBB kayıtları ile belgeleyeceklerdir. Eğer istekli alt bayii ise ana bayiinin UBB kaydı ile birlikte ana bayii tarafından kendilerine teklif ettikleri ürünü satabileceklerine dair verilmiş olan yetki belgesini sunacaklardır.
2-Alımı yapılacak olan tıbbi malzemelerden TITUBB kapsamındakilerin Tıbbi Cihaz Bilgi Bankası´na (UBB) kayıt/bildirim işlemi tamamlanmış, UBB ile Sağlık Bakanlığı´nca onaylanmış ürünlerden temin edileceğinden, teklif edilen ürünlere ait detaylı UBB kayıt çıktılarının ihale teklif dosyasına konulması gerekmektedir.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret
Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Yetkili satıcılığı veya imalatçılığı gösteren belgeler:
a) İmalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler,
b) Yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belge veya
belgeler,
c) Türkiye'de serbest bölgelerde faaliyet gösteriyor ise yukarıdaki belgelerden biriyle birlikte sunduğu serbest bölge faaliyet belgesi.
İsteklilerin yukarıda sayılan belgelerden, kendi durumuna uygun belge veya belgeleri sunması yeterli kabul edilir. İsteklinin imalatçı olduğu aşağıdaki belgeler ile tevsik edilir.
1.Aday ve istekli adına düzenlenen Sanayi Sicil Belgesi
2.Aday ve İsteklinin üyesi olduğu meslek odası tarafından aday ve istekli adına düzenlenen Kapasite Raporu
3.Aday ve isteklinin kayıtlı meslek odası tarafından aday ve istekli adına düzenlenen imalat yeterlilik belgesi
Aday ve isteklinin bu belgelerden birini sunması yeterlidir.
4.3.2. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler:
4,10,11,13 nolu kalemler için teklif veren firmalar;
Teknik servis imkanlarını ve alt yapısını belgeleyecektir.(teknik personel sayısı, bakım onarım imkanları, eğitim belgeleri vb.)
Teklif ettikleri cihaz veya cihazların garanti sonu değişmesi muhtemel yedek parçaları ve hızlı devreden yedek parçaları katolog no'larını ve isimlerini belirterek garanti sonu 8 yıl geçerli olmak kaydı ile fiyatlarını döviz
cinsinden belirteceklerdir.
Tıbbi cihazın imalatçısı veya distribütör firmanın Sanayi ve Sanayi ve Ticaret Bakanlığından alınmış en az 2 (iki) yıl geçerli “Satış Sonrası Hizmet Yeterlilik Belgesi” olmalıdır.
4.3.3. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
Tüm kalemler için teknik şartnameye cevap ve ayrıca bunlara ilave olarak 1-4-10-11-13 nolu kalemler için
katolog ihale dosyasında yer alacaktır.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı Çorlu Ağız ve Diş Sağlığı
Merkezi Satın Alma Odası adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Çorlu Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi Ali Paşa Mah. 18 Mart Cad. No:5
Çorlu/TEKİRDAĞ adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3'ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (altmış) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim