14 KALEM İPLİK ALIMI
DEVLET HASTANESİ -PENDİK SAĞLIK BAKANLIĞI TÜRKİYE KAMU HASTANELERİ
KURUMU
14 Kalem İplik Alımı alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile
ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2013/21759
1-İdarenin
a) Adresi : Dr. Orhan Maltepe Cad. No:15 Pendik/İstanbul
b) Telefon ve faks numarası : 2164912937 - 2164837647
c) Elektronik Posta Adresi : satinalma@pendikdevlethastanesi.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAPta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Pendik Devlet Hastanesi Eczane Deposu
c) Teslim tarihi : Sözleşme imzalandıkdan sonra, ihtiyaca binaen sipariş formları çekilecektir.Çekilen sipariş formlarına istinaden malzemeler,sipariş formları tarihinden itibaren 5(beş)iş günü içerisinde hastane eczane deposuna teslim edilecektir.Bütün malzemelerin tüketimi peyder pey olarak kadar teslim edilecektir.
3- İhalenin
a) Yapılacağı yer : Dr.Orhan Maltepe Cad.No.15 Pendik Devlet Hastanesi Yemekhane
Salonu
b) Tarihi ve saati : 04.03.2013 - 10:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk
ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1.
4.3.1.1. Ürünlerin piyasaya arzına ilişkin belgeler:
İstekliler teklif ettikleri ürünlerin T.C Sağlık Bakanlığı İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankasında (TİTUBB) bilgi kayıt sistemine kayıt edildiğine, Sağlık Bakanlığı tarafından onaylandığına ve kod numarası alındığına dair belgeleri ile T.C Sağlık Bakanlığı İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası Bilgi kayıt sistemine kayıtlı üretici ve /veya ithalatçı firmalar adı altında bayiliklerinin kayıtlı olduklarına dair belgeleri ihale dosyası içerisinde sunacaklardır.
2- T.C. Sağlık Bakanlığı İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankasına bilgi kayıt sistemine kayıtlı olmayan Sağlık Bakanlığı tarafından onaylıdır ibaresi bulunmayan ürünlere ait teklifler değerlendirilmeyecektir. T.C Sağlık Bakanlığı İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi kayıt sisteminde üretici ve/ veya ithalatçı firmalar ve bu firmalar adı altında bayilikleri kayıtlı olmayan isteklilere ait teklifler değerlendirmeye alınmayacaktır.
3- İstekliler teklif ettikleri ürünlerini XML uzantılı CD ortamında hazırlayıp ihale dosyası içerisinde sunacaklardır.
4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
Teklif edilen ürünlerin idarece hazırlanan teknik şartnameye uygunluğunu teyit edebilmek için;Teklif edilen ürünlere ait numuneleri ihale saatinden önce ihale komisyonuna teslim edilecektir.Numuneler üzerinde ihale kayıt numarası ,sıra numarası ,firma adı telefon numarası kolay çıkmayacak ve silinmeyecek şekilde belirtilecektir.Numune teslimi yapılmadığı takdirde teklifler değerlendirmeye alınmayacaktır.Numuneler bir tutanakla teslim edilecektir.
İstekliler, teknik şartnameye cevaplarını madde sıra numarasına göre hazırlanması ve istenen özellikler ile ilgili hükümlere açıklayıcı cevaplar verilerek teknik şartnameye uygunluk belgesini düzenleyeceklerdir.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 20 TRY (Türk Lirası) karşılığı Pendik Devlet Hastanesi
Satınalma Birimi (Dr.Orhan Maltepe Cad.No.15 Pendik-İstanbul) adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Pendik Devlet Hastanesi Satınalma Birimi adresine elden teslim
edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (Altmış) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|---|---|
İPEK 0 40 MM KESKİN | 35 | ADET |
PGLA 1/0 KESKİN İPLİK | 50 | ADET |
PLİGLECAPRONE ANT.BAC.5/0 KESKİN İPLİK 19 MM 70 CM | 240 | ADET |
POLİGLECAPRONE 6/0 ANT.BAC.KESKİN 13 MM 70 CM 3/8 | 25 | ADET |
PGLA 2/0 KESKİN HIZLI EMİLEN İPLİK 75 CM 26 MM 3/8 | 50 | ADET |
POLİGLECAPRONE 2/0 KESKİN İPLİK 26 MM 75 CM 3/8 | 240 | ADET |
POLİGLECAPRONE 3/0 KESKİN İPLİK 26 MM 75 CM 3/8 | 96 | ADET |
POLİGLECAPRONE 4/0 KESKİN İPLİK 20 MM 75 CM 3/8 | 96 | ADET |
PROPİLEN 4/0 KESKİN 16 MM 18 MM3/8 45 CM | 100 | ADET |
İPEK 1 YUVARLAK 35 MM 1/2 75 CM | 150 | ADET |
PGLA 3/0 YUVARLAK İPLİK 20MM 75 CM 1/2 (LAKTASORB) | 40 | ADET |
PGLA 2/0 KESKİN 36 MM 75 CM ANTIBAKTERIYEL (VICRYL) | 75 | ADET |
PGLA 0 YUVARLAK 1/2 40 MM 70 CM (A.BACT) | 360 | ADET |
PGLA 2/0 RAPİD SERBEST 1/2 36-90 CM İĞNESİZ | 120 | ADET |