İhale Dosya Nu. | : | 2019-46 |
İşin Konusu / Malzeme Cinsi | : | 15.000 ADET CEZERYE FINDIKLI ALIMI |
İlan Kategorisi | : | GIDA MALZEMELERI |
İşin Tanımı / Kısım ve Malzeme Miktarı | : | 1 kalem malzeme |
İhtiyaç Sahibi Birlik | : | |
Ödemeyi Yapacak Saymanlık | : | |
Satın Alma Komisyonu Tel. | : | Tel:(324) 2378965 -1560 Fax:(324) 2388905MERSIN IKMAL DESTEK K.LIGI YETKILENDIRILMIS ALIM HEYETI |
Muayene Komisyonu | : | |
İşin Yapılacağı Şehir | : | MERSINMERSIN |
İhale Tarihi * | : | 20.03.2019 |
İhale Saati * | : | 15:00 |
İlan Edilme Tarihi * | : | 13.03.2019 |
İhale Türü | : | Mal AlımıDOGRUDAN TEMIN 22/D |
İhale Dökümanlarının Alınabileceği Yerler | : | |
İhale Dökümanı Satınalma Bedeli | : | 0 |
İhale Bitti mi ? | : | Hayır Bitmedi |
İhale Kararı | : | |
SATES İh Kayıt Nu. | : | 136729 |
Teklif Mektubu | : | TEKLİF MEKTUBU MEVCUTTUR GÖRMEK İÇİN TIKLAYINIZ |
1. STOK MAL SAYMANLIGI/MERSIN IKMAL DESTEK K.LIGI'ınca ihtiyaç duyulan aşağıda cins ve miktarı yazılı malzemeler/hizmetler 4734 Sayılı Kanunun 22 nci maddesi (d) bendi kapsamında DOÄRUDAN TEMİN yöntemiyle satın alınacaktır.
2. Satin alimiyla ilgili sözlesme yapilmayacak, teminat alinmayacaktir.
3. Ödeme, malın teslimini takiben ve kabulü halinde en kısa sürede ve bir kerede Ikmal Destek Komutanligi/Mersin'nın düzenlediği ödeme evrakları ile Mersin Defterdarligi Muhasebe Müdürlügü saymanlığı tarafından yapılacaktır. Fatura bedeli üzerinden (%0,948 damga vergisi, %0,569 karar damga vergisi) damga vergisi kesilecektir.
4. Ihtiyaç duyulan malzemelerin tümüne teklif verilecektir. Kismi teklifler kabul edilmeyecektir. Komutanligimiz belirtilen malzeme/mazlemeleri hangi firma/firmalardan alacağı konusunda serbesttir.
5. Yüklenici, teslim ettiği malın en az 6 (alti) ay süre içerisinde evsafını kaybetmesi halinde, evsafını kaybeden malı yenisi ile değiştirme garantisi verecektir. Yüklenici, teklif formunu imzalamak suretiyle bu hususu kabul etmiş sayılacak olup, fatura tarihi garanti süresi başlangıç tarihi kabul edilecektir.
6. Malzemeler, Ikmal Destek Komutanligi/Mersin'ınca siparişin verilmesini müteakip 15 (Onbes) takvim günü içinde, bu sürenin resmi tatile uğraması halinde takip eden ilk iş günü saat 16:00âa kadar taahhüt edildiği şekilde Mersin Ikmal Destek Komutanligina teslim edilecektir.
7. KDV hariç tüm masraflar (vergi, harç, nakliye, sigorta, her türlü yükleme/boşaltma v.b.) yükleniciye aittir.
8. Yukarıda belirtilen esaslar çerçevesinde KDV HARİÇ NİHAİ TÜRK LİRASI (TL) teklifinizi 20/03/2019 saat 15:00 âa kadar, faks yada kapalı zarf içinde Ikmal Destek Komutanligi/Mersin teslim etmenizi rica ederim.
9. Malzemelerde aranacak özellikler :
a) Malzemelerin fiziki muayeneleri yapilacak, laboratuar ve kimyasal muayeneleri yapilmayacaktir.
b) Ürün/Ürünlere yönelik kalite belgesi olan mallar tercih edilecektir.
c) 2000,00 TL üzeri ödemelerde Vergi Borcu Olmadigina dair vadesi geçmis borç durumunu gösterir belge (15 gün süre ile geçerli) ödemeden önce idareye teslim edilecektir.
d) ALINACAK MALZEMELER EK LISTEDE BELIRTILEN MARKALARINDAN HERHANGI BIRI OLACAKTIR.
e) TEKLIF SAHIBI FIRMA/KISI/KURUM/IS ORTAKLARI TERÖR ÖRGÜTLERINE ÜYE OLMADIGINI TEKLIF MEKTUBUNU IMZALAYARAK KABUL ETMIS SAYILIRLAR. YAPTIRILACAK ARASTIRMALAR SONUCU BAGLANTI TESPIT EDILMESI HALINDE, ALIMIN IPTAL EDILECEGINI, ALIMIN IPTAL EDILMESI NEDENIYLE HERHANGI BIR HAK VE ALACAK TALEBINDE BULUNMAYACAGINI BEYAN VE TAAHHÜT ETMIS OLURLAR.
f) TESLIM EDILEN MALZEMELERIN HER TÜRLÜ YÜKLEME VE BOSALTMA GIDERLERI YÜKLENICIYE AITTIR. IDARE; AMBALAJLARIN UYGUN OLMASI VE IS-ISYERI GÜVENLIGI ILE ILGILI HUSUSLARI GÖZ ÖNÜNDE TUTARAK YÜKLENICININ IDAREYE AIT IS MAKINELERINI KULLANMASINA IZIN VEREBILIR. BU DURUMDA IDARECE BELIRLENEN IS MAKINESI KULLANIM ÜCRETI YÜKLENICININ ALACAGINDAN KESILIR. YÜKLENICININ HIZMET ALINDIKTAN SONRA BU ÜCRETLERE ITIRAZ HAKKI YOKTUR. (3 TONLUK DIZEL FORKLIFT: 120,00 TL/SAAT, 3,5 TONLUK DIZEL FORKLIFT: 120,00 TL/SAAT)
İMZA |
|
|
|
NOT 1: Anilan özellikler haricinde ürünler için teklif verilmemesi rica olunur. Aksi teklifler degerlendirilmeyecektir.
NOT 2 : Ikmal Destek Komutanligi/Mersin tarafindan Dogrudan Temin Usulü ile alim yapilacak malzemelere ait dogrudan temin duyurularina ve sonuçlarina www.ekm.tsk.tr adresinden ulasabilirsiniz.
NOT 3 : E-posta adresimiz mersin.ikmal@dzkk.tsk.tr , telefon numaramiz 324 2378965 DAHILI 1560-1561-1585 , faks numaramiz 324 2378905
İlgili harcama talimatı no: 46
1. Tarafımızdan yukarıda bahse konu tüm hususlar incelenmiş, okunmuş ve herhangi bir ayrım ve sınırlama yapmadan bütün koşullarıyla kabul edilmiştir.
2.Alım konusu iş için teklif birim fiyatlar üzerinden teklif ettiğimiz toplam bedel KDV hariç ....................................... rakam ve ......................................................... yazı ile olup, toplam bedelin ayrıntısı teklif mektubumuzun ekindeki fiyat cetvelindedir.
BİRİM FİYAT TEKLİF CETVELİ | ||||||||
S.No | Stok No | Malzemenin/Hizmetin Cinsi ve Özellikleri |
Dağıtım Birimi | Miktarı | Teklif Edilen Birim Fiyat (TL) (K.D.V. hariç) |
KDV (%) |
ÖTV (%) |
Tutar (TL) (K.D.V. hariç) |
1 | 1*DA0242366 | CEZERYE FINDIKLI 30 GR 1- CEZERYE: CEZERYE FINDIKLI OLACAKTIR. 2- AMBALAJ: BIRIM AMBALAJLAR 30 (+ 10) GR LIK NAYLON ESASLI POSETLERDE OLACAKTIR. BIRIM AMBALAJLAR EN FAZLA 250 ADET KARTON NAKLIYE AMBALAJINA KONULACAKTIR. NAKLIYE VE BIRIM AMBALAJLARI YIRTIK, ISLANMIS VEYA NEMLI; IÇ YÜZEYLERINE NÜFUS EDECEK KADAR KIRLENMIS OLMAYACAKTIR. CEZERYE YE AIT SON TÜKETIM TARIHI HER BIR BIRIM AMBALAJIN ÜZERINDE BASILI OLARAK YAZACAKTIR. MALIN SON TÜKETIM TARIHI VE MARKASI TEK TIP OLACAKTIR BIRIM AMBALAJ VE NAKLIYE AMBALAJI ÜZERINDE MALIN HEDIYE, ÜCRETSIZ, BEDELSIZ OLDUGUNA DAIR IFADELER BULUNMAYACAKTIR. 3-RAF ÖMRÜ: TESLIM TARIHI ILE SON TÜKETIM TARIHI ARASINDA EN AZ 6 AY OLACAKTIR. 4-SÖZLESME: SÖZLESME YAPILMAYACAKTIR. TEMINAT ALINMAYACAKTIR. 5- TESLIMAT: TEBLIGATI MÜTAKIP 15 TAKVIM GÜNÜ IÇERISINDE, DEFATEN (HAFTA SONLARI VE RESMI TATIL GÜNLERI HARIÇ) MERSIN IKMAL DESTEK KOMUTANLIGINA YAPILACAKTIR. CEZERYE TEK TIP OLACAKTIR. NAKLIYE, YÜKLEME, BOSALTMA YÜKLENICIYE AITTIR. 6- CEZERYE: KOSKA, PEYMAN MARKALARINDAN BIRI OLACAKTIR. 7-MUAYENE: BU ALIM KAPSAMINDA FIZIKSEL MUAYENE YAPILACAK LABORATUVAR MUAYENESI YAPILMAYACAKTIR. MUAYENE ESNASINDA KULLANILACAK HER TÜRLÜ ARAÇ GEREÇ SARF VB. MALZEMELERI YÜKLENICI TARAFINDAN KARSILACAKTIR. TESLIM SÜRESI IÇERISINDE TESLIM EDILEN MALIN MUAYENEDE RET OLMASI DURUMUNDA YÜKLENICIYE YAPILACAK RET SONUCU TEBLIGINI MÜTEAKIP TESLIM SÜRESINDEN KALAN SÜRE ILE SINIRLI VE BIR DEFAYA MAHSUS OLMAK KAYDIYLA YÜKLENICIYE MALI YENISI ILE DEGISTIRME HAKKI VERILECEKTIR. YÜKLENICININ MALI DEGISTIRMEK ISTEMEMESI DURUMUNDA YÜKLENICI ITIRAZ MUAYENESI ISTEYEBILECEKTIR. TESLIMATTA 30 ADET CEZERYE NUMUNE PAYI OLARAK ÜCRETSIZ TESLIM EDILECEKTIR. 8-GIDANIN TÜKETIMI ESNASINDA GIDADAN KAYNAKLANAN HERHANGI BIR ZEHIRLENME VEYA SAGLIK PROBLEMI OLMASI DURUMUNDA CEZERYELER LABORATUVAR ANALIZI YAPTIRILACAK VE TEKRAR MUAYENE YAPILACAKTIR. LABORATUVAR ANALIZLERI SONUCUNDA GIDANIN TÜRK GIDA KODEKSINE UYGUN OLMADIGININ TESPITI HALINDE LABORATUVAR ÜCRETLERI, TEDAVI MASRAFLARI VE DOGABILECEK TÜM ZARAR VE ZIYAN YÜKLENICI TARAFINDA KARSILANACAK VE SORUMLU OLACAKTIR. |
AD | 15000 | ||||
TOPLAM TUTAR (K.D.V. Hariç) |
TEKLİF TARİHİ |
TEKLİFİN GEÇERLİLİK SÜRESİ |
FİRMA ADI, ADRESİ, TELEFON VE FAKS NUMARASI | VERGİ NUMARASI, BANKA ADI, HESAP NO, IBAN HESAP NO (zorunlu), ŞUBE ADI, ŞUBE KODU | TEKLİFİ VEREN YETKİLİNİN ADI, SOYADI, İMZASI VE FİRMA KAŞESİ |
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|