MUĞLA/DATÇA HAVA RADAR MEVZİ KOMUTANLIĞININ İHTİYACI 15 (ONBEŞ)
ADET ÇİFT KAPILI MADENİ SOYUNMA DOLABI SATIN ALINACAKTIR.
DEVLET MALZEME OFİSİ
İZMİR BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜNDEN
Muğla/Datça Hava Radar Mevzi Komutanlığının ihtiyacı 15 adet çift kapılı madeni
soyunma dolabı ihtiyaç sahibi kuruluşça hazırlanan teknik şartnamesine uygun olarak, Ofisimiz tip
ticari şartnamesi ve ihale ek şartlar listesinde belirtilen şartlarla Açık Teklif Usulü ile iç piyasadan
satın alınacaktır.
MALZEMENİN CİNSİ MİKTARI
ÇİFT KAPILI MADENİ SOYUNMA DOLABI 15 Adet
1-İHALE EVRAKI BEDELSİZDİR.
a) İstekliler, ihale dokümanlarını İzmir Bölge Müdürlüğümüzde ve Ofisimiz İnternet
Sitesinde görebilirler.
b) Şartname bedelsizdir.
2-Teklif mektupları iç içe konulmuş iki zarf halinde olacaktır. İÇ ZARFTA YALNIZ
TEKLİF EDİLEN FİYATIN YAZILI OLDUĞU TEKLİF MEKTUBU, dış zarfta ise iç zarfla
birlikte teknik şartname ile Ofis Tip Ticari Şartnamesi ve ihale ek şartlar listesinin aynen kabul
edildiğini belirten yazı ve Tip Ticari Şartnamesi’nin 2. maddesinde yazılı belgeler bulunacaktır.
3-Teklifler, 07.06.2013 Cuma günü, saat 12.00’a kadar Bölge Müdürlüğümüzde
bulundurulacaktır. Geç gelen teklifler ile postada vaki gecikmeler dikkate alınmayacaktır.
4- Teklif mektuplarının, son teklif verme günü saat 07.06.2013 Cuma günü, saat 14.00’da
evvela dış zarfları açılacak, daha sonra teklif mektubu ile birlikte gönderilmesi gerekli olan
belgeler incelenecek, bu inceleme sonucunda belgeleri istenilen şartlara uygun olduğu tespit
edilenlerin teknik şartnamesine de uygunluğunun belirlenmesini müteakip, uygun olduğu tespit
edilen tekliflerin fiyat ile ilgili iç zarfları da açılacak olup, buna müteakip yazılı teklifleri alınan
firmaların devamında açık eksiltme yapılacaktır. İhaleye Katılacak firma yetkilisi, yetki belgesi ile
birlikte 07.06.2013 Cuma günü, saat 14.00’da Devlet Malzeme Ofisi İzmir Bölge
Müdürlüğümüzde hazır bulunacaktır.
5- İstekliler İhale konusu her bir kalem malzemenin tamamı için teklif vermek kaydıyla
kısmi teklif verilebilecektir.
6- Söz konusu ihale, Kamu İhale Kanununun 3.maddesi (g) fıkrası (İstisna) kapsamında
olup, Ofis, ihale konusu malzemeyi ihale edip etmemekte serbesttir.2
2
İHALE EK ŞARTLARI
1)Ticari Şartnamenin ‘’İHALEYE GİREBİLME ŞARTLARI’’başlıklı 2.maddesinin diğer
belgeler kapsamındaki (g) bendi çerçevesinde verilecek ilave belgeler aşağıda gösterilmiştir.
a) Firma imalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belgeler veya sanayi sicil belgesi
veya kapasite raporu,
b) Firma yetkili satıcısı ise, yetkili satıcı olduğunu gösteren belgeler,
c) 4077 Sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun ve bu Kanun’a dayanılarak
yürürlüğe konulan ‘’Sanayi Mallarının Satış Sonrası Hizmetleri Hakkında Yönetmelik’’
gererince, Yönetmelik ekli listede yer alan malzeme için;
1)’’Satış Sonrası Hizmetleri Yeterlilik Belgesi’’
2)Yönetmelik ekli listede yer alan ve her mal grubu için belirlenen kullanım ömrü
süresince, satış sonrası hizmetleri sağlamak üzere yine listede belirtilen yer, sayı ve özellikte
kurulmuş olan servis istasyonlarının,
—Açık adres ve ticaret unvanlarının,
—Telefon ve faks numaralarının,
— Servis Yetkililerinin telefon ve faks numaralarının belirtilmesi suretiyle Listesi ve
‘’Yetkili Servis Anlaşmalarının’’ birer sureti,
d) Olması halinde, TSE belgesi ve TSEK belgesi gibi belgeler ile işin geciktirilmesi
halinde uluslararası kurallara uygun şekilde akredite edilmiş kalite kontrol kuruluşları tarafından
verilen sertifikalar ile can ve mal güvenliği bakımından önem arz eden ve Sanayi ve Ticaret
Bakanlığı tarafından yayımlanan tebliğler ile TSE marka zorunluluğu getirilen sanayi malları için
TSE belgesi
e) 4077 Sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun ve bu Kanun’a dayanılarak
yürürlüğe konulan ‘’Garanti Belgesi Uygulama Esaslarına Dair Yönetmelik’’ uyarınca firma
garanti belgesiyle satılmak zorunda olan mallara ait garanti belgelerinin orijinal nüshaları,
2) Garanti kapsamındaki malzemede sözleşme süresi içerisinde tespit edilecek hata, ayıp ve
eksikliklerin garanti sağlayan kişi veya kuruluş tarafından giderilmesini firma üstlenecektir. Bu
yükümlülüğün firma tarafından yerine getirilmemesi halinde İdarenin (malı teslim alan kurum
veya kuruluşun) garantinin sağlanması için yapacağı tüm giderleri varsa firmanın alacaklarından
kesmek veya teminatını paraya çevirmek suretiyle tahsil etmek, yoksa firmadan talep etmek
hakkına sahiptir.
Garanti süresi boyunca firma tarafından, malın kullanım kılavuzu veya diğer
dokümantasyonunda belirtilen periyotlarda bakımı sağlanacaktır.
Firmanın sözleşmede hüküm altına alınmış olmasına rağmen, bakım ve onarım
yükümlülüğünü yerine getirmekten imtina etmesi veya gecikmeli olarak yerine getirmesi nedeniyle
mallarda oluşacak zarar ve hasarların giderilmesinden firma sorumlu olacaktır. Firmanın bakım ve
onarım yükümlülüğünü tam veya zamanında yerine getirmemesi sebebiyle malın onarımı imkânsız
hale gelmişse ve bu durum garanti kapsamı dışında ise, firma, malın aynısını ücretsiz temin
etmekle yükümlü olacaktır.
3) İhale dokümanını oluşturan belgelerin aslına uygunluğu ve belgelerinin tamam
olup, olmadığı (istekli/aday) tarafından kontrol edilecek ve tamamı aslına uygun olarak,
içeriğindeki belgeleri gösteren bir dizi pusulayla birlikte teslim edilecek ve ‘’ihalesi yapılacak
olan (işin adı) işe ait ihale dokümanını oluşturan bütün belgelerin istekli tarafından
tamamen incelenmiş, okunmuş ve işin yapılacağı yerin görülmüş olduğuna ve herhangi bir
ayrım ve sınırlama yapmadan bütün koşullarıyla kabul edildiğine’’ ilişkin yazılı
Taahhütname verilecektir.3
3
4) Teklifler, ihaleye esas ticari şartnamenin 7. maddesinde belirtilen şartlarla iç zarfların
açılmasını müteakip 30 gün opsiyonlu olacaktır.
5) Teklif mektuplarının, son teklif verme günü saat 14.00’de evvela dış zarfları açılacak, dış
zarf muhteviyatına göre tekliflerinde noksanlık bulunmayan firmaların, devamında tekliflerini
sözlü olarak da sürdürmeleri sağlanacaktır. Tekliflerinde noksanlık bulunan firmaların iç zarfları
açılmayarak firma yetkililerine diğer belgelerle birlikte iade edilecektir.
6) İhale konusu malzeme firma tarafından, ilgili kurumun göstereceği yere, ihale ek
şartlarına ve teknik özelliklerine uygun olarak sözleşmeyi müteakip 20 gün içinde tam ve sağlam
vaziyette teslim edilecektir.
7) İhale konusu malzemenin muayenesi, Ofisin Muayene hakkı saklı kalmak kaydıyla, ilgili
kurum tarafından yapılacak kontrolle tespit edilecektir.
8) İhale konusu malzemenin bedeli, Kuruluşa yapılacak teslimata müteakip, bir örneği
Ofis’imizde mevcut Malzeme Muayene Teslim ve Tesellüm Tutanağının Kuruluşça mahallinde
düzenlenip resmi yazı ekinde Bölge Müdürlüğümüze gönderilmesinden sonra Ofisimiz ticari
şartname hükümleri dahilinde ödeme yapılacaktır.
9) Geçici teminat: teklif edilen bedelin % 3’ünden az olmamak üzere istekliler tarafından
belirlenecek tutarda vadesiz geçici teminat verilecektir.
10) İşbu ihale, isteklilerin ilk tekliflerini yazılı olarak bildirmeleri ve devamında sözlü
olarak tekliflerini sürdürmeleri şeklinde olacaktır.
11) Teklifler, Katma Değer Vergisi hariç verilecektir.
İHALE KAYIT NUMARASI: 2013/69883
İZMİR BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ İRTİBAT TELEFONU: 0.232.478 13 85 – 86
İZMİR BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜMÜZ BANKA HESAPLARI:
TC Ziraat Bankası İzmir/Bornova Şubesi (TR81) 0001 0006 1538 1604 3850 02
Vakıflar Bankası İzmir/Bornova Şubesi (TR59) 0001 5001 5800 7293 8042 70
Halk Bankası İzmir/Bornova Şubesi (TR68) 0001 2009 7140 0013 0000 06