• İhale No
    2010/512029
  • İhale Adı
    16 Kalem Genel Sarf Malzemeleri Alım İhalesi
  • Sektör
    İnşaat ve Yapı Malzemeleri
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    18 Ekim 2010 10:00
  • İdare
    Bakırköy Dr. Sadi Konuk Eğitim ve Araştırma Hastanesi
  • İhale İli
    İstanbul
  • İşin İli
    İstanbul
  • Yayın Tarihi
    21 Ağustos 2015
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
TIBBİ SARF MALZEME SATIN ALINACAKTIR
SAĞLIK BAKANLIĞI MÜSTEŞARLIK BAKIRKÖY Ruh VE Sinir Hastalıkları Hastanesi

16 Kalem Genel Sarf Malzemeleri Alım İhalesi
alımı
4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.


İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası:2010/512029
1-İdarenin
a) Adresi:Zuhuratbaba Mah. Dr. Tevfik Sağlam Cad. No: 25/2 34147 Bakırköy / İST.
b) Telefon ve faks numarası:2125436565/1711 - 2125706514
c) Elektronik Posta Adresi:brshhsatinalma@bakirkoyruhsinir.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa):

2-İhale konusu malın
a)
Niteliği, türü ve miktarı
:İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu)
yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri
:Hastanemiz Genel Sarf Deposuna Teslim Edilecektir.
c) Teslim tarihi:Sözleşme imzalandıktan sonra başlayacak 30 ( otuz ) gün içerisinde teslim edilecektir. Sözleşme Süresi İçerisinde Hastane İdaresi ihtiyaç duydukça firmaların üzerinde kalan malzemeden talep edecektir. İhtiyaç miktarını ilgili firmaya bildirecek, firma istenilen miktarı 7 (yedi) Gün İçerisinde Hastanemiz deposuna teslim edecektir.

3- İhalenin
a) Yapılacağı yer:Hastanemiz Raşit tahsin Ek İdari Binası Toplantı Salonu
b) Tarihi ve saati:18.10.2010 - 10:00

4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:

4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;

4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;

4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,

4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin
yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil
Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları
gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,

4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.

4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.

4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.

4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1.
4.3.1.1. Standarda ilişkin belgeler:


Malzemeler TSE belgeli olacaktır.



5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif
sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.


6.
İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.


7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:

7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve

50 TRY (Türk Lirası)
karşılığı

Hastanemiz Raşit tahsin Ek İdari Binası Satın alma birimi adresinden satın alınabilir.


7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunludur.




8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar
Hastanemiz Raşit tahsin Ek İdari Binası Satın Alma Birimi
adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.


9. İstekliler tekliflerini,

mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.

Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.


10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.


11.

Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (altmış) takvim günüdür.



12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif

verilemez.







Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
750.000KCL/L-80*60/50*70 BAŞLANGIÇ ÇAPI DN-100 OLAN PLAKALI EŞENJÖR 2,00 ADET
DN-16FLAŞLI 100'LÜK GLOP VANA 4,00 ADET
DN-16FLAŞLI KELEBEK VANA 4,00 ADET
11/4ŞAMANDIRALI KONDENSTOP 2,00 ADET
PN-40DN-16 GLOP VANA 4,00 ADET
100'LÜKFLANŞ 10,00 ADET
PN-100TERMOSTATİK VANA 2,00 ADET
KİRLİÇAMAŞIR TEKNESİ 30,00 ADET
TEMİZÇAMAŞIR TEKNESİ 30,00 ADET
PLASTİKPALET 150,00 ADET
MUSLUKİÇİ VE BAŞLIĞI İLE AÇ KAPA ( CONTASIZ ) 500,00 ADET
TAHARATMUSLUĞU 200,00 ADET
TRAJLIDEMİR KAPI KİLİDİ ( BİRBİRİNİ AÇAN ) 60,00 ADET
TRAJLIDEMİR KAPI KİLİDİ ( NORMAL-TEK AÇAN ) 40,00 ADET
TEMİZLİKSETİ KOVALI (PASPAS İÇİN-METAL GÖVDELİ) 50,00 ADET
DALÖĞÜTME MAKİNESİ (PATOS) 1,00 ADET