ADANA KAMU HASTANE BİRLİĞİ SAĞLIK BAKANLIĞI TÜRKİYE KAMU HASTANELERİ KURUMU
17 KALEM DEMİRBAŞ VE TIBBİ CİHAZ ALIMI alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası | : | 2013/107741 |
1-İdarenin | ||
a) Adresi | : | Yeni Baraj Mah. Hacı Ömer Sabancı Cad. SEYHAN/ADANA |
b) Telefon ve faks numarası | : | 0322 455 70 00 - 0322 455 70 32 |
c) Elektronik Posta Adresi | : | satinalma@adanakhb.gov.tr |
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) | : | https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/ |
2-İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve miktarı | : | İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir. |
b) Teslim yeri | : | Alım Yapan İdarelerin Depoları |
c) Teslim tarihi | : | Cihazlar sözleşmenin imzalanmasına müteakip 15 (onbeş) gün içerisinde teslim edilecektir. Her hangibir durumdan dolayı 15 gün içerisinde teslim edilemeyen mallar için yüklenici firma gerekçesini yazılı olarak ilgili idareye bildirecektir. İdare tarafından geçerli görülmeyen geç teslimat dilekçeleri için işin süresi uzatılmaz ve gecikme cezaları uygulanır. İhale dokümanı ile verilen idare bazında ihtiyaç listesinde yer alan dağılıma göre malzeme teslimatı yapılacaktır. Her malzeme teslim edilmeden ve montajı yapılmadan önce ilgili sağlık tesisinin izni alınacaktır.Yüklenici firma uhdesinde kalan malları ücretsiz monte edecektir. Montaj için gerekli tüm malzeme ve aksesuarlar yükleniciye aittir.Malın teslim alınması Muayene kabulü ve ödeme işlemleri ilgili idarelerce yapılacaktır. Gerektiği durumlarda Ceza kesintisi de Ödeme yapan ilgili idare tarafından yapılacaktır.İşin süresi içerisinde teslim edilen malın muayene kabul işlemleri tamamlanarak faturaları ilgili sağlık tesisine teslim edilmiş olacaktır. |
3- İhalenin
a) Yapılacağı yer | : | Adana Kamu Hastaneler Birliği Genel Sekreterliği Toplantı salonu Hacı Ömer Sabancı Caddesi Seyhan/Adana |
b) Tarihi ve saati | : | 27.08.2013 - 10:00 |
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:
Tıbbi cihaz kapsamında olan ihale kalemlerine teklif veren istekliler için;Sağlık Bakanlığı Tedavi Hizmetleri Genel Müdürlüğünün 2010/11 sayılı genelgesince Tıbbi Cihaz Yönetmeliğinin kapsamında olan ürünlerin T.C.İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankasına(TİTUBB) kayıtlı olması ve alımı yapılacak Tıbbi Cihazların TİTUBB´da Sağlık Bakanlığınca onaylı olması şarttır.İhaleye teklif veren firmaların firma tanımlayıcı no ile (İstekli bayi ise TİTUBB´da kayıtlı bayi tanımlayıcı nosu)teklif edilecek ürünlerin (kitlerin) ve kitlerin kullanılacağı cihazların ticari markasını ve barkot numarasını teklif mektuplarına veya ayrı bir belgeye yazmak suretiyle begeleyeceklerdir.Sağlık Bakanlığı tarafından onaylanmayan ürünlerin/cihazların alımı yapılmayacaktır.)kapsam dışındaki ürünlerde ise teklif edilen ürünün kapsam dışında olduğu belgelendirmek şartıyla üretici veya ithalatçı firmanın beyanı esas alınacağından istekliler bu hususu tekliflerinde belgelendirmelidirler.Kapsam dışında olduğu belirtilmeyen malzemeler UBB kapsamında sayılacağından UBB ile ilgili istenen belgelerin verilmesi zorunludur.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir. |
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
4.3.1. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler: |
İhalenin 14-15-16 ve 17. kalemlerine teklif veren firmalar TSE veya Sanayi ve Ticaret Bakanlığından alınmış onaylı Satış Sonrası Hizmetleri Yeterlilik Belgesini teklif dosyalarında sunacaklardır. |
4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman: |
a) İstekliler teklif edilen malzemelere ilişkin katalog, broşür vb tanıtım materyalini teklifleriyle birlikte sunacaklardır. Sunulan bu materyalden tekliflerin şartnameye uygunluğunun ihale komisyonunca belirlenememesi durumunda isteklilerden yazılı olarak teklif edilen malların numuneleri/demoları istenecek ve istekliler kendilerine tanınan sürede numunelerini teslim edeceklerdir/Demo yapacaklardır. Numuneler / demolar için herhangi bir ücret talep edilmeyecektir. b) İstekliler teknik şartnamenin maddelerini yazılı olarak cevaplandırarak teklifleriyle birlikte sunacaklardır. |
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı Adana Kamu Hastaneler Birliği Genel Sekreterliği Satınalma Birimi adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Adana Kamu Hastaneler Birliği Genel Sekreterliği Toplantı salonu Hacı Ömer Sabancı Caddesi Seyhan/Adana adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (YÜZ YİRMİ) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|