|
T.C. |
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Sayı |
: 2325362/ 13.02.2017 |
|
31.12.2014 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sayın İLGİLİ |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hastanemizin ihtiyacı olan cins ve miktarı yazılı YÜZEY DEZENFEKTANI Alımı işi 4734 Sayılı Kamu İhale Kanunu uyarınca ihale edilecektir. Bu işin yaklaşık maliyetlerinin hesaplanabilmesi için K.D.V. hariç birim fiyat tekliflerinin Satınalma birimine bildirilmesini rica ederim.
Teklif Türü : Kalem
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ALZEE LİSTESİ EKTEDİR. 1. Teklif mektuplarında ürüne ait Marka ve Model mutlaka yazılacaktır. 2. İmza-Kaşe bulunmayan teklifler değerlendirmeye alınmayacaktır. 3. Şartlı teklifler ve Yeni Türk Lirası haricinde verilen fiyatlar değerlendirmeye alınmayacaktır. 4. Teklif verilmiş olması halinde şartların tamamı kabul edilmiş sayılır. 5. Katalog ve/ veya Numune üzerinden değerlendirme yapılacaktır. Alınan malzemeler, teklif edilen malzemelerle aynı olmadığı taktirde iade edilecektir.
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Evkaf Mahallesi. Mandıra Mevkii. Hastane Cad. No:61 FATSA ORDU |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
1/1 |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
1 Ünitemizde bulunan GETÎNGE marka otoklav cihazına uyumlu ve orijinal olmalıdır.
2 Printer çıktı kağıdı rulo şeklinde olmalıdır.
3 Kağıt mürekkebe ihtiyaç duyulmadan ısı ile yazabilen tipte olmalıdır.
4 Raf ömrü depo teslim tarihinden itibaren 2 (iki) yıl olmalıdır.
5 Numune görülecektir.
6 Kağıt çizgisiz termal kağıt olmalıdır.
7 UBB ve TITUBB kaydı olmalıdır.
8 Ürün kullanıldıktan sonra şartları taşımasına rağmen sorunlu olması veya istenilen işlevleri yerine getirememesi durumunda ürünün değiştirilmesi ya da iadesi olacaktır.
9 Teklif edilen malzeme Sağlık Bakanlığınca yayınlanıp yürürlükte bulunan tıbbi cihaz yönetmeliği hükümlerine uygun olmalı ve ürünün UBB kod numarası olmalıdır. UBB kapsamı dışında olan malzemenin, kapsam dışı olduğunu belgelendirmelidir.
1. Geobacillus Stearothermophilus (Bacillus Stearothermophilus) sporu içermelidir.
2. Biyolojik ölümün gerçekleştiği durumda negatif (-) sonucu, biyolojik ölümün gerçekleşmediği durumda (+) pozitif sonucu kesin olarak en geç bir saat içinde gösterebilmelidir.
3. Biyolojik ölümün gerçekleşmediği durumda pozitif (+) sonucu bir saatten daha erken sürede gösterebilmelidir.
4. Medya özel cam tüp içinde mor besi yeri içermelidir.
5. Sterilizasyon işleminden sonra cam tüp bastırılarak kırılmalı, spor “medya” ile temas ettirilmelidir.
6. Tüp kapağı, indikatörler arasında karışıklığa yer vermemek için kapağın üst kısmında, indikatörü otomatik okuyucudan çıkarmadan rahatlıkla görülebilecek şekilde yerleştirilmiş, işlem görmüş ve görmemiş indikatörleri ayırt edebilmek için buhara maruziyet sonrasında belirgin renk değişikliği olan kimyasal indikatör yer almalıdır. Tüp kapağı üzerinde bakteri filtreli etiket yer almalıdır.
7. Tüp üzerindeki etikette son kullanma tarihi bulunmalıdır.
8. Normal oda şartlarında (15-30°C, % 35 - 60 Nem) saklanabilmelidir.
9. İndikatörler orijinal otomatik okuyuculu inkübatör de bir saat inkübe edilmelidir. İnkübatör, sıcaklık ayarı sırasında insan hatasına izin vermeyecek ve bu sayede sterilizasyon güvenliği tehlikeye sokmayacak şekilde Bacillus Stearothermophilus sporlarının inkübasyon sıcaklığı olan 56 ± 2 °C de fabrika ayarı olarak ayarlanmış olmalıdır. Ve kullanıcı müdahalesine izin vermemelidir.
_ 10. Otomatik okuyucuda 10 adet biyolojik indikatör yuvası bulunmalıdır. Her kuyu içine yerleştirilen biyolojik indikatör tüpünü insan hatasından kaynaklanacak yanlış sonuçlan engelleyecek şekilde otomatik olarak algılamalı, indikatörün doğru yerleştirildiğini, düzgün şekilde kapatıldığını, besi yeri ampulünün kırılmış olduğunu ve spor ile temas ettiğini kontrol ederek okumayı başlatmalı ve bu işlemlerde hata tespit ettiğinde sesli ve görsel alarm ve hata kodu vermeli ve hata giderilene kadar okumayı başlatmamalıdır.
11. İnkübatör üzerinde her bir kuyu içersinde indikatör tüpü içersindeki besi ortamının kırılması esnasında çalışanların yaralanmasını engelleyecek bütünleşik kırıcı mekanizma bulunmalıdır.
12. Otomatik okuyucu aktif Geobacillus Stearothermophilus sporu tarafından üretilen floresan ışımayı en geç bir saat içinde okuyabilecek biçimde tasarlanmış olmalıdır.
13. Otomatik okuyucu pozitif kontrol indikatöründeki üremeyi 15 dakikadan kısa süre içersinde tespit edebilmelidir.
14. Hızlı sonuç veren biyolojik indikatör ve otomatik okuyuculu inkübatöre ilişkin FDA onayı bulunmalıdır.
15. Otomatik okuyucu tek başına kullanılabileceği gibi internet ve internet ağ yapıları üzerinden takip edilebilme özelliğine sahip olmalıdır.
16. Otomatik okuyucu sonuçları kaydetmeli ve 100 biyolojik indikatör test sonucunu hafızasında ^ tutabilmelidir.
17. Başarılı sterilizasyonda otomatik okuyucunun dijital ekranında negatif sonucu gösteren işareti gözlenebilmelidir.
18. Başarısız sterilizasyonda otomatik okuyucunun dijital ekranında pozitif sonucu bildiren “+” işareti gözlenebilmeli ve beraberinde sesli alarm duyulmalıdır.
19. Otomatik okuyucunun mevcut sıcaklığı dijital ekran üzerinden takip edilebilmelidir.
20. Otomatik okuyucu her biri kuyu için kalan süreyi sürekli olarak göstermelidir.
21. UBB ve TITUBB kaydı olmalıdır.
22. Ürün kullanıldıktan sonra şartlan taşımasına rağmen sorunlu olması veya istenilen işlevleri yerine getirememesi durumunda ürünün değiştirilmesi ya da iadesi olacaktır.
23. Teklif edilen malzeme Sağlık Bakanlığınca yayınlanıp yürürlükte bulunan tıbbi cihaz yönetmeliği hükümlerine uygun olmalı ve ürünün UBB kod numarası olmalıdır. UBB kapsamı dışında olan malzemenin, kapsam dışı olduğunu belgelendirmelidir.
|
||||
|
||||
1. Buhar sterilizasyonunda kullanılacaktır.
2. Steril edilmiş paketleri diğerlerinden ayırt edecektir.
3. Gravite ve ön vakumlu otoklavlarda kullanılabilecektir.
4. Kumaş, kağıt, plastik, metal ve cam üzerine kolayca yapışabilecek, söküldüğünde iz ve atık bırakmayacaktır.
5. Buhara maruz kalan kimyasal indikatörlü beyaz çizgiler işlem sonrasında siyah/kahverengine dönüşecektir. Mazuriyet sonrasında banttaki renk değişikliği net olmalı, yoruma açık olmamalıdır.
6. Krep sırt yapısı ile esnek ve kopma direnci yüksek olacaktır.
7. Üzerine yazı yazılabilecektir.
8. Rulodan açılması kolay olacaktır.
9. Sterilizasyon boyunca ve sonrasında yapışkanlığı bozulmayacaktır.
10. Rulo üzerinde son kullanma tarihi bulunacaktır.
11. Rulolar tek tek ayrı poşetlerde bulunacaktır.
12. ISO 11140-1 Class 1 standardına uygun olduğunu gösteren belge, akredite edilmiş bir kuruluş tarafından verilmiş olacaktır.
13. Bozuk olan ürünler yenisi ile değiştirilmelidir.
14. Miat bitim tarihine 2 ay kala ürünler firma tarafından yenileri ile değiştirilmelidir.
15. İstem yapılan malzemeler en geç bir hafta içinde birime teslim edilmelidir.
16. Numune görülecektir.
17. Teslim tarihi itibariyle en az 2(iki) yıl miatlı olmalıdır.
18. Normal oda şartlarında (15~30°C, % 35 - 60 Nem) saklanabilmelidir.
19. UBB ve TITUBB kaydı olmalıdır.
20. Ürün kullanıldıktan sonra şartlan taşımasına rağmen sorunlu olması veya istenilen işlevleri yerine getirememesi durumunda ürünün değiştirilmesi ya da iadesi olacaktır.
21. Teklif edilen malzeme Sağlık Bakanlığınca yayınlanıp yürürlükte bulunan tıbbi cihaz yönetmeliği hükümlerine uygun olmalı ve ürünün UBB kod numarası olmalıdır. UBB kapsamı dışında olan malzemenin, kapsam dışı olduğunu belgelendirmelidir.
i
FATSA DEVLET HASTANESİ Frnl ciicaia |
1. Kağıt 110 mm x 140 mm ebadında olmalıdır.
2. Kağıt Z katlamalı yapıda olmalıdır.
3. Kağıt termal olup milimetrik gridli olmalıdır.
4. Kağıt Nihon Kohden marka Cardiofax model EKG cihazında kullanıma uygun olmalıdır.
5. Bir cildinde en az 140 yaprak olmalıdır.
6. Kağıt üzerinde bulunan milimetrik gridler çok belirgin veya silik olmamalı; EKG görüntüsünü bozmamalıdır.
7. Teklif edilen malzeme Sağlık Bakanlığınca yayınlanıp yürürlükte bulunan tıbbi cihaz yönetmeliği hükümlerine uygun olmalı ve ürünün UBB kod numarası olmalıdır. UBB kapsamı dışında olan malzemenin, kapsam dışı olduğunu belgelendirmelidir.
8. Ürünler kullanıcı tarafından numune değerlendirildikten ve onaylandıktan sonra teslim alınacaktır.
9. UBB ve TİTUBB kaydı olmalıdır.
10. Ürün kullanıldıktan sonra şartları taşımasına rağmen sorunlu olması veya istenilen işlevleri yerine getirememesi durumunda ürünün değiştirilmesi ya da iadesi olacaktır.
• Dezenfektan solüsyon en az % 0.55 ortho-phythalaldehyde içermelidir. Gluteraldehid, formaldehid, kuarterner amonyum bileşikleri, alkoller, iyodoforlar, fenolikler, klor ve klor bileşikleri içermemelidir.
• Sabun, kan, serum ve vücut sıvıları gibi organik ve inorganik maddeîerce inaktive olmamalıdır.
• Solüsyon kullanıma hazır ve sulandırılmadan kullanılmalıdır. Aktivasyon gerektirmemelidir.
• Ürün kullanılmaya başladıktan sonra 14 gün süre ile etkinliğini korumalıdır. Bunu belgeleyen klinik çalışması İhale komisyonuna sunulmalı,
• Kullanıma hazır formu saydam olmalı ve içerisinde tortu bulunmamalıdır.
• Kullanıma hazır dezenfektan (soluk mavi renkte) solüsyonun pH'ı 7,0-8,0 olmalıdır.
• Solüsyon Bakterilere (mycobacterium tuberculosis ve alt türleri, acinetobacter türleri, metisiline duyarlı ve dirençli staphylococlar, pseudomonas aeruginosa gibi dirençli gram (-) basiller ve gram (+) koklar... vs, enterecoccus hirae, dahil), Virüslere (HBV, HC V, HIV adenovirüs, enterovirüs, poliovirüs, herpes virüs dahil), Mantarlara (candida albicans, aspergillus, küfler, mayalar vs dahil), Sporlara (B.cereus, B.subtilus, C. Sporogenes dahil) ve bakteri biyofilmlerine karşı etkili olmalıdır. Bu etkinlikleri kanıtlayan uluslararası hakem laboratuarlar tarafından belirlenen standart test metotlarına göre yapılmış klinik ve mikrobiyolojik çalışma raporları teklifle birlikte sunulmalıdır.
• Solüsyon yukarıda belirtilen bakterisidal, mycbacterisidal, tüberkilosidal, fungisidal, vırüsidal etkinliği 5 dakikada, sporosidal etkinliği ise 30-60 dakikada sağlamalıdır. Bu etkinliklerin uluslararası hakem laborauvarlar tarafından belirlenen standart test metotlarına göre klinik ve mikrobiyolojik çalışma raporlarını teklifle birlikte sunmalıdır.
• Dezenfektan solüsyonun materyal uyumluluğu geniş olmalıdır. Mevcut endoskopik (Olympus, Pentax, Fuji, vb.) cihazların yüksek düzey dezenfeksiyonunda bu özellikleri belgeleyen materyal uyumluluk çalışmaları firma dosyasında bulundurulmalıdır. Korozyon, paslanma, endoskop kılıflarında yumuşama-renk değişimi, vb. zedelenmelere neden olmamalıdır. Dezenfektanın teknik servis raporu ile belgelenenen herhangi bir hasara sebebiyet vermesi durumunda, firma kurumun zararını karşılayacağını garanti etmelidir.
• Solüsyonun toksik ya da irritan etkisi bulunmamalıdır.
• Ürünün, her gün ortho-phvthaialdehvdeMEK aktîvitesinin ölçülebilmesi için kontrol stripleri olmalıdır, test stripleri teklif edilen ürünle aynı marka olmalıdır. pH ölçerler bu amaçla verilmemelidir.
• Test striplerinin kutusu üzerinde hangi ürüne ait olduğu, son kullanma tarihi ve kullanım talimat bilgileri Türkçe yazılı olmalıdır. İhaleyi kazanan firma her 1 litre için 1 tane test stribini ücretsiz sağlamalıdır.
• Dezenfektan bidonların ağzında daha önce açılmadığını gösteren plastik yada aliminyum kilit sistemi bulunmalıdır.
• Ürünün üzerinde orijinali ile birlikte Türkçe açıklamalı etiketi olmalıdır. Türkçe etiketin üzerinde içeriği, üretim ve son kullanma tarihi, kullanma talimatı, yan ve toksik etkilerine İlişkin uyanlar, seri numarası ve üretici firma bilgilerinin yazılı olması gerekmektedir
• Teslim edilen dezenfektan solüsyonunun serisine ait üretici firmanın orijinal analiz sertifikası, numune ile birlikte dosyasında sunulmalıdır. Ürüne ait orjinal strip ve glisin de ihale dosyasında sunulmalıdır.
• Dezenfektanın kullanımından sonra bertarafını (nötralizasyon) sağlamak için firma, yeterli miktarda nötralizan maddeyi (glisin 5 litreye 30gr) paketlenmiş ve ücretsiz olarak hastanemize teslim etmelidir. Ayrıca her firma kendi ürününü inaktive eden glisin miktarını gösterir belgeyi dosyasında
sunmalıdır.
• Depo teslim tarihinden itibaren solüsyonun raf ömrü en az 2 yıl olmalıdır. Son kullanma tarihine en geç 3 ay yaklaşan ürünler firma tarafından yeni ürünle değiştirilmelidir.
• Firma, ürün kullanımına başlamadan önce eğitim vermeli ve bunu belgelendirmelidir. İhtiyaç halinde gerekli dokümanları hastanemize sağlamalıdır.
• Ürünün kullanım talimatını gösteren broşürler PVC 'ye kaplanmış halde kurumun ihtiyacına göre firma tarafından verilmelidir.
• TİTUBB' da Sağlık Bakanlığı tarafından onaylı olması gerekmektedir.
• Ürüne ait güvenlik veri belgesi (MSDS) verilmelidir.
• Ürün, manuel dezenfeksiyon ve otomatize endoskop dezenfeksiyon cihazlarında kullanıma uygun olmalıdır.
• Ürünü kullanan referans merkezler bildirilmelidir.
• Tüm belgeler Türkçe yazılı olmalıdır ve ürün kataloğu bu amaçla kullanılamaz.
• Enfeksiyon Kontrol komitesi tarafından gerek görüldüğü takdirde numune,. Sağlık Bakanlığınca yetkilendirilen ve kurum tarafından tercih edilen bir laboratuarda mikrobiyal etkinlik, toksikolojik, kimyasal içerik, korozif etki vb. açısından test edilecektir ve masraflar ilgili firma tarafından karşılanacaktır.. Üründe uygunsuzluk tespit edildiği durumunda, farklı seri numaralı ürünler aynı miktarda ücretsiz değiştirilecektir.
Günay YILGIN Enfeksiyon Kontrol Hemştfesi
1. Hidrojen peroksit (H202) solüsyonu GETÎNGE marka HMT-180 model cihaza uyumlu olmalıdır.
2. Solüsyon 140 mİ hacminde şişede olmalıdır.
3. Solüsyon haznesi cihaz tarafından barkod olarak tanınmalı ve okunmalıdır.
4. Solüsyon haznesi cihazın yükleme bölümüne takılmaya uygun olmalıdır.
5. Solüsyon şişesi cihaza takıldığında en az 20 çevrim yapmalıdır.
6. Üretici firma CE belgesini teklifle birlikte idareye sunacaktır.
7. Teklif veren firma, ISO 9001 standardına sahip olmalı ve teklifle birlikte belgelemelidir.
FATSA DEVLET HASTANESİ Taşınır Kayıt Yetkilisi Biyomedîkat ~ . * |
1. Teklif edilen NST kağıdı HP-Agilent-Philips marka 50A ve FM20 serisi fetal monitörlerde kullanıma uygun yukarıda belirtilen Philips markalı kağıt olmalıdır.
2. Teklif edilen NST kağıdı termal yazıcıya uygun kağıt olmalıdır, yazdırılan bölümün üzeri pürüzsüz ve parlak olmalıdır.
3. Kağıt 150mm x lOOmm ebatlarında olmalıdır.
4. NST kağıdının biz bölümü ÇKS trasesinin yazımı için hazırlanmış diğer bölümü ise TOCO trasesinin yazımı için hazırlanmış olmalıdır.
5. NST kağıdının üzeri traselerin yazımına uygun olacak şekilde milimetrik olarak hazırlanmış olmalıdır.
6. NST kağıdının yazılacak yüzünün sol kenarında 1 Ocm aralıklarla sıralanmış, optik gözün okuyabileceği siyah bir kare kutu olmalıdır. Bu kutucuk tamamen koyu şekilde olmalıdır. Biraz acık tonlu olan kağıtlar kesinlikle kabul edilmeyecektir.
7. NST kağıtları ilgili serviste denemesi yapıldıktan sonra onay verilmesi halinde alınacaktır.
8. Teklif veren firmanın Philips onaylı UBB bayilik belgesi teklif dosyasında bulunacaktır.
9. Ürünün teslim tarihinden itibaren miadı en az iki yıl olmalıdır.
10. UBB ve TITUBB kaydı olmalıdır.
11. Ürün kullanıldıktan sonra şartlan taşımasına rağmen sorunlu olması veya istenilen işlevleri yerine getirememesi durumunda ürünün değiştirilmesi ya da iadesi olacaktır.
12. Teklif edilen malzeme Sağlık Bakanlığınca yayınlanıp yürürlükte bulunan tıbbi cihaz yönetmeliği hükümlerine uygun olmalı ve ürünün UBB kod numarası olmalıdır. UBB kapsamı dışında olan malzemenin, kapsam dışı olduğunu belgelendirmelidir.
Taşınır KaV,*V®'
BîyomeüiK3
1. Tansiyon aleti Perfect Aneroid tipinde olmalıdır.
2. Manometre haznesi ve puar kaşığı nikel kaplama kromajlı veya şokları absorbe edebilen termo-plastik malzemeden yapılmış olmalıdır,
3. Manometre kadranı hassas bir şekilde sıfıra ayarlanmış olmalıdır.
4. Manometre 48-56 mm çapında olup, skala üzerindeki rakamlar okunabilir olmalı ve cihazın seri numarası skala üzerinde veya arka kısmında etikette baskılı olmalıdır.
5. Manometre, düşük basınçla çalışmasını sağlamak için üç kanallı (iki giriş ve bir çıkış) olmalıdır, (Birinci kanal puardan aldığı havayı tazyik kesesine vermeli, ikinci kanal tazyik kesesindeki havayı manometreye taşımalı, üçüncü kanaldan da iç lastikteki hava boşaltılarak ölçümün gerçeklenmesi sağlanmalıdır) veya tek hortumlu olmalıdır. (Hortumun manometreye bağlanan kısmında havayı ikiye bölen bir sistem bulunmalı, bu sistem sayesinde manometre korunmalı ve uzun ömürlü olmalıdır) Hava verilirken manometresi titremeyecek bir sistemde olmalıdır.
6. Manşet dış bez ölçüleri 13x47 cm veya 14x58 cm olmalıdır.Manşet üzerinde ölçülebilir kol çapı (29-40 (+/-1) cm) belirtilmiş olmalı ve steteskop giriş yerini gösteren bir işaret bulunmalıdır.
7. Manşet iç lastik ölçüleri 12x23 cm veya 12x28 cm olmalıdır.
8. Manşet dış bezi dayanıklı kumaştan ve iplikten dikilmiş olmalı, üzerinde marka belirten etiketi bulunmalıdır.
9. Manşet dış bezi kancalı veya yapışkan (cırtlı) olmalı ve üzerinde orijinal olduğunu gösterir baskılı marka bulunmalıdır.
10. Manşet iç lastik vulkanize kauçuktan imal edilmiş olmalı hava verilmesi esnasında derhal şişmeli ve gevşememelidir,
11. Manşet iç lastik hortumları çok iyi cinsten katlanmaya dayanıklı vulkanize kauçuktan imal edilmiş olmalıdır.
12. Puar, iç lastiği kolayca şişirebilmeli ve puar dip kısmında filtresi bulunmalıdır.
13. Aletin sağlam ve kullanışlı taşıma çantası olmalıdır.
14. Alet orijinal ambalaj içersinde olup, ambalaj üzerinde marka, model, seri numaralan ile üretici ve ithalatçı firma belirtilmiş olmalıdır,
15. UBB ve TITUBB kaydı olmalıdır.
16. Ürün kullanıldıktan sonra şartları taşımasına rağmen sorunlu olması veya istenilen işlevleri yerine getirememesi durumunda ürünün değiştirilmesi ya da iadesi olacaktır.
17. Teklif edilen malzeme Sağlık Bakanlığınca yayınlanıp yürürlükte bulunan tıbbi cihaz yönetmeliği hükümlerine uygun olmalı ve ürünün UBB kod numarası olmalıdır. UBB kapsamı dışında olan malzemenin, kapsam dışı olduğunu belgelendirmelidir.
1. Hastanemizde mevcut Canon TX-F MODEL tonometre cihazı ile uyumlu olmalıdır.
2. Kağıt 54 mm x 30 m. termal ve rulo şeklinde olmalıdır.
3. Siyah beyaz baskı yapabilmelidir.
4. Kağıt orijinal ambalajında olmalıdır.
5. Ambalajı üzerinde son kullanma tarihi ve lot numarası olmalıdır.
6. Ürünün teslim tarihinden İtibaren miadı en az iki yıl olmalıdır.
7. UBB ve TITUBB kaydı olmalıdır.
8. Ürün kullanıldıktan sonra şartlan taşımasına rağmen sorunlu olması veya istenilen işlevleri yerine getirememesi durumunda ürünün değiştirilmesi ya da iadesi olacaktır.
9. Teklif edilen malzeme Sağlık Bakanlığınca yayınlanıp yürürlükte bulunan tıbbi cihaz yönetmeliği hükümlerine uygun olmalı ve ürünün UBB kod numarası olmalıdır. UBB kapsamı dışında olan malzemenin, kapsam dışı olduğunu belgelendirmelidir.
1. Hastanemizde mevcut Toshiba Marka ultrason cihazları ile uyumlu olmalıdır.
2. Kağıt 110 mm x 20 m termal ve rulo şeklinde olmalıdır.
3. Siyah-Beyaz baskı yapabilmelidir.
4. Kağıt orijinal ambalajında, ambalaj üzerinde son kullanma tarihi ve lot numarası olmalıdır.
5. Malzeme teslim tarihinden itibaren en az 2 (iki) yıl miatlı olmalıdır.
6. Bir rulodan en az 210 baskı ahnabilmelidir.
7. Printer kağıtları yüksek dansitede olmalıdır.
8. Ürünün teslim tarihinden İtibaren miadı en az iki yıl olmalıdır.
9. UBB ve TITUBB kaydı olmalıdır.
10. Ürün kullanıldıktan sonra şartlan taşımasına rağmen sorunlu olması veya istenilen işlevleri yerine getirememesi durumunda ürünün değiştirilmesi ya da iadesi olacaktır.
11. Teklif edilen malzeme Sağlık Bakanlığınca yayınlanıp yürürlükte bulunan tıbbi cihaz yönetmeliği hükümlerine uygun olmalı ve ürünün UBB kod numarası olmalıdır. UBB kapsamı dışında olan malzemenin, kapsam dışı olduğunu belgelendirmelidir.
FATSA DEVLET HASTANESİ Erol SUSAM Taşınır Kayıt Yetkilisi Biyomedika
1. Kliniğimizde kullanılan Accu-screen marka işitme tarama cihazına % 100 uyumlu ce Accu-Screen orijinal elektrot olmalıdır.
2. Bir pakette 3 ‘snap’ elektrot bulunmalıdır.
3. Elektrotlar kendiliğinden yapışkanlı olmalıdır.
4. Elektrotların hasta cildine yapışan yüzü hidrojel yapıda olmalıdır.
5. Elektrotlar disposablesnap (tek kullanımlık) olmalıdır.
6. Ambalaj üzerinde son kullanma tarihi olmalıdır.
7. Elektrotlar orijinal ambalajında teslim edilmelidir. Bir pakette 3 adet elektrot olmalıdır.
8. Elektrotlar bebek yüz ergonomisine uygun olmalıdır.
9. Elektrotların orijinal paketleri üzerinde CE amblemi bulunmalıdır.
10. Operatörün doğru kullanımını sağlamak için, elektrot paketlerinde kullanım şemaları görsel olarak bulunmalıdır.
11. Ürünler kullanıcı tarafından numune değerlendirildikten ve onaylandıktan sonra teslim alınacaktır.
12. Ürünün teslim tarihinden itibaren miadı en az iki yıl olmalıdır.
13. UBB ve TITUBB kaydı olmalıdır.
14. Ürün kullanıldıktan sonra şartları taşımasına rağmen sorunlu olması veya istenilen işlevleri yerine getirememesi durumunda ürünün değiştirilmesi ya da iadesi olacaktır.
15. Teklif edilen malzeme Sağlık Bakanlığınca yayınlanıp yürürlükte bulunan tıbbi cihaz yönetmeliği hükümlerine uygun olmalı ve ürünün UBB kod numarası olmalıdır. UBB kapsamı dışında olan malzemenin, kapsam dışı olduğunu belgelendirmelidir.
|
|||||||
|
|||||||
|
|
||||||
1. Tüm 134 - ‘C ön vakumlu buhar sterilizatörlerinde kullanımın yanı sıra yük kontrolü (çevrim) içinde kullanılabilmelidir.
2. En az iki parametreli olmalı, doymuş buhar, sıcaklık ve zaman parametrelerinden en az ikisi hakkında bilgi vermelidir,
3. İndikatörün üzerinde referans renk bulunmalı ve indikatördeki renk değişimi net olmalıdır.
4. Kimyasal indikatörlerin beraberinde renk değişim tablosu bedelsiz temin edilmelidir.
5. İndikatörlerin mürekkebi işlem sonrası dağılmamalı ve bulaşmamalıdır, Sterilizasyon sonunda indikatörde çekme, buruşma, kâğıt/filmden ayrılma olmamalıdır.
6. Sterilizasyonu sonrasında renk değişimi eri az 6 ay sabit kalabilmeli, kayıt olarak saklanabilmelidir,
7. Paketin üzeriflide üretim tarihi, son kullanma tarihi, lot numarası olmalıdır.
8. Normal oda koşullarında (15-30°C, %35-60 nem) saklanabilmelidir
9. ISO 11140-î standartlarına göre Class 4 sınıflarına uygunluğu bulunmalıdır,
10. îndikatörün ISO 15882'de belirtilen belirlenmiş değerlere (statedvalue) uygunluğu,
TS EN ISO 18472’de tarif edilen resistometre raporları ile doğrulanmış olmalı ve bu raporlar, teklif dosyasında bulunmalıdır.
11. Teslim tarihinde itibaren en az 2 yıl süre ile miadlı olmalıdır.
12. Bozuk çıkan ürünler yenileriyle değiştirilecektir.
13. Kimyasal madde nontoksik olmalı steril olan malzemeyi transfer olsa bile herhangi bir zarar vermemelidir. İndikatörün kullanılabileceği sterilizasyon çevrimleri, ürün lot numarası üretim tarihi ve Son kullanma tarihi her strip üzerinde bulunmalıdır.
14. Son kullanım tarihine 2 (iki) ay kala ürünler firma tarafından yenileriyle değiştirilmelidir.
FATSA DEVLET HASTAMESİ Op-Dr. Kcsclîr GÜLER Genel Cerrahi Uzmanı Di jL-Te^Jİo: 3 9-7-52
1. Kağıt 30 m. Uzunluğunda olmalıdır.
2. Sayfa sayısı 200 yaprak olmalıdır.
3. NİHON-KOHDEN marka TEC-5521/5531-PİC40-PIC30 modellere uyumlu olmalıdır.
4. Kağıdın boyutları 50-2-100 ebatlarında olmalıdır
5. Kağıdın üzerinde milimetrik kareler olmalıdır.
6. Teklif edilen kağıt ısıya duyarlı olmalıdır.
7. Teklif edilen kağıdın kullanılacağı cihazın kafasına zarar vermemeli.
8. Kağıt ebatlarına uygun karton veya plastik üzerine sarılı olmalı.
9. Kağıdın herhangi bir yerinde markası yazılı olmalıdır.
10. Kağıt Z katlı olmalıdır.
11. UBB ve TITUBB kaydı olmalıdır.
12. Ürün kullanıldıktan sonra şartları taşımasına rağmen sorunlu olması veya istenilen işlevleri yerine getirememesi durumunda ürünün değiştirilmesi ya da iadesi olacaktır.
13. Teklif edilen malzeme Sağlık Bakanlığınca yayınlanıp yürürlükte bulunan tıbbi cihaz yönetmeliği hükümlerine uygun olmalı ve ürünün UBB kod numarası olmalıdır. UBB kapsamı dışında olan malzemenin, kapsam dışı olduğunu belgelendirmelidir.
|
1. Filtre Ertunç Özcan Magic Loggia kuvöz cihazında kullanıma uygun olmalı ve orijinal malzeme olmalıdır.
2. Filtre yetkili firma tarafından takılarak teslim edilmelidir.
3. Filtre 0,5 \x üzerindeki parçacıkları kuvöz içerisine geçirmemelidir.
4. Filtre temin eden firmalar işlem sonrası cihazın kontrolünü yapmalı gerekiyorsa düzeltici işlemleri uygulamalıdır.
5. Filtre, filtre yuvasına kolayca tam olarak monte edilmelidir.
6. Firmalar ISO 9001 Kalite Standartlarına sahip olmalı ve bunu teklifte belgelemelidir ve yetki belgesini sunabilmelidir.
7. Teklif edilen malzeme Sağlık Bakanlığınca yayınlanıp yürürlükte bulunan tıbbi cihaz yönetmeliği hükümlerine uygun olmalı ve ürünün UBB kod numarası olmalıdır. UBB kapsamı dışında olan malzemenin, kapsam dışı olduğunu belgelendirmelidir.
8. Ürünler kullanıcı tarafından numune değerlendirildikten ve onaylandıktan sonra teslim alınacaktır.
9. UBB ve TITUBB kaydı olmalıdır.
10. Ürün kullanıldıktan sonra şartları taşımasına rağmen sorunlu olması veya istenilen işlevleri yerine getirememesi durumunda ürünün değiştirilmesi ya da iadesi olacaktır.
FATSA DEVLET HASTANESİ Erol SUSAM Taşınır Kayıt Yetkilisi Bıyomedîkal
X \ }
jj5. HEMODİYALİZ SU ARITMA ÜNİTESİ YUMUŞATMA TABLET TUZU TEKNİK ŞARTNAMESİ
1. Kalite rafine edilmiş tuzdan imal edilmiş olmalı, içerisinde reçine filtre ve membranları olumsuz yönde etkileyebilecek tortu, kil, kum gibi yabancı maddeleri içermemelidir.
2. Beyaz renkli sıkıştırılmış tablet şeklinde olmalıdır.
3,25 kg’lık nem ve hava almayan ambalajlarda olmalıdır.
4. Hemodiyaliz suyu arıtma sisteminin rejenerasyonunda kullanıma uygun saflık ve kalitede ve pirojenik olmalıdır.
5.Sağlık bakanlığı imal ve/veya ithal İzin belgesi bulunmalıdır.
ö.Teklifleri beraberinde teklif ettikleri tuza ilişkin analiz raporları bulunmalıdır. Bu analiz raporlarında asgari aşağıdaki bilgiler bulunmalıdır.
a. Suda erimeyen madde miktarı (en çok %0-0,l olmalıdır.)
b. NaCl oram (%99,5-%99,9(dahil) arasında olmalıdır.)
c. Nem oranı (%0,14-%0,16(dahil) arasında olmalıdır.)
d. Kalsiyum oranı (%0,01-%0,03(dahil) arasında olmalıdır.)
e. Magnezyum oram (%0,04-%0,05(dahil) arasında olmalıdır.)
f. Sülfat oranı (en çok %0,1 olmalıdır.)
5. Aktif karbon yumuşatıcı ve demir tutucu reçinelerde tortulaşmış halde bulunan tüm yabancı maddelerin çözünürlüğünü sağlamalıdır.
7. Tuzların kullanımı sırasında şartnameye uygun olmadığı tespit edilen tuz torbaları ayrılarak garanti süresi içerisinde nakliyesi firmaya ait olmak üzere iade edilecektir.
8. Garanti süresi teslimat tarihinden itibaren 2 yıldır.
* nf VlVET fW ero» SUSAM . «aVttVetKH»* KaV*» |
|
||||||
|
||||||
|
1. Silikon spreyler hastanemizde bulunan TRANS marka ELİTE S 555 DD model, TRANS marka SMART S 900 DD model, otoklav cihazlarının kapak contasında kullanıma uygun olmalıdır,
2. Orijinal kapak contasına hiçbir şekilde zarar vermemelidir.
3. Orijinal kapak contasının spreyden bozulması halinde firma orijinal kapak contasından ücretsiz temin edecektir.
4. Spreyin kullanımı kolay olmalı, conta üzerinde uygulama yaparken herhangi bir aparata ihtiyaç duymamalıdır.
5. Teslim edilecek ürünlerin miatları en az 18 ay olacaktır.
6. Ürün performans değerlendirmesi için orijinal 1 adet sprey numune olarak bırakılmalıdır.
7. Silikon sprey orijinal ambalajında en az 500 mİ. tüpler içinde bulunmalıdır.
8. Sprey, koruyucu bir alan oluşturup, neme karşı koruma sağlamalıdır.
9. Solvent içermemelidir.
10. -20've +240 derece sıcaklık aralığına dayanıklı olmalıdır.
11. Leke bırakmamalı, şeffaf olmalıdır,
12. Silikon sprey kullanıcıya ve çevreye zarar vermeyen özelliğinde olmalıdır.
13. UBB ve TITUBB kaydı olmalıdır.
14. Ürün kullanıldıktan sonra şartları taşımasına rağmen sorunlu olması veya istenilen işlevleri yerine getirememesi durumunda ürünün değiştirilmesi ya da iadesi olacaktır.
15.
Teklif edilen malzeme Sağlık Bakanlığınca yayınlanıp yürürlükte bulunan tıbbi cihaz yönetmeliği hükümlerine uygun olmalı ve ürünün UBB kod numarası olmalıdır. UBB kapsamı dışında olan malzemenin, kapsam dışı olduğunu belgelendirmelidir.
o 17. TEMASSIZ ATEŞ ÖLÇER TEKNİK ŞARTNAMESİ
> Ateş ölçer, tene veya mukozaya hiçbir şekilde temas etmeden, belli bir mesafeden (yaklaşık 2,5-7 cm) vücut sıcaklığını alından, boyundan ve göbekten anında hassas dijital olarak ölçmelidir.
> Ateş Ölçer, ölçüm mesafesini kızıl ötesi ışınla ayarlayabilme özelliğine haiz olmalıdır.
> Ateş Ölçer, FDA (Amerikan Gıda ve İlaç Dairesi) ve CE standartlarına uygun olmalıdır
> Ateş ölçer, ASTM Belgesine sahip olmalıdır. (Uluslararası ısı ölçüm standartlarına uygunluğu kontrol edilmiş olmalıdır.)
> Ateş ölçer, vücut sıcaklığı ölçümü için yaydığı infrared ışınlarının göze zararı olmamalıdır.
> Ateş Ölçer, otomatik veya manuel kalibrasyon özelliğine sahip olmalıdır,
> Ateş ölçer, vücut sıcaklığı alın ölçüm aralığı 34,0-42,5 °c olmalıdır,
> Ateş ölçer diğer kullanımlarda (Sıvı, katı yiyecekler ve oda sıcaklığı) ölçüm aralığı
1 - 55 °c olmalıdır.
> Ateş ölçer LCD ışıklı dijital ekrana haiz olmalıdır ve aydınlatma özelliği taşımalıdır.
> Ateş ölçerin hastane ve kliniklerde denenmiş ve bununla İlgili klinik yayınlara sahip olmalıdır.
> UBB kaydı olmalıdır.
> Cihazın bataryası en az 10.000 ölçümlük kullanım ömrüne sahip olmalıdır.
Ateş ölçer, Medikal sınıflandırmada " Clas IPa tıbbi cihaz " olarak test edilmiş olmalıdır.
> Ateş ölçer alından infrared İle yapılan ölçümü, cıvalı termometre ile yapılan oral dilaltı, rektal ve koltuk altı ölçümleri değerlerine çevirebilme özelliğine haiz olmalıdır.
> Ateş ölçer, 2 Yıllık garanti belgesine haiz olmalıdır.
> Numune görülecek ve denenecektir.
> UBB ve TITUBB kaydı olmalıdır.
> Ürün kullanıldıktan sonra şartları taşımasına rağmen sorunlu olması veya istenilen işlevleri yerine getirememesi durumunda ürünün değiştirilmesi ya da iadesi olacaktır.
> Teklif edilen malzeme Sağlık Bakanlığınca yayınlanıp yürürlükte bulunan tıbbi cihaz yönetmeliği hükümlerine uygun olmalı ve ürünün UBB kod numarası olmalıdır. UBB kapsamı dışında olan malzemenin, kapsam dışı olduğunu belgelendirmelidir.
FATSA DEVLET HASTANESİ î Erol SUSAM
-t- Taşınır Kayıt Yetkilisi
.Biyomedîkal
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|