İhale Dosya Nu. | : | 2019-101 |
İşin Konusu / Malzeme Cinsi | : | 17 Kalem Yedek Parça Malzemesi Alimi |
İlan Kategorisi | : | MOTORLU ARACLAR VE AKSAMLARI |
İşin Tanımı / Kısım ve Malzeme Miktarı | : | 17 kalem malzeme |
İhtiyaç Sahibi Birlik | : | |
Ödemeyi Yapacak Saymanlık | : | |
Satın Alma Komisyonu Tel. | : | Tel:(252) 413 0393 Fax:(252) 412 1877AKSAZ DZ.US IHALE KOMISYONU BSK.LIGI |
Muayene Komisyonu | : | |
İşin Yapılacağı Şehir | : | MUGLAMUGLA |
İhale Tarihi * | : | 23.05.2019 |
İhale Saati * | : | 10:00 |
İlan Edilme Tarihi * | : | 15.05.2019 |
İhale Türü | : | Mal Alımı2017/10606 BKK DOGRUDAN TEMIN 3-B 13 1 g. |
İhale Dökümanlarının Alınabileceği Yerler | : | |
İhale Dökümanı Satınalma Bedeli | : | 0 |
İhale Bitti mi ? | : | Hayır Bitmedi |
İhale Kararı | : | |
SATES İh Kayıt Nu. | : | 139041 |
Teklif Mektubu | : | TEKLİF MEKTUBU MEVCUTTUR GÖRMEK İÇİN TIKLAYINIZ |
1. AKSAZ IKMAL DESTEK KOMUTANLIGI'ınca ihtiyaç duyulan aşağıda cins ve miktarı yazılı malzemeler/hizmetler 4734 sayili Kamu Ihale Kanununun 3/(b) maddesine istinaden yayimlanan 2017/10606 sayili Bakanlar Kurulu Kararinin 13.(1)-g maddesi limitleri dahilinde DOÄRUDAN TEMİN yöntemiyle satın alınacaktır.
2. Bu mal alimi için sözlesme yapilacak, KDV hariç toplam tutarin %6?si oraninda kesin teminat Muhasebe Müdürlükleri/Saymanliklara yatirilacaktir. Teklif edilen bedel üzerinden (KDV HARIÇ) %1.896 (Sözlesme D.V.%0,948+D.V.%0,948) oraninda damga vergisi yüklenici tarafindan ödenecektir. Yüklenici; idare tarafindan yapilan tebligata istinaden 3 is günü içinde Muhasebe Müdürlükleri/Saymanliklarina teklif edilen bedelin 0,948 oraninda sözlesme damga vergisi ve % 6 kesin teminat yatirarak sözlesme imzalayacaktir. Bu mal alimi için Yüklenici firma tarafindan malin teslimini takiben kabulü halinde teminatin tamami ödeme ile birlikte iade edilecek; fakat sözlesme imzalanan malzeme kalemlerinden herhangi biri teslim edilmez veya ihtiyaç özelliklere uygun bulunmaz ise teminatin tamami hazineye irad kaydedilecektir.
3. Ödeme, malın teslimini takiben ve kabulü halinde en kısa sürede ve bir kerede AKSAZ IKMAL DESTEK KOMUTANLIGI'nın düzenlediği ödeme evrakları ile AKSAZ DZ.FILOLARI saymanlığı tarafından yapılacaktır. Fatura bedeli üzerinden Teklif edilen bedel üzerinden (KDV HARIÇ) %0,948 oraninda damga vergisi idare tarafindan ödeme belgesinden kesilecektir.
4. Bu alim 3065 sayili Katma Deger Vergisi Kanununun 13/f maddesi geregince KDV den müstesnadir. Kalem bazinda teklif verilebilecek ancak alternatif teklif verilmeyecektir. Komutanligimiz belirtilen malzeme/mazlemeleri hangi firma/firmalardan alacağı konusunda serbesttir.
5. Yüklenici, teslim ettiği malın 2 YIL süre içerisinde evsafını kaybetmesi halinde, evsafını kaybeden malı yenisi ile değiştirme garantisi verecektir. Yüklenici, teklif formunu imzalamak suretiyle bu hususu kabul etmiş sayılacak olup, fatura tarihi garanti süresi başlangıç tarihi kabul edilecektir.
6. Malzemeler, AKSAZ IKMAL DESTEK KOMUTANLIGI 'ınca siparişin verilmesini müteakip 75 takvim günü içinde, bu sürenin resmi tatile uğraması halinde takip eden ilk iş günü saat 16:00âa kadar taahhüt edildiği şekilde AKSAZ IKMAL DESTEK KOMUTANLIGINA teslim edilecektir.
7. KDV hariç tüm masraflar (vergi, harç, nakliye, sigorta, her türlü yükleme/boşaltma v.b.) yükleniciye aittir.
8. Yukarıda belirtilen esaslar çerçevesinde KDV HARİÇ NİHAİ TÜRK LİRASI (TL) teklifinizi 23/05/2019 saat 10:00 âa kadar, faks yada kapalı zarf içinde veya e-posta (Öncelikli olarak e-posta tercih edilmelidir.) ile AKSAZ DENIZ ÜS KOMUTANLIGI IHALE KOMISYONU BASKANLIGI`na teslim etmenizi rica ederim.
9. 1. Malzemeler, Aksaz Ikmal Destek Komutanligi Ambari-Aksaz/Marmaris-MUGLA? ya teslim edilecektir. Nakliye, yükleme, bosaltma, ambara istifi yüklenici tarafindan yapilacaktir. Yüklenici, isin yerine getirilmesi sirasinda yasa, yönetmelik ve tüzükler ile belirlenen ve ILO standartlarina uygun is ve isçi sagligi ile ilgili tüm güvenlik önlemlerini alacak ayrica 18 yasin altinda sigortasiz isçi çalistirmayacaktir.
2. Dogrudan Temin Alimlarinda dosya karara baglanmadan önce ekonomik açidan en avantajli teklifi veren firmalarin Kamu Ihale Genel Tebligi geregi EKAP üzerinden yasaklilik sorgulamasi yapilmasi gerektiginden firmalar tarafindan verilecek teklif mektubunda firmaya ait bilgiler eksiksiz olarak doldurulacaktir.
3. Denetim ve Muayene:
3.1. Yükleniciler tarafindan teslim edilen malzemelerin, Muayene Komisyonu tarafindan teklif mektubunda belirtilen bilgilere (Teknik Tanimlama Bilgisi (MRC) / Parça Numarasi / Teknik Föy / Isterler Dokümani / Teknik Sartname / Numune / TSE / Marka-Model vb.) göre MSY 331-1 (C) Mal Alimlari Denetim, Muayene ve Kabul Islemleri Yönergesine kapsaminda sadece fiziksel muayenesi yapilacaktir. Ürün/ürünlere yönelik varsa kalite belgeleri malzeme teslimi esnasinda malzemeler ile birlikte teslim edilecektir. Muayene ve kabul komisyonu imkanlari ile tespit edilemeyen fiziksel özelliklerin muayenesi üretici firmanin orijinal malzeme etiketi veya üretici firma tarafindan düzenlenen taahhütname üzerinden yapilacaktir. Yüklenici yapilacak muayene sonuçlarina verilen RED (Niteliklerine Uygun Degildir) raporuna itiraz edemez.
3.2. Muayene edilecek mal/hizmetin; tamaminin incelenmesini kolaylastiracak bir düzende bulundurulmasi, numunenin ve numune alimi ile ilgili her türlü aparat ve mal/hizmetin hazir edilmesi, muayene baslamadan önce mal/hizmetin belirli bölümlere ayrilmasi, yüklenici tarafindan saglanacaktir.
4. Teslim Süresi:
4.1. Malzemeler, teblig tarihini takip eden günden itibaren 75 (yetmisbes) takvim günü içinde teslim edilecektir. Yüklenicinin yazili talebi üzerine teslim süresini geçmemek kaydiyla teklif tutarinin geciken her gün için %0,2 (binde iki) oraninda ceza uygulamak suretiyle ek teslim süresi verilecek ve firmanin hak edisinden tahsil edilecektir. Ayrica mücbir/idareden kaynaklanan nedenlerle belirtilen süre disinda firmanin taahhüdünü yerine getirmesi için süre uzatimi verilebilecektir. Süre uzatimi verip/vermemek konusunda idare serbesttir. Bu tarz süre uzatiminda herhangi bir ceza uygulanmayacaktir.
4.2. Teslim süresi (ek cezali teslim süresi dahil) içerisinde getirilen mal/mallarin ihtiyaç listesinde belirtilen evsafina uygun çikmamasi halinde yüklenici, 1 defaya mahsus muayede evsafina uygun olmayan mal/mallari yenisi ile degistirebilir. Muayene ve kabul komisyonunca degistirilebilecegi belirtilen mal/mallar için degistirme süresi malin teslim edildigi tarihi takip eden gün ile son teslim tarihi (cezali teslim süresi dahil) arasindaki süredir. Muayene asamasindaki tüm islemler muayene ve kabul komisyonunca yürütülür.
4.3. Malin özelligi dikkate alinarak mala ait özelliklerden farkli olarak önerilen ancak istenilen ürünün özelliklerini kapsayan ve mevcudundan daha iyi özelliklere sahip oldugu muayene görevlileri tarafindan onaylanan malzemeler uygun olarak kabul edilecektir. Ancak muayene ve kabul komisyonu tarafindan bu maddenin uygulanmasinda tereddüt olusmasi halinde idareden görüs istenecektir.
4.4. Teslim edilecek mallarin orijinal ambalajinda teslimi, orijinal ambalajli olarak piyasaya arz edilmeyen mallarin ise tasima ve depolama sartlarindan etkilenmeyecek sekilde idarece belirtildigi sekilde ambalajlanmasi yüklenicinin sorumlulugundadir. Bu kapsamda yapilacak tüm masraflar yükleniciye aittir.
5. Vergi vb. giderler:
5.1. Bu mal alimi için sözlesme yapilacak, KDV hariç toplam tutarin %6?si oraninda kesin teminat Muhasebe Müdürlükleri/Saymanliklara yatirilacaktir. Teklif edilen bedel üzerinden (KDV HARIÇ) %1.896 (Sözlesme D.V.%0,948+D.V.%0,948) oraninda damga vergisi yüklenici tarafindan ödenecektir. Yüklenici; idare tarafindan yapilan tebligata istinaden 3 is günü içinde Muhasebe Müdürlükleri/Saymanliklarina teklif edilen bedelin 0,948 oraninda sözlesme damga vergisi ve % 6 kesin teminat yatirarak sözlesme imzalayacaktir. Bu mal alimi için Yüklenici firma tarafindan malin teslimini takiben kabulü halinde teminatin tamami ödeme ile birlikte iade edilecek; fakat sözlesme imzalanan malzeme kalemlerinden herhangi biri teslim edilmez veya ihtiyaç özelliklere uygun bulunmaz ise teminatin tamami hazineye irad kaydedilecektir
5.1.1. Teklif edilen bedel üzerinden (KDV HARIÇ) %0,948 oraninda damga vergisi idare tarafindan ödeme belgesinden kesilecektir. Yüklenicinin yazili talebi üzerine teslim süresini geçmemek kaydiyla teklif tutarinin geciken her gün için %0,2 (Binde Iki) oraninda ceza uygulamak suretiyle ek teslim süresi verilecek olup, bu ceza yüklenicinin hak edisinden tahsil edilecektir.
5.2. Red olan malzemelerin muayene sonucunun yükleniciye teblig tarihinden itibaren 3 gün içinde bulundugu yerden kaldirmasi mecburidir. Bu müddet içinde yüklenici tarafindan red olan malzemenin teslim alinmamasi halinde; kendisine verilen sürenin son gününü takip eden günden baslamak üzere malin kaldirildigi güne kadar (malin kaldirildigi gün de dahil olmak üzere) geçen her gün için en son yayinlanan Adalet Bakanligina Ait Lisansli Yediemin Depolari Yönetmeligi Ücret Tarifesi hükümleri çerçevesinde günlük olarak depolama ücreti tahsil edilecektir. Idare ihtiyaç duymasi halinde, yüklenici tarafindan kaldirilmayan mala/mallara iliskin olarak gerekli yasal islemleri baslatmaya serbest ve yetkilidir.
6. ÖDEME:
6.1. Ödeme, mal/hizmetin teslimi ve muayenesinin uygun bulunmasini durumunda, Komutanligimizca düzenlenecek ödeme evraklari ile firmanin banka hesabina (IBAN NUMARASI) havale yolu ile alim bedeli (fatura bedeli) üzerinden yapilacaktir. Fatura üzerine IBAN numaralarinin yazilmasi zorunludur. Eksik bilgi nedeniyle ödeme islemlerinde olusacak gecikme yüklenici sorumlulugundadir. Bu alim 3065 sayili Katma Deger Vergisi Kanununun 13/f maddesi geregince KDV den müstesnadir.
6.2. Yüklenici firma/firmalar idaremize teslim ettikleri malzeme/hizmetin tutari 2.000,00 TL.?yi asmasi durumunda, ödeme asamasinda fatura ile birlikte, bagli bulundugu Vergi Dairesinden alacagi, Vergi Borcu durumunu belirten bir yaziyi idaremize teslim edeceklerdir. Hizmet alimlarinda SGK Borcu Yoktur yazisi ayrica idareye teslim edilecektir. Ödemelerde bu belgelerin eksikligi nedeniyle yasanacak gecikmeler yüklenici sorumlulugundadir.
7. GARANTI:
7.1. Malzemeler için en az 2 (IKI) yil garanti süresi olacaktir. Yüklenici tarafindan teslim edilen mal/hizmetin kesin kabulünden sonra, Garanti belgesi düzenlenme zorunlulugu olan ürünler için malzemelerin orijinal garanti belgeleri fatura ile birlikte idareye teslim edilecektir. Garanti belgesi düzenlenme zorunlulugu olmayan ürünler için yüklenici tarafindan teslim edilen ürün garanti/son kullanma tarihinden önce evsafini kaybetmesi halinde yenisi ile degistirecektir. Fatura tarihi garanti süresinin baslangiç tarihi kabul edilecektir. Onarim islerinde hizmetin kabulünden sonra isçilik, montaj ve dizayn 1 (Bir) yil süreli yüklenici garantisi altinda olacaktir. Garanti kapsamindaki mal/hizmette sözlesme süresi içerisinde tespit edilecek hata, ayip ve eksikliklerin garanti saglayan kisi veya kurulus tarafindan giderilmesini yüklenici üstlenecektir. Bu yükümlülügün yüklenici tarafindan yerine getirilmemesi halinde idare, tüm giderleri yükleniciden tahsil etmek için hukuki islem baslatacaktir.
7.2. Yüklenici mal/hizmetin garanti süresi içinde evsafini kaybetmesi halinde idare tarafindan durumun kendisine teblig tarihinden itibaren 20 (yirmi) takvim günü içerisinde ve hiçbir ücret talep etmeden evsafina uygun yeni mal/hizmeti idareye teslim edecektir. Garanti kullanim hatalarini kapsamayacaktir. Garanti süresince malzeme/hizmetin onarimi idarenin isteyecegi yerde yapilacaktir. Yüklenici garanti ve degistirme hususlarina yönelik ayrica bir GARANTI TAAHHÜTNAMESI VERMEYECEKTIR.
8. Yüklenici teklif mektubunu imzalamakla yukarida belirtilen tüm hususlari kabul etmis sayilacaktir.
İMZA |
|
|
|
NOT 1: Anilan özellikler haricinde ürünler için teklif verilmemesi rica olunur. Aksi teklifler degerlendirilmeyecektir.
NOT 2 : AKSAZ DENIZ ÜS KOMUTANLIGI IHALE KOMISYON BASKANLIGI tarafindan Dogrudan Temin Usulü ile alim yapilacak malzemelere ait dogrudan temin duyurularina ve sonuçlarina www.ekm.tsk.tr adresinden ulasabilirsiniz.
NOT 3 : Teklif Mektuplarinizi öncelikli olarak E-Posta ile, gönderilemez ise Belgegeçer veya Elden/Posta Yolu Ile Gönderebilirsiniz. (Gönderilen teklifler telefon ile aranilarak teyit edilmelidir.)
NOT 4 : E-posta ile gönderilecek evraklar MS Office, pdf, JPEG, jpg ve zip formatinda gönderilmesi gerekmektedir
Ihale Komisyonu Bsk.ligi Iletisim Bilgileri :
E-posta adresimiz: aksaz.ihale@dzkk.tsk.tr
Telefon numaramiz 0 252 413 03 93
Belgegeçer numaramiz : 0 252 412 18 77
Malzeme ile ilgili bilgi almak istenildiginde irtibat kurulacak ilgili birlik iletisim numarasi :
Ikmal Destek K.ligi Tel No: 0252 441 1000 (2711-2712-2713)
İlgili harcama talimatı no: 101
1. Tarafımızdan yukarıda bahse konu tüm hususlar incelenmiş, okunmuş ve herhangi bir ayrım ve sınırlama yapmadan bütün koşullarıyla kabul edilmiştir.
2.Alım konusu iş için teklif birim fiyatlar üzerinden teklif ettiğimiz toplam bedel KDV hariç ....................................... rakam ve ......................................................... yazı ile olup, toplam bedelin ayrıntısı teklif mektubumuzun ekindeki fiyat cetvelindedir.
BİRİM FİYAT TEKLİF CETVELİ | ||||||||
S.No | Stok No | Malzemenin/Hizmetin Cinsi ve Özellikleri |
Dağıtım Birimi | Miktarı | Teklif Edilen Birim Fiyat (TL) (K.D.V. hariç) |
KDV (%) |
ÖTV (%) |
Tutar (TL) (K.D.V. hariç) |
1 | 1*123840524 | FILTRE ELEMANI,AKISKAN ICIN PARÇA NO.: 1-6661058120 , 2-X00012879, 3-6661059122-WDK 11 102/5 4-6661058122, |
EA | 4 | ||||
2 | 1*123509774 | FILTRE ELEMANI,AKISKAN ICIN . FILITRE ELEMANI, AKISKAN IÇIN PARÇA NO.: 1- 67 716 59 416 2- 0031844201 3- 0031845301 4- S-25033469 |
EA | 8 | ||||
3 | 1*123776700 | CONTA GASKET,CONTA PARÇA NO.: 8499970066 |
EA | 60 | ||||
4 | 1*DA0282993 | GASKET,KIT GASKET, KIT PARÇA NO.: X00042636 |
AD | 2 | ||||
5 | 1*123636641 | YATAK,ACISAL KONTAKLI RULMAN YATAK, AÇISAL KONTAKLI RULMAN PARÇA NO.: 1- QJ308MPA 2- QJ308MPA 3- 200628103006 4- DIN628-QJ308MPA |
EA | 4 | ||||
6 | 1*123775527 | CONTA CONTA PARÇA NO.: 1- 8499970065 2- 8499970065 |
EA | 60 | ||||
7 | 1*251014120 | O-RING O-RING PARÇA NO.: 1- 6370001-463574 2- OR3006450-N7022 3- OR6370001-463574 4- SMS1586-64-5X3-1 5- 925255 6- 925255-2 7-925255 |
EA | 2 | ||||
8 | 1*222533413 | KECE/SALMASTRA, SEKILLENDIRILMIS KEÇE/ SALMASTRA SEKILLENDIRILMIS PARÇA NO.: 925069 |
EA | 4 | ||||
9 | 1*190035403 | TAMIR TAKIMI, MOTOR SU POMPASI TAMIR TAKIMI, MOTOR SU POMPASI PARÇA NO.: 3830993 |
EA | 2 | ||||
10 | 1*123595347 | TAMIR TAKIM,STOP DIAFRAM VALFI PARÇA NO.: 1- 5410180233 2- 5410180133 3- 5410180233 4- A5410180133 5- 0088 600 176 6- AS500M02 7-15008841 |
EA | 16 | ||||
11 | 1*270355302 | SIZDIRMAZLIK ELEMAN SIZDIRMAZLIK ELEMANI PARÇA NO.: 1547253 |
AD | 4 | ||||
12 | 1*123733969 | SIZDIRMAZLIK ELEMANI, METAL OLMA SIZDIRMAZLIK ELEMANI REFERANS PAÇA NO.: 1- 0000180680 2- 0000180680 |
EA | 16 | ||||
13 | 1*002466380 | SIZDIRMAZLIK ELEMANI (KECE), D. SIZDIRMAZLIK ELEMANI PARÇA NO.: 1- 5132155 2- 3S-9643 3-280115B 4-3S-9643 5-2EL189 6-3S9643-00 7-001918T 8-DDE05132155 9-5130088 10-5132155 11-5132155 12-227425 13-518007 14-5132155 15-10075299 16-5132155 17-5330-961-9806 18-5330002466380 19-5330009619806 20-MAS12460 |
EA | 8 | ||||
14 | 1*121348901 | O-RING . PARÇA NO.: 1- 10016057 2- 930-234 3- OR44,2X3-72NBR/872 4- 1-244-1A4-14 5- 024030209 6- 24030209 7- 90-0241 8- 0R44-2X3-70NBR769 9- 0R44-2X3-72NBR872 10- OR44,2X3-72NBR/872 11- 06.56341-1204 12- 06563411204 13- 1005200-0295 14- 109217-0700-005 15- 0007-1944-750 16- 0059973948 17- 42483704 18- 42483704EY5064-28 19- TR72-14 20- TR72-14 21- 0007-1944-750 22- 0R44-2X3-70NBR769 23- 5000130424 24- 6113525 25- 36624-44,2X3 26- 44,2X3NBR70ES 27- NBR70 44,2X3ES 28- 020478 29- 993.3425 30- 925069 31- 925069 32- N9-8-45X50 33- N9-8-44,2X3 34- LGO-0399 |
EA | 4 | ||||
15 | 1*123624206 | FILTRE,HAVA PARÇA NO.: 1-4592056116 2-0180943002 |
EA | 4 | ||||
16 | 1*123604850 | INDIKATOR,HAVA FILTRESI REZISTORU PARÇA NO.: 1-RBX002278 2-0000943268 |
EA | 4 | ||||
17 | 1*123642270 | O-RING PARÇA NO.: 1-420X4MMN429 2-700429420000 |
EA | 2 | ||||
TOPLAM TUTAR (K.D.V. Hariç) |
TEKLİF TARİHİ |
TEKLİFİN GEÇERLİLİK SÜRESİ |
FİRMA ADI, ADRESİ, TELEFON VE FAKS NUMARASI | VERGİ NUMARASI, BANKA ADI, HESAP NO, IBAN HESAP NO (zorunlu), ŞUBE ADI, ŞUBE KODU | TEKLİFİ VEREN YETKİLİNİN ADI, SOYADI, İMZASI VE FİRMA KAŞESİ |
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|