• İhale No
    2015/130260
  • İhale Adı
    1775 ADET FİDAN ALIMI
  • Sektör
    Tarım, Hayvancılık, Balıkçılık, Ormancılık Ürünleri ve Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    12 Ekim 2015 14:00
  • İdare
    AĞRI İBRAHİM ÇEÇEN ÜNİVERSİTESİ İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı
  • İhale İli
    Ağrı
  • İşin İli
    Ağrı
  • Şikayet Bedeli
    50.640,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    8.447.946'TL den küçük
  • Yayın Tarihi
    01 Ekim 2015
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

1775 ADET FİDAN ALIMI

İDARİ VE MALİ İŞLER DAİRE BAŞKANLIĞI YÜKSEKÖĞRETİM KURUMLARI AĞRI İBRAHİM ÇEÇEN ÜNİVERSİTESİ

1775 Adet Fidan Alımı alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2015/130260
1-İdarenin
a) Adresi : Erzurum yolu üzeri 4.KM Erzurum Caddesi 04100 MERKEZ AĞRI MERKEZ/AĞRI
b) Telefon ve faks numarası : 4722162008 - 4722151182
c) Elektronik Posta Adresi : imi@agri.edu.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : 1775 Adet Fidan Alımı
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Ağrı İbrahim Çeçen Üniversitesi Rektörlüğü ve bağlı fakülte ile yüksekokulları
c) Teslim tarihi : İstekliler işe başlama tarihinden itibaren 10 iş günü içerisinde fidanları teslim edecek ve fidanların dikimi süresi boyunca dikimi gerçekleştirecek üniversitemiz personeline teknik destek verecektir.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Ağrı İbrahim Çeçen Üniversitesi Rektörlük Çok Amaçlı Toplantı Salonu Erzurum Yolu Üzeri 4.Km Merkez/AĞRI
b) Tarihi ve saati : 12.10.2015 - 14:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:

İstekliler, 5553 sayılı Tohumculuk Kanunu ve ilgili mevzuatlar doğrultusunda Gıda Tarım ve Hayvancılık Müdürlüklerince verilmiş yapraklı ağaç grubu bitkilerinden veya çalı grubu bitkilerinden herhangi birini yetiştirebildiklerine veya satabildiklerine ilişkin belgeler veya bu maddede belirtilen belgelerden herhangi birine sahip firmalarca istekliler adına düzenlenmiş yetkili satıcı belgesi (Bu durumda yetkili satıcı belgesi veren firmanın Gıda Tarım ve Hayvancılık Müdürlüğünden almış olduğu ilgili belge/belgeler ile imza sirküsü/imza beyannamesi tesvik amacıyla sunulmalıdır.)

Sunulacak belgeler ihale tarihi itibariyle geçerli olacaktır.

 


4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı EKAP'a kaydı olan İstekli olabilecekler doküman bedelini Ağrı İbrahim Çeçen Üniversitesi Strateji Geliştirme Daire Başkanlığının Vakıflar Bankası Ağrı Şubesi TR550001500158007295652386 nolu hesabına yatırdığına dair dekont ile birlikte Ağrı İbrahim Çeçen Üniversitesi İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı Satınalma Birimi satın alabilirler adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil 70 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini Ağrı İbrahim Çeçen Üniversitesi Strateji Geliştirme Daire Başkanlığı Vakıflar Bankası Ağrı Şubesi TR550001500158007295652386 nolu hesabına yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ve adına ihale dokümanı satın alınacak gerçek/tüzel kişiye ait TC Kimlik/Vergi Kimlik numarası bilgisi ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Ağrı İbrahim Çeçen Üniversitesi Rektörlük Binası İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı Satınalma Birimi adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (altmış) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
Top Karaağaç (Poşetli veya Rutbollu 10-12 cm, 1,5-2 m) 700 adet
Top Akasya (Rutbollu 10-12 cm, 2-2,5 m) 800 adet
Kadın Tuzluğu (Kırmızı Berberis Thunbergi Etropurpurea) (Poşetli veya Saksılı 50-70 cm, 5-7 Dal) 200 adet
İthal Sarı Dağ Çamı (Serbest Boy , Saksılı 80-100 cm) 15 adet
Bodur Ladin (Picea Pungens Glauka Globosa) (Serbest Boy, Saksılı 80-100 cm) 15 adet
Alacalı Ardıç (Juni Perus) (Serbest Boy, Saksılı 80-100 cm) 15 adet
Yayılıcı Ardıç (Juni Perus Horizontalis) (Serbest Boy, Saksılı 80-100 cm) 15 adet
Dağ Çamı (Serbest Boy, Saksılı 80-100 cm) 15 adet