• İhale No
    2010/564195
  • İhale Adı
    18. Bölge Müdürlüğü Akarçay Havzası Yeraltısuyu Planlama (Hidrojeolojik Etüd) Raporu Yapılması
  • Sektör
    Mimarlık, Mühendislik Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Danışmanlık
  • İhale Usulü
    Belirli İstekliler
  • İhale Tarihi
    04 Ocak 2011 10:00
  • İdare
    Devlet Su İşleri 18. Bölge Müdürlüğü - Isparta
  • İhale İli
    Isparta
  • İşin İli
    Afyonkarahisar
  • Yayın Tarihi
    01 Nisan 2011
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
YERALTISUYU PLANLAMA (HİDROJEOLOJİK ETÜD) RAPORU YAPILMASI DANIŞMANLIK HİZMETİ ALINACAKTIR
ÇEVRE VE ORMAN BAKANLIĞI DEVLET SU İŞLERİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ Bölge Müdürlüğü-18.Bölge Isparta

18. Bölge Müdürlüğü Akarçay Havzası Yeraltısuyu Planlama (Hidrojeolojik Etüd) Raporu Yapılması danışmanlık hizmeti işi için, yeterli tecrübeye sahip adaylar teklif vermek üzere ön yeterlik başvurusuna davet edilmektedir. Ön yeterlik değerlendirmesi sonucu yeterliği tespit edilenler arasından ön yeterlik şartnamesinde belirtilen kriterlere göre sıralanmak suretiyle kısa listeye alınarak teklif vermeye davet edilecek adayların katılımıyla 4734 sayılı Kanunun 5 inci bölümünde yer alan hükümlere uygun olarak belli istekliler arasında ihale usulü ile ihale edilecektir.

İhale Kayıt Numarası:2010/564195
1-İdarenin
a) Adresi:Egirdir Yolu 3. km 32340 ISPARTA MERKEZ ISPARTA
b) Telefon ve faks numarası:2462241104 - 2462241116
c) Elektronik Posta Adresi:dsi18@dsi.gov.tr
ç) Ön yeterlik dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa):

2- Ön yeterlik konusu danışmanlık hizmetinin
a) Niteliği, türü ve miktarı:7 605 km2 lik Akarçay Havzasının genel ve ova bazında Hidrojeolojik Etüd raporunun hazırlanması
b) Yapılacağı yer:Afyonkarahisar Akarçay Havzası, Merkez, Bolvadin, Çay, Çobanlar, İhsaniye, İscehisar, Sinanpaşa, Sultandağı, Şuhut İlçeleri ile Konya İlinin Akşehir ve Tuzlukçu İlçelerinin Tamamını veya Kısımlarını Kapsamaktadır.
c) İşin süresi:
İşe başlama tarihinden itibaren 850 takvim günüdür

3- Ön yeterlik değerlendirmesinin
a) Yapılacağı yer:DSİ 18 .Bölge Müdürlüğü Toplantı Salonu Eğirdir Yolu 3. km 32340 ISPARTA
b) Tarihi ve saati:04.01.2011 10:00

4. Ön yeterlik değerlendirmesine katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile ön yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1 Ön yeterlik değerlendirmesine katılma şartları ve istenilen belgeler:

4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası veya ilgili Meslek Odası Belgesi,

4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ilgili meslek odasından ya da ticaret ve/veya sanayi odasından, ilk ilan tarihinin ya da ihale veya son başvuru tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odasından, ilk ilan tarihinin ya da ihale veya son başvuru tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.2. Ön yeterlik başvurusu yapmaya yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;

4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,

4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,

4.1.3 Şekli ve içeriği Ön Yeterlik Şartnamesinin ekinde belirtilen Başvuru Mektubu,

4.1.4 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belge

4.2. Mali kapasiteye ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.2.1. Bankalardan temin edilecek belgeler:
175000 TRY (Türk Lirası) tutarından az olmamak üzere bankalar nezdindeki kullanılmamış nakdi veya gayrinakdi kredisi ya da üzerinde kısıtlama bulunmayan mevduatı gösteren banka referans mektubu,

Bu kriter mevduat ve kredi tutarları toplanmak ya da birden fazla banka referans mektubu sunulmak suretiyle de sağlanabilir.
4.2.2. Bilanço veya eşdeğer belgeler:

İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait;

a) Yıl sonu bilançosunun ve bilançonun gerekli görülen bölümleri,

b) (a) bendinde belirtilen belgelere eşdeğer belgeler,

a ve b bendinde sayılan belgelerden birinin sunulması yeterlidir.

İsteklinin;

a) Cari oranın (dönen varlıklar / kısa vadeli borçlar) en az 0,50 olması,

b) Öz kaynak oranının (öz kaynaklar/ toplam aktif) en az 0,10 olması,

c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının 0,75’den küçük olması, yeterlik kriterleridir ve bu üç kriter birlikte aranır.


Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.

Serbest meslek erbabının vereceği, ilgili mevzuatına göre düzenlenmiş ve onaylanmış serbest meslek kazanç defteri özetinde gösterilen değerlere göre, son yıla ait toplam gelirin toplam gidere oranının veya son iki yıla ait gelir ve giderlerin parasal tutarlarının ortalaması üzerinden bulunacak oranın en az (1,25) olması şartı aranır. Serbest meslek kazanç defteri özetinin yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir ya da vergi dairesince onaylı olması gerekir. Bu durumda, yukarıda bilançolar veya gerekli görülen bölümler üzerinden hesaplanacak oranlar aranmaz.


Yılın ilk dört ayında olan ihalelerde, bir önceki yıla ait yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli görülen bölümlerini ya da bunlara eşdeğer belgelerini sunmayanlar, iki önceki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu belgelerde yeterlik kriterini sağlayamayanlar ise iki önceki yılın belgeleri ile üç önceki yılın belgelerini sunabilirler. Bu durumda, belgeleri sunulan yılların parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
4.2.3. İş hacmini gösteren belgeler:

a) İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait toplam ciroyu gösteren gelir tablosu,

b) Taahhüt altında devam eden danışmanlık hizmet işlerinin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen danışmanlık hizmet işlerinin parasal tutarını gösteren, ihalenin yapıldığı yıldan önceki yılda düzenlenmiş faturalar. Serbest meslek erbabının iş hacmi serbest meslek kazanç defteri özeti ile belgelendirilir.

Bu belgelerden birinin sunulması yeterlidir.

Bu belgelerin değerlendirilmesinde ;

a) Toplam ciro için en az 300000 TRY (Türk Lirası)

b) Taahhüt altında devam eden danışmanlık hizmet işlerinin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen danışmanlık hizmet işleri için, 200000 TRY (Türk Lirası) tutarı ön yeterlilik asgari şartı olarak istenir. Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde, son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.

Bu kriterlerden herhangi birini sağlayan ve sağladığı kritere ilişkin belgeyi sunan yeterli kabul edilir.


Yılın ilk dört ayında olan ihalelerde, bir önceki yıla ait gelir tablosunu sunmayanlar, iki önceki yılın gelir tablosunu sunabilirler. Bu gelir tablosunun yeterlik kriterini sağlayamaması halinde, iki önceki yılın ve üç önceki yılın gelir tabloları sunulabilir. Bu durumda, gelir tabloları sunulan yılların parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
4.3. Teknik yeteneğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyim belgeleri:

Son beşyıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan
600000 TRY (Türk Lirası)
tutarından, az olmamak üzere ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler,
4.3.2. Organizasyon yapısı ve personel durumuna ilişkin belgeler:
a) Anahtar Teknik Personel:


İhale konusu işin niteliği esas alınarak çalıştırılması öngörülen anahtar teknik personelin sayısı ve nitelikleri şöyledir.



a) Anahtar Teknik Personel



1 adet en az 5 yıl tecrübeli Jeoloji/Hidrojeoloji Mühendisi

b) Teknik Personel



1 adet en az 5 yıl tecrübeli Jeoloji/Hidrojeoloji Mühendisi

1 adet en az 5 yıl tecrübeli Jeofizik Mühendisi

1 adet Harita Teknikeri



Anahtar teknik personelin ve teknik personelin diploma veya mezuniyet belgesi ve toplam deneyim süresini gösteren ilgili meslek odası üye kayıt belgesi ve/veya hizmet çizelgesi ile özgeçmiş formunun sunulması zorunludur.

Yeterlik kriteri olarak öngörülen anahtar teknik personelin ihale konusu işin uzmanı olması zorunludur.

Anahtar teknik personelin genel deneyim süresi mezuniyete ilişkin belgeyle; danışmanlık hizmet işleri ile ilgili hizmet deneyimi ile ihale konusu iş ve benzer işlerle ilgili mesleki deneyimi ise özgeçmiş belgesiyle, ilgisine göre son başvuru veya ihale tarihi itibarıyla aday veya isteklinin bünyesinde bulunduğu hususu ise, ilgili adına prim ödendiğini gösteren sosyal güvenlik kurumu onaylı belgeler ile tevsik edilir.

Bir ihalede anahtar teknik personel olarak gösterilen personel, aynı zamanda sözleşmenin uygulanmasında teknik personel olarak istihdam edilebilir.

İş ortaklıklarında, ortaklık oranına bakılmaksızın, pilot ve özel ortaklara ait anahtar teknik ve teknik personelin tamamı değerlendirilir.

Anahtar teknik personel olarak bildirilen kişilerin, adayın bünyesinde çalıştıklarına ilişkin yazılı beyanlarını vermeleri zorunludur.

Anahtar teknik personel ve teknik personel olarak bildirilen kişiler, aday veya isteklinin bünyesinde görev yaptıkları süre boyunca, başka bir gerçek veya tüzel kişide bünyesinde çalışamazlar.

Anahtar teknik personel niteliğine sahip gerçek kişi aday veya istekliler, şahıs şirketi ortakları, limited şirketlerde müdürlük görevini yürüten ortaklar, anonim şirketlerin yönetim kurulu başkanı, yönetim kurulu üyeleri, murahhas müdür ve genel müdür ortakları, ortak girişimlerin ise gerçek kişi ortakları ve tüzel kişi ortaklarının yukarıda sayılan unvanları taşıyan gerçek kişi ortaklarının, anahtar teknik personel ve teknik personel olarak bildirilmesi durumunda, aday veya isteklinin bünyesinde çalıştığına dair belge aranmaz.


b) Teknik Personel:


Teknik Personelin Adı Ünvanı İş Tanımı Asgari Niteliği Çalışma Süresi

Jeoloji Müh. Proje Müh. Asgari 5 yıl tecrübeli 850 gün

Hidrojeoloji Müh. Proje Müh. Asgari 5 yıl tecrübeli 850 gün

Harita Teknikeri Tekniker Asgari 5 yıl tecrübeli 300 gün

 


4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.Tek bir sözleşme kapsamında planlama, master plan veya hidrojeolojik etüd yapmış olmak.

5. Yapılacak ön yeterlik değerlendirmesi sonucunda, yeterlikleri tespit edilenler arasından 10 aday teklif vermek üzere davet edilecektir.


6.
İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.

İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açık olup yerli istekliler lehine
% 15 oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.


7. Ön yeterlik dokümanının görülmesi ve satın alınması:

7.1. Ön yeterlik dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve

150 TRY (Türk Lirası)
karşılığı

DSİ 18. Bölge Müdürlüğü Jeoteknik Hizmetler ve YAS Şube Müdürlüğü Eğirdir Yolu 3. Km. 32340 ISPARTA
adresinden satın alınabilir.


Ön yeterlik dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla Ön yeterlik dokümanını almak isteyenler, posta masrafı dahil
160 TRY (Türk Lirası)
doküman bedelini
Isparta Kurumlar Saymanlık Müdürlüğü´nün Ziraat Bankası Isparta Merkez Şubesindeki 1000-6165 IBAN No: TR400001000132000010006165 nolu hesabına yatırmak zorundadır. Posta yoluyla Ön yeterlik dokümanı satın almak isteyenler,
Ön yeterlik doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile Ön yeterlik dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği Ön yeterlik dokümanı talep başvurularını son başvuru tarihinden en az beş gün önce yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye göndermek zorundadır.
Ön yeterlik dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir.
Ön yeterlik dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından
veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.

7.2. Ön yeterliğe başvuracak olanların Ön yeterlik dökümanını satın almaları zorunludur.




8.İhale dokümanı, teklif vermek üzere ihaleye davet edilecek adaylara davet mektubu ekinde gönderilecektir.



9. Ön yeterlik başvurusu, ön yeterlik değerlendirmesi tarihi ve saatine kadar DSİ 18 .Bölge Müdürlüğü Toplantı Salonu Eğirdir Yolu 3. km 32340 ISPARTA adresine elden teslim edilebileceği gibi iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.


10. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif

veremezler.







Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim