• İhale No
    2025/558516
  • İhale Adı
    18 KALEM BİLİŞİM MALZEMESİ ALIMI
  • Sektör
    Bilgisayar Donanımı, Büro Makineleri, Sarf Malzemeler ve Bakım
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    05 Mayıs 2025 10:00
  • İdare
    BARTIN DEVLET HASTANESİ
  • İhale İli
    Bartın
  • İşin İli
    Bartın
  • Şikayet Bedeli
    50.640,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    8.447.946'TL den küçük
  • Yayın Tarihi
    25 Nisan 2025
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
BİLİŞİM MALZEMESİ SATIN ALINACAKTIR

DEVLET HASTANESİ -BARTIN SAĞLIK BAKANLIĞI BAKAN YARDIMCILIKLARI

18 KALEM BİLİŞİM MALZEMESİ ALIMI
mal alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecek olup, teklifler sadece elektronik ortamda EKAP üzerinden alınacaktır.

İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İKN : 2025/558516
1-İdarenin
a) Adı : DEVLET HASTANESİ -BARTIN SAĞLIK BAKANLIĞI BAKAN YARDIMCILIKLARI
b) Adresi : Tuna Mah. Ömer Tepesi Mevkii 74100 BARTIN MERKEZ/BARTIN
c) Telefon ve faks numarası : 3782277620 - 3782273657
ç) İhale dokümanının görülebileceği ve e-imza kullanılarak indirilebileceği internet sayfası :
https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu mal alımın

a) Adı : 18 KALEM BİLİŞİM MALZEMESİ ALIMI
b) Niteliği, türü ve miktarı :
18 KALEM BİLİŞİM MALZEMESİ ALIMI
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
c) Yapılacağı/teslim edileceği yer : Bartın Devlet Hastanesi İlgili Depo Birimleri Veya Hastane İçinde İdarenin Göstereceği Uygun Yerler
ç) Süresi/teslim tarihi : Hastanemiz malzeme depolarına hastanemiz ihtiyacı doğrultusunda sözleşme süresi sonuna kadar peyderpey teslim edilecektir. Bu doğrultuda sipariş konusu malzemeler, hastanemizin siparişini takiben 10 (on) gün içerisinde teslim edilecektir. (Sözleşme süresi her halükarda 31/12/2025 tarihinde sona erer.)
d) İşe başlama tarihi : Sözleşmenin imzalanmasına mütakip işe başlanılacaktır.


3-İhalenin

a) İhale (son teklif verme) tarih ve saati : 05.05.2025 - 10:00
b) İhale komisyonunun toplantı yeri (e-tekliflerin açılacağı adres) : Bartın Devlet Hastanesi Başhekimlik Toplantı Salonu (Tuna Mah. Ömertepesi Mevkii Merkez/BARTIN)


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için aşağıda sayılan belgeler ve yeterlik kriterleri ile fiyat dışı unsurlara ilişkin bilgileri e-teklifleri kapsamında beyan etmeleri gerekmektedir.

4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren bilgiler;

4.1.2.1. Tüzel kişilerde; isteklilerin yönetimindeki görevliler ile ilgisine göre,
ortaklar ve ortaklık oranlarına (halka arz edilen hisseler hariç)/üyelerine/kurucularına ilişkin bilgiler idarece EKAP’tan alınır.

4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.

4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat bilgileri.

4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.

4.3. Mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Numune sunulması istenmektedir.


5. Ekonomik açıdan en avantajlı teklif

sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.


6.
İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecek olup yerli malı teklif eden yerli istekliye ihalenin

tamamında
% 15 (yüzde on beş)

oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.


7. İhale dokümanı EKAP üzerinden bedelsiz olarak görülebilir. Ancak, ihaleye teklif verecek olanların, e-imza kullanarak EKAP üzerinden ihale dokümanını indirmeleri zorunludur.



8. Teklifler, EKAP üzerinden elektronik ortamda hazırlandıktan sonra, e-imza ile imzalanarak, teklife ilişkin e-anahtar ile birlikte ihale tarih ve saatine kadar EKAP üzerinden gönderilecektir.



9. İstekliler tekliflerini,

her bir iş kaleminin miktarı ile bu iş kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden teklif birim fiyat şeklinde verilecektir. İhale sonucunda, üzerine ihale yapılan istekli ile birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.


10.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.


11. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.



12.
Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.


13.
Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (YüzYirmi) takvim günüdür.



14.Konsorsiyum olarak ihaleye teklif
verilemez.

15. Diğer hususlar:

Teklif fiyatı ihale komisyonu tarafından aşırı düşük olarak tespit edilen isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.

 

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
ELEKTRONİK DEVRE ELEMANLARI DIJITAL MIKROSKOP KAMERA 1 adet
SICAK HAVA ÜFLEMELİ HAVYA İSTASYONU 1 adet
10TB KAPASİTELİ SABİT DİSK SÜRÜCÜLERİ 5 adet
16GB Kapasiteli DDR4 Sunucu için Ram Bellek 11 adet
POWER SUPPLY HUAWEI RH2288H V3 SUNUCU İÇİN 460W GÜÇ KAYNAĞI 2 adet
POWER SUPPLY DELL POWEREDGE R730 SUNUCU İÇİN 1100W GÜÇ KAYNAĞI 2 adet
SUPERMICRO SSG-6028R-E1CR12H SUNUCU İÇİN 920W GÜÇ KAYNAĞI 2 adet
10TB Kapasiteli SAS Sunucu Diski 6 adet
DELL POWEREDGE R730XD SUNUCU İÇİN SOĞUTUCU FAN 6 adet
Wifi Adaptörü 100 adet
RJ45 Splitter 500 adet
20 cm PATCH CORD ( Beyaz Renk ) 1.800 adet
20 cm PATCH CORD ( Kırmızı renk ) 500 adet
20 cm PATCH CORD ( Mavi Renk ) 350 adet
EKRAN KARTLARI 20 adet
USB RS232 Konsol Bağlantı Kablosu 10 adet
RS232 KARTI 10 adet
8TB Sabit Disk 4 adet