• İhale No
    2011/32315
  • İhale Adı
    18 Kalem Güvenlik Kameraları
  • Sektör
    Kamera, Alarm ve Güvenlik Sistemleri
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    05 Nisan 2011 10:00
  • İdare
    Şanlıurfa Devlet Hastanesi
  • İhale İli
    Şanlıurfa
  • İşin İli
    Şanlıurfa
  • Yayın Tarihi
    01 Nisan 2011
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
GÜVENLİK KAMERALARI SATIN ALINACAKTIR
SAĞLIK BAKANLIĞI MÜSTEŞARLIK Şanlıurfa Eğitim ve Araştırma Hastanesi

18 Kalem Güvenlik Kameraları
alımı
4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.


İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası:2011/32315
1-İdarenin
a) Adresi:Esentepe Mahallesi Hastane Caddesi 63200 ŞANLIURFA MERKEZ ŞANLIURFA
b) Telefon ve faks numarası:4143146893 - 4143133608
c) Elektronik Posta Adresi:satinalma@sueah.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa):satinalma@sudh.gov.tr

2-İhale konusu malın
a)
Niteliği, türü ve miktarı
:İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu)
yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri
: Şanlıurfa Eğitim ve Araştırma Hastanesi Başhekimliği Döner Sermaye Ambarı
c) Teslim tarihi:Sözleşme imzalanmasına müteakip 10(On) takvim günü içerisinde yer teslimi yapılarak işe başlanacaktır.İşin süresi yer teslimlerinin yapıldığı günden başlamak kaydıyla 30 (Otuz) takvim günü olup, sözkonusu ürünler İdarenin belirlemiş olduğu yerlere tüm fonksiyonlarıyla çalışır vaziyette monte edilerek teslimat sağlanacaktır.

3- İhalenin
a) Yapılacağı yer:Şanlıurfa Eğitim ve Araştırma Hastanesi Başhekimliği Esentepe Mah.Hastane Cad. Şanlıurfa
b) Tarihi ve saati:05.04.2011 - 10:00

4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:

4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;

4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;

4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,

4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin
yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil
Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları
gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,

4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.

4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.

4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip
ortağına ait olması halinde, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali
müşavir veya noter tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır
kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belge, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.

4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:

4.3.1. İş deneyim belgeleri:

Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kesin kabul işlemleri tamamlanan ve Teklif edilen bedelin
% 20 oranından az olmamak üzere ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş
deneyimini gösteren
belgeler,
4.3.2. Yetkili satıcılığı veya imalatçılığı gösteren belgeler:

a) İmalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler,

b) Yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belge veya belgeler,

c) Türkiye’de serbest bölgelerde faaliyet gösteriyor ise yukarıdaki belgelerden biriyle birlikte sunduğu serbest bölge faaliyet belgesi.


İsteklilerin yukarıda sayılan belgelerden, kendi durumuna uygun belge veya belgeleri sunması yeterli
kabul edilir. İsteklinin imalatçı olduğu aşağıdaki belgeler ile tevsik edilir.


Teknik Şartnamenin "Kalite ve Diğer Belgeler başlığı altında ilgili madderlerde  belirtilmiştir.Bu bağlamda sunulacak belgelerin çıktıları, ihaleye teklif veren istekli tarafından imzalanıp kaşelenecektir.


4.3.3. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler:


1-Yüklenici bu ihaleye konu olan malzemelerin idarenin istemiş olduğu yerlere montajını yaparak Güvenlik Kamera Sistemine ait teknik şartnamedeki standartlar çerçevesinde sorunsuz çalışır bir şekilde idareye teslim edecekler.

2- Garanti süresince yüklenicinin arızaya müdahalesi, arızanın tespiti, arızanın giderilmesi, parça değişikliği, çözüm üretilmesi gibi durumların hiç birini bir alt yükleniciye yaptıramaz.Ayrıca bu gibi durumlarda idarenin muhatabı üretici firma değil yüklenici firmadır.Sorunların giderilmesinde sorumluluk ve yükümlülük yüklenici firmaya aittir.

 


4.3.4.
4.3.4.1. Standarda ilişkin belgeler:


Kalite yönetim sistem belgesi olarak ISO 9001:2000 veya ISO 9001:2008 kalite belgesinin aslı/aslı idarece görülmüş sureti/noter onaylı sureti teklif zarfına eklenerek komisyona ibraz edilecektir.


4.3.5. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:


1-İstekliler teklif ettikleri ürünlere ait katalog veya broşürleri sunacaktır.Katalogların dili Türkçe olmalıdır.

2-İstekliler teknik şartnamedeki sıraya göre her mal kalemi için madde madde cevap vereceklerdir.Teknik şartnamenin ekinde verilecek olan bu belge incelendiğinde teknik şartnameye uymayan hususlar tespit edilirse veya teknik şartnamenin eksik cevaplandırıldığı tespit edilirse isteklinin teklifi değerlendirme dışı bırakılacaktır.

 


4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.


Kamu veya özel sektörde gerçekleştirilen her türlü Kamera güvenlik sistemleri, alarm sistemleri, geçiş kontrol sistemleri, araç altı tanıma sistemleri, kartlı geçiş sistemleri, turnike sistemleri, tanıma sistemleri, el ve kapı tipi metal dedektörler ve X-Ray cihaz ve sistemleri satış işi benzer iş kabul edilecektir.



5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif
sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.


6.
İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.


7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:

7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve

150 TRY (Türk Lirası)
karşılığı

Şanlıurfa Eğitim ve Araştırma Hastanesi Başhekimliği Satın alma Servisi adresinden satın alınabilir.


7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunludur.




8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar
Şanlıurfa Eğitim ve Araştırma Hastanesi Başhekimliği Satın alma Komisyon Başkanlığı
adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.


9. İstekliler tekliflerini,

mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.

Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.


10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.


11.

Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (Yüzyirmi) takvim günüdür.



12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif

verilemez.







Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim