18 KALEM İLAÇ VE SERUM ALIMI
Sa ğ lık B a ka nlığ ı M üst eşa rlık P en di k Dev let H a st a nesi
18 Kalem İlaç Ve Serum Alımı alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale
usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2011/160694
1-İda re nin
a) Adresi : Dr. Orhan Maltepe Cad. No:15 Pendik İstanbul
b) Telefon ve faks numarası : 2164912937 - 2164837647
c) Elektronik Posta Adresi : satinalma@pendikdevlethastanesi.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu ma l ın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP'ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Pendik Devlet Hastanesi ( Dr.Orhanmaltepe cad.No.15) Eczane
Deposu
c) Teslim tarihi : Sözleşme imzalandıkdan sonra, ihtiyaca binaen sipariş formları çekilecektir.Çekilen sipariş formlarına istinaden malzemeler,sipariş formları tarihinden itibaren 3(üç)iş günü içerisinde hastane eczane deposuna teslim edilecektir.Bütün malzemelerin tüketimi peyder pey olarak 30.06.2012 tarihine kadar teslim edilecektir
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : Pendik Devlet Hastanesi Yemekhanesi
b) Tarihi ve saati : 25.10.2011 - 10:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk
ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu
izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:
1-İstekliler Muayene ve Kabul aşamasında teslimatını yapacakları malzemelerin(TİT UBB )TC.İlaç ve Tıbbi
Cihaz Ulusal Bilgi Bankasına kayıtlı olduklarını belgelendireceklerdir.
2-İstekliler Ecza deposu ise Ecza Deposu ruhsatı belgesinin aslı veya noter onaylı suretini, imalatçı firma ise Sağlık Bakanlığından alınan imalat izin belgesinin aslı veya noter onaylı suretini, ithalatçı ise Sağlık Bakanlığından alınan ithalat izin belgesinin aslı veya noter onaylı suretini sunacaklardır.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1.
4.3.1.1. Yetkili kurum ve kuruluşlara kayıtla ilgili belgeler:
Tıbbi Cihaz Yönetmelikleri kapsamında; teklif edilen malzemenin T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankasına (TITUBB) kayıtlı olması ve alımı yapılacak tıbbi malzemelerin TITUBB´da Sağlık Bakanlığı tarafından onaylı olması şartı aranacaktır. İstekliler her bir kaleme karşılık gelen barkod numaraları ve firma/bayii tanımlayıcı numaralarını internet çıktısı olarak teklif zarflarında sunacaklardır. Sağlık Bakanlığı onayı olmayan ve barkod numarası eksik veya hatalı olan teklifler değerlendirme dışı bırakılacaktır. Tıbbi Cihaz Yönetmelikleri kapsamında olmayan malzemeler için üreticinin veya ithalatçının yönetmelikler kapsamında olmadığına dair beyanı esas alınarak işlemler yürütülecektir. Bu durumda ayrıca belge aranmayacaktır. Ancak içerik ve özellikleri ile aynı olan iki ürün hakkında çelişkili belge veya kayıtlar
bulunması ürünün bu yönetmelikler kapsamına girip girmediği ve tıbbi cihazların sınıfları konusunda tereddüde düşülmesi halinde idarece, ürüne ait belgeleri İlaç ve Eczacılık Genel Müdürlüğü´ne intikal ettirilerek görüş alınacaktır.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 25 TRY (Türk Lirası) karşılığı Pendik Devlet Hastanesi
Satın Alma Birimi adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Pendik Devlet Hastanesi Satın Alma Birimi adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3'ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (altmış) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|---|---|
AKTİF KARBON AQUA 240 ML SUSP. | 75,000 | ADET |
AMİNO ASİT+ GLUKOZ+LİPİD SOLUSYONU 1000-1440 ML | 250,000 | ADET |
AMİODARON HCL AMP | 150,000 | ADET |
AMPİSİLİN 250 MG FLK | 600,000 | ADET |
ASETİLSİSTEİN %10 AMP | 200,000 | ADET |
B VİTAMİN KOMPLEKSİ AMP | 500,000 | ADET |
DİAZEPAM DESITIN RECTAL 5 MG 5 REKTAL | 50,000 | ADET |
EFEDRIN HCL AMP | 100,000 | ADET |
KARBAKOL SINGLE DOSE SOLUSYON | 20,000 | ADET |
KETAMIN HCL FLAKON | 30,000 | ADET |
MAGNEZYUM SULFAT %15 AMP | 200,000 | ADET |
MULTIVITAMIN IM-IV 10 FLAKON | 400,000 | ADET |
TEOFILIN 200 MG 100 ML SETSIZ | 1000,000 | ADET |
VERAPAMİL HCL AMP | 100,000 | ADET |
VITAMIN K1 MM AMP | 400,000 | ADET |
AMDISILIN + SULBAKTAM 1GR IM/IV | 1000,000 | ADET |
ANTI RH (D) IMMUNGLOBULIN İNSAN 300 MG | 200,000 | ADET |
POLYVINILPROLIPONE 10 D KOMPLEKSİ %10 1000ML | 750,000 | ADET |