• İhale No
    2013/22065
  • İhale Adı
    18 KALEM KAHVALTILIK GIDA MALZEMESİ
  • Sektör
    Yiyecek, İçecek, Gıda Ürünleri
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    04 Mart 2013 16:00
  • İdare
    Senirkent Çok Programlı Anadolu Lisesi
  • İhale İli
    Isparta
  • İşin İli
    Isparta
  • Yayın Tarihi
    22 Şubat 2013
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun


18 KALEM KAHVALTILIK GIDA MALZEMESİ
ÇOK PROGRAMLI LİSE (KIZ TEK. ÖĞ. GN. M)-SENİRKENT MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI MÜSTEŞARLIK
18 Kalem Kahvaltılık Gıda Malzemesi alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2013/22065
1-İdarenin
a) Adresi : 16 Haziran Mah. Atatürk Cad. 16 32600 - Senirkent/Isparta
b) Telefon ve faks numarası : 2465112455 - 2465112455
c) Elektronik Posta Adresi : 324259@meb.k12.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Isparta Senirkent Çok Programlı Lisesi Pansiyonu Gıda Ambarı
c) Teslim tarihi : İdarenin uygun gördüğü zamanlarda ihtiyac duyulan mal ve ürünler
teslim edilecektir.
3- İhalenin
a) Yapılacağı yer : Senirkent Çok Programlı Lisesi (16 haziran mah. Atatürk cad. No:16 pk:32600 senirkent ısparta )
b) Tarihi ve saati : 04.03.2013 - 16:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı Senirkent
Malmüdürlüğünden İhale Döküman Bedelinin Yatırıldığına dair Alındı Makbuzunun İbraz Edilmesinden Sonra
Senirkent Çok Programlı Lisesi Satın Alma Komisyonu Başkanlığından Temin Edilir. adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Senirkent Çok Programlı Lisesi (16 haziran mah. Atatürk Cad. No:16
PK:32600 Senirkent Isparta ) adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (Altmış) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
BEYAZ PEYNİR 350 Kilo
SÜT 1.250 Litre
SALAM 300 Kilo
SUCUK 300 Kilo
SOSİS 300 Kilo
PİKNİK KREM PEYNİR 15.000 Adet
YOĞURT 3.500 Kilo
YUMURTA 10.000 Adet
YUFKA 500 Kilo
KAŞAR 250 Kilo
TEREYAĞ 250 Kilo
PİKNİKTEREYAĞ 6.000 Adet
PİKNİK BAL 6.000 Adet
PİKNİK REÇEL 6.000 Adet
KAHVALTILIK ÇİKOLATA 15.000 Adet
YEŞİL ZEYTİN 750 Kilo
SİYAH ZEYTİN 400 Kilo
AYRAN 12.000 Adet
01 Mart 2013



18 KALEM KAHVALTILIK GIDA MALZEMESİ
ÇOK PROGRAMLI LİSE (KIZ TEK. ÖĞ. GN. M)-SENİRKENT MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI MÜSTEŞARLIK

18 Kalem Kahvaltılık Gıda Malzemesi ihale edileceği ilan edilmiştir. Ancak 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun
26 ncı maddesine göre aşağıdaki hususlarda , düzeltme ilanı yayımlanmasına karar verilmiştir. Tekliflerin hazırlanması ve sunulmasında düzeltilen maddelerin esas alınması gerekmektedir.
İhale Kayıt Numarası : 2013/22065
1- İdarenin
a) Adresi : 16 Haziran Mah. Atatürk Cad. 16 32600 - Senirkent/Isparta
b) Telefon ve faks numarası : 2465112455 - 2465112455 c) Elektronik posta adresi : 324259@meb.k12.tr
ç) Ön yeterlik/İhale dokümanının görülebileceği internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-Düzeltmeye Konu İlanın Yayımlandığı
a) Kamu İhale Bülteninin tarih ve sayısı : 22.02.2013 - 2297
b) Gazetenin adı ve tarihi (yayımlanmış ise) : -
3- Düzeltilen [madde/maddeler ] şunlardır
2013/22065 İKN numaralı 18 Kalem Kahvaltılık Gıda Malzemesi Alımı ihalesinde;
EKAP’ın altyapısında yapılan düzenlemeden kaynaklanan Birim fiyat teklif mektubundaki hatanın düzeltilmesi
için değişiklik yapılmıştır. Dipnotlara 3. madde eklenmiş olup toplamda 6 madde olarak düzeltilmiştir. İhale tarihi 12.03.2013 saat 16:00 olarak değiştirilmiştir.