• İhale No
    2019/336782
  • İhale Adı
    19 Kalem Hemodiyaliz Sarf Malzeme Alım İşi
  • Sektör
    Tıbbı Cihazlar ve Bakımı
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    22 Ağustos 2019 10:30
  • İdare
    Van İl Sağlık Müdürlüğü
  • İhale İli
    Van
  • İşin İli
    Van
  • Şikayet Bedeli
    101.344,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    8.447.946 ile 33.791.911 TL arası
  • Yayın Tarihi
    26 Temmuz 2019
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
TIBBİ SARF MALZEME SATIN ALINACAKTIR

İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ SAĞLIK BAKANLIĞI BAKAN YARDIMCILIKLARI

19 Kalem Hemodiyaliz Sarf Malzeme Alım İşi alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2019/336782
1-İdarenin
a) Adresi : Hatuniye Mahallesi İpekyolu Caddesi İkinisan Kavşağı 65100 Merkez İPEKYOLU/VAN
b) Telefon ve faks numarası : 4322102115 - 4322160046
c) Elektronik Posta Adresi : van@saglik.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : 1 Yıllık 19 Kalem Hemodiyaliz sarf Malzeme Alım İşi
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yerleri : Müdürlüğümüze bağlı tüm hastaneler
c) Teslim tarihi : Yüklenicinin uhdesinde kalan kitlerin/malzemelerin Hastane tarafından aksi belirtilmediği sürece, Hastanenin yazılı (Fax, E-Mail, Posta yolu ile) siparişlerine istinaden malzemeler peyder pey teslim edilecektir. Hastane tarafından yükleniciye yapılan yazılı siparişin tebliğ tarihinden itibaren, yazılı siparişte belirtilen miktardaki malzemeler yüklenici tarafından en geç 15 gün içerisinde ilgili Hastaneye teslim edilecektir


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Van İl Sağlık Müdürlüğü
b) Tarihi ve saati : 22.08.2019 - 10:30


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1.
4.3.1.1. Yetkili kurum ve kuruluşlara kayıtla ilgili belgeler:

1-İsteklilerin TC İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankasına (TITUBB) kayıtlı olması, alımı yapılacak ürünün/cihazın TITUBB da Sağlık Bakanlığı tarafından onaylı olması ve bunları teyit eden belgeler, ihale teklif dosyasında sunulacaktır. İstekli imalatçı veya ithalatçı firma ise ulusal bilgi bankası firma numarasını gösteren belgeyi, istekli bayii ise ulusal bilgi bankası bayii numarasını gösteren belgeyi ihale dosyasında sunmak zorundadır. İsteklinin TC. Sağlık Bakanlığı Ulusal Bilgi Bankası (TİTUBB) veya Ürün Takip Sistemine (ÜTS) kayıtlı olduğunu tevsik edici belge. Teklif edilen ürünün Ulusal Bilgi Bankası (TİTUBB'na) veya  Ürün Takip Sistemine (ÜTS'ne) kayıt zorunluluğu olmaması halinde bu belge aranmayacaktır.
2-Teklif edilen ürünün/cihazın TITUBB kaydı gerekmiyorsa, imalatçı/ithalatçı/Bayii firma tarafından TITUBB kapsamında olmadığına dair imzalı olarak verilmiş olan belge ihale dosyasında sunulacaktır.

-Yerli malı belgesi sunacak olan istekliler bu belgenin aslını, noter onaylı suretini veya idaremiz tasdikli suretini ihale dosyasına koyacaklardır. Teklif edilecek yerli malı ürünlere ait yerli malı belgesi üzerine hangi kalem/kalemlere ait olduğu yazılacaktır

4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
İhale komisyonu gerek gördüğü takdirde ihale kalem/kısım listesinde yer alan herhangi bir kalem/kalemler için numune talebinde bulunulabilecektir. Numune talebi idare tarafından üst yazıyla EKAP üzerinden yapılacak olup, yazının tebliğini takip eden günden itibaren   yazıda belirtilen tarihe kadar (en az 3 iş günü) istekli tarafından numune veya numuneler teslim edilecektir. Belirtilen süre içerisinde numune tesliminde bulunmayan isteklilerin kaleme  ait teklifleri değerlendirme dışı bırakılacaktır. İstekliler teklif ettikleri malzemenin teknik şartnameye uygun olduğunu teklif mektubunda kabul ve taahhüt etmektedir. İhale komisyonu tarafından numune incelemesi sırasında tespit edilemeyen kusurlar muayene komisyonu tarafından tespit edilebilir. ihale komisyonunca yapılan numune incelemesi sonucu malzemenin satın alındığı gerekçesiyle istekliler hiç bir hak talebinde bulunamaz.

 


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. Bu ihaleye sadece yerli istekliler katılabilecek olup yerli malı teklif eden yerli istekliye ihalenin tamamında % 15 (yüzde on beş) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanının görülmesi:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Van İl Sağlık Müdürlüğü Satınalma Birimi adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (yüz yirmi) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

13. Bu ihalede elektronik eksiltme yapılacaktır.

 



14. Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
DİYALİZ TUZU 22.200 kilogram
DİYALİZÖR 1.3-1.4 5.310 adet
DİYALİZÖR 1.5-1.6 5.410 adet
DİYALİZÖR 1.7-1.8 13.120 adet
DİYALİZÖR 1.9-2.00 3.150 adet
DİSTİLE SU 1000CC 720 adet
5 MİKRON İP FİLTRE 294 adet
DİASEF FİLTRE 125 adet
U9000 ULTRA FİLTRE 186 adet
25 MİKRON İP FİLTRE 794 adet
ARTER-VEN SETİ 17.200 adet
ARTER-VEN FİSTÜL İĞNESİ 16.700 takım
HEMODİYALİZ SOLÜSYONU ASİDİK(5LT)-BAZİK (6 LT) 27.800 takım
HEMODİYALİZ CİHAZI DEZEKFEKSİYONU SİTRİK ASİT (SIVI) 10.000 litre
CLEAN CART A 950 adet
1 MİKRON İP FİLTRE 144 adet
CLEAN CART C 4.300 adet
YETİŞKİN CRRT(SÜREKLİ RENAL REPLASMAN SETİ ) 100 adet
SÜREKLİ RENAL REPLASMAN FOSFATLI DİYALİZ SOLÜSYONU 500 adet