• İhale No
    2012/117468
  • İhale Adı
    19 KALEM SEKMAN
  • Sektör
    Kamera, Alarm ve Güvenlik Sistemleri
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    13 Eylül 2012 09:30
  • İdare
    Adapazarı 1. Ana Bakım Merkez Komutanlığı İhale Komisyon Başkanlığı
  • İhale İli
    Sakarya
  • İşin İli
    Sakarya
  • Yayın Tarihi
    05 Eylül 2012
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun


19 KALEM SEKMAN
M illi Sa v un ma B a ka nlığ ı 1 Ana B a k. mr k.
19 Kalem Sekman alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2012/117468
1-İda re nin
a) Adresi : 1'ıncı Ana Bakım Merkezı Komutanlıgı 54580 Arifiye/Sakarya
b) Telefon ve faks numarası : 2642751620 - 2642768679
c) Elektronik Posta Adresi : tankpalet@ttmail.com
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu ma l ın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : 1'inci Ana Bakım Merkezi Komutanlığı Teslim Ve Tesellüm Kısmı
Arifiye/Sakarya
c) Teslim tarihi : Alımı yapılacak olan malzemeler sözleşmenin imzalanmasını takip eden günden itibaren 75 (Yetmişbeş) takvim günü içerisinde defaten teslim edilecektir.
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : 1'inci Ana Bakım Merkezi Komutanlığı İhale Komisyon Başkanlığı
Çarkkışla/Adapazarı/Sakarya
b) Tarihi ve saati : 13.09.2012 - 09:30
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 30 TRY (Türk Lirası) karşılığı 1'inci Ana Bakım Merkezi
Komutanlığı Tedarik Kısmı Arifiye / Sakarya adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar 1'inci Ana Bakım Merkezi Komutanlığı İhale Komisyon Başkanlığı Çarkkışla/Adapazarı/Sakarya adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 75 (Yetmişbeş) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
5325121215443. SEKMAN 50 AD
5325121240267 RING,RETAINING 80 AD
5325121244296 SEKMAN 150 AD
5325121263431 SEKMAN 55 AD
5325121265131 SEKMAN 85 AD
5325121265160 SEKMAN 650 AD
5325121265169 SEKMAN 160 AD
5325121436072 SEKMAN 400 AD
5325121526139 SEKMAN 340 AD
5325121536230 SEKMAN 100 AD
5325121564445 SEKMAN 1-10 500 AD
5325121564725 TESPİT HALKASI, SEKMAN 201 AD
5325121564911 SEKMAN 35 AD
5325121599761 SEKMAN 80 AD
5325121877955 SEKMAN 23 AD
5325121881122 SEKMAN 150 AD
5325121883714 SEKMAN 300 AD
5325121889292 SEKMAN 120 AD
5325123136742. SEKMAN 150 AD