100 TONLUK ELEKTRONİK KANTAR SATIN ALINACAKTIRT.C DEVLET DEMİRYOLLARI İŞLETMESİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ(TCDD) 5. BÖLGE MALZEME MÜDÜRLÜĞÜ2 ADET 100 ER TONLUK ELEKTRONİK KANTAR ALIMI İŞİ
alımı
4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.
İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası | : | 2010/540299 |
1-İdarenin |
a) Adresi | : | INÖNÜ MAHALLESI ISTASYON CADDESI 1 44080 MALATYA MERKEZ MALATYA |
b) Telefon ve faks numarası | : | 4222124800 - 4222124816 |
c) Elektronik Posta Adresi | : | 5bolgemalzeme@tcdd.gov.tr |
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) | : | tcdd.gov.tr ile kik.gov.tr |
2-İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve miktarı | : | İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir. |
b) Teslim yerleri | : | VAN LOJİSTİK MÜDÜRLÜĞÜ VE MALATYA LOJİSTİK MÜDÜRLÜKLERİ |
c) Teslim tarihi | : | Sözleşmenin imzalanmasına müteakip Malatya lojistik müdürlüğü ve Van lojistik müdürlüğüne kurulacak olan elektronik kantarlar 60 günde teslim edilecektir. |
3- İhalenin
a) Yapılacağı yer | : | TCDD 5 BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ |
b) Tarihi ve saati | : | 03.12.2010 - 14:00 |
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin
yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil
Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları
gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir. |
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
4.3.1. Yetkili satıcılığı veya imalatçılığı gösteren belgeler: |
a) İmalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler,
b) Yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belge veya belgeler,
c) Türkiye’de serbest bölgelerde faaliyet gösteriyor ise yukarıdaki belgelerden biriyle birlikte sunduğu serbest bölge faaliyet belgesi.
İsteklilerin yukarıda sayılan belgelerden, kendi durumuna uygun belge veya belgeleri sunması yeterli kabul edilir. İsteklinin imalatçı olduğu aşağıdaki belgeler ile tevsik edilir.
İsteklinin imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler ise şunlardır:
Aday veya istekli imalatçı ise kendi adlarına veya unvanlarına düzenlenen kapasite raporunu, Aday veya istekli yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise satıcı veya temsilci sayıcı veya temsilci olduğu imalatçının kapasite raporunu,bu durumda yetkili satıcı veya yetkili temsilci olduğunu gösteren belgeleri de kapasite raporuyla birlikte sunacaklardır.
-Teklif edilen Elektronik vagon kantarları,Üreticisinin Demir yolu araçlarının tartımlarında kullanılmak üzere oluşturduğu standart üretim kapsamında yer alacaktır.İstekliler teklif ettikleri tartım sistemini veya benzerlerini ürettiği veya sattığı kullanıcı kuruluşların isimlerini teklifiyle birlikte vereceklerdir.
-Bu teknik şartname ile satın alınacak Elektronik Vagon Kantarları, yüklenici tarafından ekteki belirtilen işyerlerine Proje Hazırlama, Alt Yapı Uygulamaları, Kantar İmali - Montajı, Muayene - Testler ve İşletmeye Alınması hususlarını kapsayacak şekilde anahtar teslimi olarak kurulacaktır. Yüklenici tarafından anahtar teslimi olarak kurulacak Elektronik Kantarların TCDD'nin tartım, uyum ve işlevsellik beklentilerini karşılaması esastır. Bu nedenle İstekliler, aşağıda belirtilen teknik özelliklere uyacaklar ve elektronik kantarların kurulacağı işyerlerinde inceleme yapacaklardır. Dolayısıyla yüklenici, anahtar teslimi olarak kuracağı elektronik kantarların uyum ve fonksiyonları ile ilgili tüm problemlerinden sorumlu olacaktır.
-Yüklenici, cihazın montajını yaparken gereken takım ve teçhizatları kendisi temin edecektir. Montaj işlemleri esnasında yükleniciye malzemelerini, takım ve teçhizatlarını muhafaza etmesi ve gerekli çalışmalarını yürütebilmesi için kapalı ve açık alan ile montaj işlemlerinde kullanılacak Elektrik Enerjisi, Su ve Karayolu vincinin çalıştırılamadığı durumlarda Demiryolu Vinci TCDD tarafından ücret karşılığı sağlanacaktır.
-İstekliler, Elektronik Vagon Kantarına ait bu şartnamede istenilen, teknik detayları ile tüm açıklamaları, montaj - çalışma yöntem ve esaslarıyla istenilen şartlara ve bu konudaki ilgili standartlara uygun olarak, teklifleri ekindeki dokümanlar da gerek resim, proje ve gerekse yazılı olarak açıkça net olarak izah edecektir. Tekliflerde teknik şartnamenin bütün maddelerine tek tek, teknik şartnamede belirtilen sıra numaralarına bağlı kalmak kaydıyla tereddüde mahal verilmeyecek şekilde ayrıntılı, açıklamalı, tam ve Türkçe olarak cevap verilecektir. Cevaplandırılmayan maddeler ve herhangi bir açıklama yapılmadan şartnamenin maddelerine ya da tamamına verilen “kabul ediyoruz” şeklindeki cevaplar, değerlendirmeye alınmayacaktır.
-Kantarlara ait teknik özellikler teknik şartnamelerinde belirtildiği şekilde olacaktır.
|
4.3.2. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler: |
- İsteklilerElektronik Vagon Kantarlarına ait 2 yıllık yedek parça listesini, teklifleriyle birlikte fiyatlandırılarak vereceklerdir.
- İstekliler, Elektronik Vagon Kantarlarının yedek parçalarını asgari 10 yıl müddetle ücreti mukabilinde temin edeceklerini tekliflerinde belirteceklerdir.
|
4.3.3. |
4.3.3.1. Standarda ilişkin belgeler: |
Vagon Kantarı,Sanayi ve Ticaret Bakanlığı Ölçüler ve Standartlar Genel Müdürlüğü tarafından yayınlanmış 09.03.2007 tarihli 90/384/AT Otomatik Olmayan Tartı Aletleri Yönetmeliğine ve bu yönetmelikte dayanak gösterilen Yasal Metroloji Alanında Avrupa İşbirliği (WELMEC) 90/384/EEC Otomatik Olmayan Tartı Aletleri Yönetmeliği’ne uygun olmalıdır.
|
4.3.4. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman: |
İstekliler, Elektronik Vagon Kantarına ait bu şartnamede istenilen, teknik detayları ile tüm açıklamaları, montaj - çalışma yöntem ve esaslarıyla istenilen şartlara ve bu konudaki ilgili standartlara uygun olarak, teklifleri ekindeki dokümanlar da gerek resim, proje ve gerekse yazılı olarak açıkça net olarak izah edecektir. Tekliflerde teknik şartnamenin bütün maddelerine tek tek, teknik şartnamede belirtilen sıra numaralarına bağlı kalmak kaydıyla tereddüde mahal verilmeyecek şekilde ayrıntılı, açıklamalı, tam ve Türkçe olarak cevap verilecektir. Cevaplandırılmayan maddeler ve herhangi bir açıklama yapılmadan şartnamenin maddelerine ya da tamamına verilen “kabul ediyoruz” şeklindeki cevaplar, değerlendirmeye alınmayacaktır.
|
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif
sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve
200 TRY (Türk Lirası)
karşılığı
TCDD 5 BÖLGE MALİ İŞLER MÜDÜRLÜK VEZNESİ adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar
TCDD 5 BÖLGE MAL VE HİZMET ALIMI İHALE KOMİSYONU
adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini,
mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (altmış) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif
verilemez.