• İhale No
    2256978
  • İhale Adı
    2 adet dosya tıbbi sarf alımı
  • Sektör
    Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Doğrudan Temin
  • İhale Tarihi
    29 Temmuz 2021 15:00
  • İdare
    Fatsa Devlet Hastanesi
  • İhale İli
    Ordu
  • İşin İli
    Ordu
  • Yayın Tarihi
    28 Temmuz 2021
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

^ -k

Sayı : 2325362/

Konu : 6 Kalem Tıbbi Sarf Malzeme Alımı

ORD U VALİLİĞİ İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ

Fatsa Devlet Hastanesi

 

 

 

Dosya! D:

 

 

 

Sayın Yetkili

TEKLİF MEKTUBU

Hastanemizin ihtiyacı olan aşağıda cinsi, miktarı ve özellikleri yazılı malzemelerin alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 22/d maddesine göre Doğrudan Temin Usulü ile yapılacaktır. Söz konusu alım için K.D.V. hariç fiyat teklifinizi hastanemiz Satmalına birimine bildirilmesi hususunda;

Gereğini rica ederim. 6 Kalem Tıbbi Sarf Malzeme Alımı




Satın Alma Tarih ve Saati :29.02.2021- 15:00

 

 

Satın Alınacak Malın

1 KDV Hariç Teklif

S. No

[Vfalm/İ$in Cinsi

Miktarı

Birimi

UBB Kodu

Marka

Su I Kodu

Fiyat

Tutar

1

Tırnak- c! fırçası povidoıı iyotlu

500

Adet

 

 

 

 

 

2

Bakteri filtresi yetişkin

1.000

Adcl

 

 

 

 

 

3

Maşta vücut bakını seti

1.500

Adet

 

 

 

 

 

4

Plaster hipoalierjenik l0cmXI0m

700

Adet

 

 

 

 

 

5

Dengeli göz solüsyonu 50()ml torba

150

Adet

 

 

 

 

 

6

ICıuı verme seli

1.500

Adet

 

 

 

 

 

KDV Hariç Genel Toplanı

 

 

TEKLİlfK KATILAN FİRMALAR SUT, UBB VE GMDN KODLARINI BİLDİRMELERİ GEREKMEKTEDİR. BİLDİRMEYEN FİRMALARIN TEKLİFLERİ DİKKATE ALINMAYACAKTIR.

FİRMALARIN DİKKATİNE !

1.              Hastane  malı alıp almamakta serbest ir.

2.                Muayene komisyonun uygun görmediği mallar değiştirilir veya iade edilir.

3.                   TekIiIIerde marka ve özellik belirtilecektir.

4.                Alınacak malzemeler TSE ve Garanti Belgeli olacaktır.

5.                      Malzemelerin    alınması muayene komisyon karar ile olur.

6.                    Malzemeler  orjinal ambalajında teslim edilecektir.

7.                    Malzemeler  kalem kalem teslim edilecektir.

8.             Ödeme    hastanenin ödenek durumuna göre belirlenecektir.

9.            Firma     latııraya temlik koydurmaz.

10.         Firma latııraya IBAN numarasını belirtmelidir.

11 .Düzenlenecek faturada teklif edilen malzeme kalemlerinin her biri için UBB,Firma Tanımlayıcı Numarası ve SUT Kodu yazılacak olup(kapsam dışı hariç), TİTUBB çıktılatı fatura ckleııccekir.Bu maddeye uygun hazırlanan faturalar kabul edilecektir.

12.Sosyal Güvenlik Kurumu'nun (SGK) "Tıbbi Malzeme Listeleri Tıbbi Malzeme Alan Tanımlarına eşleştirilen ürünlerin MEDULA'ya tanımlanması konulu 26.1 1.2015 tarihli duyurusuna istinaden, 01.12.2015 tarihi itibariyle Sağlık Hizmeti sunucularınca bir tıbbi malzemenin hizmet kaydının yapılabilmesi için, iirüniin; satın alındığı tarih itibariyle TİTUBB sisteminde "Sağlık Bakanlığı (S.B. Durum) durumunun uygun olması, hastaya kullanıldığı tarihte de MEDULA sisteminde tanımlı olması gerekmektedir,Bahsi geçen kriterlere uymayan malzemeler için kurumumuzca herhangi bir ödeme yapılmayacaktır.

I 3.Numune istenildiğinde 3 gün içinde numuneler teslim etmediği takdirde firmanın teklifi değerlendirme dışı bırakılacaktır.

14.Stil kurallarına uygun malzeme faturalandırılacaktır.

Adıes:Evkaf Mahallesi. Hastane Cad. No:5

Telefon: 0452 423 65 00-2103 Faks: 0452 424 16 55

E-Posta: ordudhs3.satinalma(ffi,saglik.gov.tr Wcb: www.latsadh.gov.tr

DİSPOSABLE EL VE TIRNAK FIRÇASI TEKNİK ŞARTNAMESİ

1.                      Cerrahi el ve tırnak fırçaları tek kullanımlık ambalajlarda olmalı

2.                      Ambalaj içerisinde en az 20 mİ %4 KlorheksidinGlukonat antiseptik çözeltisi ve en az 20 mİ %7,5 Povidon İyot antiseptik çözeltisi kullanıma hazır halde olmalı, ambalaj dışına kesinlikle sızmamalı ambalajın üzerinde içerik belirtilmeli

3.                       Fırçaların yumuşak plastik kılları olmalı, tırnak temizliği için kullanılan orta kısımdaki kıllar ise diğer yumuşak kıllara göre daha kısa olmalı

4.                       Fırçaların ambalajı kolay sıyrılabilir ve açılabilir film ambalajında yapılmış olmalı

5.                       Fırçaların açılışı sterilizasyonun bozulmayacağı şekilde olmalı

6.                      Ambalajın içinde tırnak temizliğinde kullanılan PE tırnak temizleyici olmalı

7.                      

 
  Metin Kutusu: S

Fırçalar teslim tarihinden itibaren en az 2 yıl miatlı olmalı ve ambalaj üzerinde kullanım şekli, seri numarası, imal tarihi, son kullanma tarihi, uyarılar ve önlemleri içeren açıklamalar yer almalıdır.

 

 

 

Ssı ve Nemlendirici Bakteri Filtresi Teknik Şartnamesi

1.    Ürün, 150-1200 mİ arasında tidal hacimde kullanılabilmelidir.

2.     Ürünün bakteri filtre etkinliği en az %99,99 olmalıdır.

3.     Üründe virüs filtre etkinliği en az %99,99 olmalıdır.

4.     Nem çıkışı 250 ml’de 2 saatte 31,4 mg/ml 24 saatte 31,3 mg/ml olmalıdır.

5.     Nem çıkışı 500 ml'de 2 saatte 30,6 mg/ml 24 saatte 30,7 mg/ml olmalıdır.

6.     Nem çıkışı 750 ml’de 2 saatte 30,1 mg/ml 24 saatte 30,2 mg/ml olmalıdır.

7.     Nem çıkışı 1000 ml’de 2 saatte 29,3 mg/ml 24 saatte 29,2 mg/ml olmalıdır.

8; Sıcaklık çıkışı 250 ml’de 2 saatte 31 derece 24 satte 31 derece olmalıdır.

9.    Sıcaklık çıkışı 500 ml’de 2 saatte 30,9 derece 24 satte 31,2 derece olmalıdır.

10. Sıcaklık çıkışı 750 ml’de 2 saatte.30,6 derece 24 satte 30,4 derece olmalıdır.

11. Sıcaklık çıkışı 1000 ml’de 2 saatte 30,2 derece 24 satte 30,1 derece olmalıdır.

12.  Üründeki ölü boşluk en az 50 mİ olmalıdır.

13.  Ürün, en az 28 gr ağırlığında olmalıdır.

14. Üründeki filtre elektrostatik olmalıdır.

15. Üründeki filtre yüzeyi 23cm2 olmalıdır.

16. Üründeki nem değişim yüzeyi en az 1100cm2’den büyük olmalıdır.

17. Filtrenin bağlantıları 22M/15F-22F/15M olmalıdır.

18.  Filtrenin bağlantıları luer lock olmalıdır.

19.  Filtrenin kapnograf çıkışı bulunmalıdır.

20.  Ürün, etilenoksid ile steril edilmiş olmalıdır.

21.  Ürün kutusunun içerisinde en az 25 adet bulunmalıdır.

22.  Filtre, 20 kg’dan ağır hastalarda kullanımına uygun olmalıdır.

23.  Ürünün maksimum sterilite ömrü 5 yıl olmalıdır.

 

 

/•

 

1-    Vücut bakım seti en az alt maddelerdeki malzemelerden oluşacaktır.

Vücut bakım kesesi

Perine pedi Saç yıkama bonesi

2-    Set; Latex, Alkol ve Lanolin içermeyecektir.

3-    Set; PH 5-6 aralığında olmalıdır.

4-    Set; Mikrodalgada ısıtabilme özelliğine sahip olmalıdır.

5-    Set; her hangi bir sıvı emdirme ihtiyacı bulundurmaman.

6-    Ambalaj üzerinde firma ve marka adı, son kullanım tarihleri bulunmalıdır.

7-    Teslim alınmış olmasına rağmen bozuk, yırtık, delik,imalat hatası vb. evsafına kullanım amacı uygun olmadığı tespit edilen ürünler yenisi ile 30 takvim günü değiştirilecektir.

8-    Malzemelerim miadı teslim tarihinden en az 18 ay olacaktır.

9-    Kese belirtilen maddelerdeki özelliklere uyum sağlamalıdır.

Kese petekli ve dokulu olacaktır,

Bir kese en az 70 gsm olacaktır.

Kese Nemlendiricili ve yumuşatıcılı özelikte olacaktır.

Durulama ve kurulama gerektirmeyecektir.

Bir pakette en az 8 adet olacaktır.

10-  Perine pedi belirtilen maddelerdeki özelliklere uyum sağlamalıdır.

Perine bölgesini tahriş etmeyecektir

Nemlendirici ve koku giderici özellikte olmalıdır.

Durulama ve kurulama'gerektirmeyecektir.

Bir pakette en az 25 adet olacaktır.

22 (+/-2) cm 23 (+/-2)cm ebatlarında olacaktır.

Perine pedi en az 50 gsm olacaktır.

11- Saç yıkama bonesi belirtilen maddelerdeki özelliklere uyum sağlamalıdır.

Saç yıkama bonesine şampuan ve bakım kremi emdirilmiş olmalı içindeki temizlik ve bakım kreminin dışa akmaması için tela kaplı olmalıdır.

Durulama gerektirmeyecek uygunlukta olmalı

Tekli paketlerde olmalıdır.

 

 

HİPOALLERJENİK FLASTER 10X10

1.            Cilde iyi yapışmalı, çıkarılırken cilde zarar vermemeli ve cilt üzerinde yapışkan kalıntı bırakmamalı

2.            Ciltten kaldırılması gerektiğinde ıslatılmadan çıkartılabilmeli

3.            Vücutta uzun süre kaldığında tahriş etmemeli

4.             Flasterin yapışkanı sentetik polimerik akrilattan olmalı

5.            Mikro gözenekleri sayesinde havayı ve teri geçirmeli, su geçirmemel

6.             Flaster rayon elyaf yapıdaki sırttan yapılmış olmalı

7.            Vücut kıvrımlarına uyum sağlamalı, flasterin enine esnekliği 1-2 mm’yi geçmemeli

8.             Flaster arkasındaki koruyucu kağıt ortadan kesilmiş olmalı

9.            Koruyucu kağıt, flaster üzerinden kendiliğinden kalkmamalı

10.          Yukarıdaki teknik özellikler numune üzerinde incelenerek ve denenerek , alıma karar verilecektir.

 

 

1.             Ürün ekstraoküler ve intraoküler kullanım amaçlı yıkama solüsyonu özelliğinde olmalıdır ve göz cerrahisinde kullanılabilmelidir.

2.             Beher ml'de Sodyum klorür (NaCI) %0,64, Potasyum klorür (KCI) %0,075, kalsiyum klorür dihidrat (CaCI2»2H20) %0,048, magnezyum klorür heksahidrat (MgCI2»6H20) %0,03, sodyum asetat trihidrat (C2H3Na02»3H20) %0,39 Sodyum sitratdihidrat (C6H5Na307»2H20) % 0,17, Sodyum hidroksit ve/veya Hidroklorik asit (pH'yi ayarlamak için), ve enjeksiyonluk su içeren steril fizyolojik tuz içermelidir.

3.            Yıkama solüsyonunun asit tampon kapasitesi = 0,0014 M/L/pH; baz tampon kapasitesi =

0,            00019 M/L/pH olmalıdır.

4.            Sterilize edilmiş 500 mllik plastik torbada ve plastik bir ambalaj içinde bulunmalıdır.

5.             Ürünün üzerinde üreticisi, üretim ve son kullanma tarihleri, sıcaklık için saklama koşulları ve sterilizasyon edildiği teknik bulunmalıdır.

6.             İğnenin ya da transfizyon aparatının torbanın iç çeperine zarar vermemesi ve aseptik olarak takılabilmesi için tıpanın üzerinde işaretli alanı olmalıdır.

7.             Gerektiğinde göz içi basıncını algılayan bir cihazla beraber kullanılabilmeli, kullanım sırasında yüksek basınçlara dayanabilmeli ve patlamamalıdır.Ayrıca bu tür cihazla kullanıldığında cihaz tarafından otomatik olarak algılanabilme özelliğinde olmalıdır.

8.              Teslim tarihinden itibaren ürün en az 3 yıl miadlı olmalıdır.

 

 

FATSAJ*V«.EI HASTANESİ «IRAN

/       ’H'İ

»fpfİfe s. Hi <ft^3 O 2

 

KAN VERME SETİ

1.    Set yerçekimi etkisiyle kan torbalarından hastaya kan transferinde kullanıma uygun olmalıdır.

2.    Set’te ISO standartlarına uygun hava girişsiz delme ucu olmalıdır.

3.    Set’te 200 mikron filtre olmalıdır.

4.    Set’te 20 damla 1 milimetreye eşit olmalıdır.

5.    Set hızlı ve kolay sıvı doldurmak için yumuşak damla haznesine sahip olmalıdır.

6.    Sette tubing üzerinde roller damla ayarlayıcı olmalıdır.

7.    Set’in hastaya ulaşan kısmında latex enjeksiyon portu olmalıdır.

8.    Set’in hastaya uzanan kısmın ucunda isteğe bağlı konnektör olmalıdır.

9.    Set Tubing Medikal PVC olmalıdır, tubing iç çapı 3.0 dış çapı 4.1 mm olmalıdır.

10. Set’te 1 adet lipotermik iğne olmalıdır.

11. Tekli steril paketlerde olmalıdır.

12. Paketler üzerinde lot numarası, üretim ve son kullanma tarihi belirtilmelidir.

13.  Paket üzerinde kullanım talimatı olmalıdır.

14.  Her bir set’in ambalajı üzerinde veya koli ambalajı içinde setlerin etkin bir şekilde steril edildiğini gösteren indikatör bulunmalıdır.

15. Teslim tarihinden itibaren en az 3 yıl miadlı olmalıdır.

FATS'A                    HASTANESİ

£çz. b l'i>> i’AŞÜİRJ^


 


 

ORDU VALİLİĞİ i; t. "t' M * I   İL SAĞLIK MÜDÜRLÜ ĞÜ

•>,*VvK .,■;>/*/

'                                                  Fatsa Devlet Hastanesi

 

 

 

Sayı : 2325362/

Metin Kutusu: DosyalD:Konu : 7 Kalem Tıbbi Sarf Malzeme Alımı

Sayın Yetkili

TEKLİF MEKTUBU

Hastanemizin ihtiyacı olan aşağıda cinsi, miktarı ve özellikleri yazılı malzemelerin alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 22/d maddesine göre Doğrudan Temin Usulü ile yapılacaktır. Söz konusu alım için K.D.V. hariç fiyat teklifinizi hastanemiz Satmalına birimine bildirilmesi hususunda;

Gereğini rica ederim. 6 Kalem Tıbbi Sarf Malzeme Alımı

 
  Metin Kutusu: JLDIKEN
V II • '
idari vd'Mİli işler Müdürü

Satın Alma Tarih ve Saati :29.02.2021- 15:00

Satın Alınacak Malın

1 KDV Hariç Teklif

S. No

Malııı/İşiıı Cinsi

Miktarı

Birimi

UBB Kodu

Marka

Sut Kodu

Fiyat

Tutar

1

Maske nebulizersel lıazneli yetişkin

1.500

Adet

 

 

 

 

 

2

Alçı sargı 15cm

1.500

Adet

 

 

 

 

 

3

Alçı sargı 20cııı

1.000

Adet

 

 

 

 

 

4

Ekgelektroda yetişkin

İO.OOO

Adet

 

 

 

 

 

5

Ekg elektroda efor cihazına uyumlu

5.000

Adet

 

 

 

 

 

6

Iksleıınıe îiipii klavu/. telli no: 14 kovu yeşil

500

Adcı

 

 

 

 

 

7

Pamuklu ped IOXI5eın

15.000

Adet

 

 

 

 

 

KDV Hariç Genel Toplam

 

 

Tl KLİI j KATILAN FİRMALAR SUT, UBB VE GMDN KODLARINI BİLDİRMELERİ GEREKMEKTEDİR. BİLDİRMEYEN FİRMALARIN TEKLİFLERİ DİKKATE ALINMAYACAKTIR.

I-İRMALARIN DİKKATİNE !

01 .Hastane malı alıp almamakla serbestir.

2.                Muayene komisyonun ııygıın görmediği mallar değiştirilir veya iade edilir.

3.                   Teklillerde marka vc özellik belirlileeektir.

4.                Alınacak malzemeler TSE ve Garanti Belgeli olacaktır.

5.                      Malzemelerin    alınması muayene komisyon karar ile olıır,

6.                    Malzemeler  orjiııal ambalajında teslim edilecektir.

7.                    Malzemeler  kalem kalem teslim edilecektir,

8.             Ödeme    hastanenin ödenek durumuna göre belirlenecektir.

9.            Firma     faturaya temlik koydurmaz.

10.         Firma     faturaya IBAN numarasını belirtmelidir.

1 I .Düzenlenecek faturada teklif edilen malzeme kalemlerinin her biri için UBB,Firma Tanımlayıcı Numarası ve SUT Kodu yazılacak olup(kapsam dışı hariç), TİTUBB çıktılatı fatura cklenecekir.Bu maddeye uygun hazırlanan faturalar kabul edilecektir.

12.Sosyal Güvenlik Kurumıı’nun (SGK) " Tıbbi Malzeme Listeleri Tıbbi Malzeme Alan Tanımlarına eşleştirilen ürünlerin MEDULA'ya tanımlanması konulu 26.1 1.2015 tarihli duyurusuna istinaden, 01.12.2015 tarihi itibariyle Sağlık Hizmeti sunucularınca bir tıbbi malzemenin hizmet kaydının yapılabilmesi için, ürünün; satın alındığı tarih itibariyle TİTUBB sisteminde "Sağlık Bakanlığı (S.B. Durum) durumunun uygun olması, hastaya kullanıldığı tarihte de MEDULA sisteminde tanımlı olması gerekmektedir.Bahsi geçen kriterlere uymayan malzemeler içiıı kurumumuzca herhangi bir ödeme yapılmayacaktır,

13.Numune istenildiğinde 3 gün içinde numuneler teslim etmediği takdirde firmanın teklifi değerlendirme dışı bırakılacaktır.

14.Sut kurallarına uygun malzeme faturalandırılacaktır.

Adres:Evkaf Mahallesi. Hastane Cad. No:5

Telefon: 0452 423 65 00- 2103 Faks: 0452 42.4 16 55

E-Posta: ordudhs3.satinalma(S!sn‘>l ik.gov.tr Web: vvvvw.fatsadh.gov.tr

 

MASKE NEBULIZER SET HAZNELI ÇOCUK-YETİŞKİN

1.      Set maske ve hazneden oluşmalıdır.

2.      Maske hastanın burun ve yüz yapısına anatomik olarak kolayca uyum sağlayabilmelidir. Cildi tahriş etmeyen, non- toksik medikal sınıf PVC’den üretilmiş olmalıdır.Kokusuz olmalıdır.

3.      Maske üzerindeki baş lastiği esnek ve fakat kolay deforme olmayacak nitelikte olmalıdır. Her iki yanında hava girişi ve C02 çıkışı için delikler olmalıdır.

4.      Maskenin yüzde rahat durmasını sağlayacak tahriş yapmayan ince metal burun mandalı bulunmalıdır.

5.      Set içindeki haznenin hacmi en az 5 mİ. olmalıdır.

6.      Rezidüel hacmi (ölü hacim), ilaç kaybını önleyebilmek için 0,5 ml-0,7 ml’den fazla olmamalıdır.

7.      Set nebul solüsyon formundaki ilaçları gibi ilaçları 6-7 dakika içinde bitirilebilmelidir.

8.      Tekli temiz poşetler halinde paketlenmiş olmalıdır.

9.      Yetişkin ve pediyatrik formları bulunmalıdır.

10.  Ürünün bağlantıları tam oturmalıdır.

11.  İlaç verilirken sorun yaşanmamalıdır.

12.  Ubb kaydı bulunmalıdır.

13.  Son kullanma tarihi 3 yıl olmalıdır.

14. Numune üzerinden değerlendirme yapılacaktır.

 

 

 

ALÇI SARGI LAR

1.    Alçılı sargılar Türk standartlarına göre üretilmelidir.

2.    Alçılı sargılarda kullanılan sargı bezi pamuktan yapılmalı ve hidrofil olmalıdır.

3.    Alçılı sargıda kullanılan bez eksik olmamalı, kir, yağ lekesi, iplik kaçığı vb kusurlar bulunmamalıdır.

4.    Bez kenarlı olmalı veya liflenmeyi önlemek için kenarlar kırık çizgi şeklinde (sülfle) kesilmelidir.

5.    Sertleşme süresi 3-8 dakika arasında ayarlanmış olmalıdır.

.    Alçılı sargıda ıslanmayan noktalar bulunmamalıdır.

7'   -ter bir alçılı sargı genişliğine silindirik bir çubuk üzerine sarılmalı, bu rulo nem geçirmeyecek şekilde bir malzemeyle ambalajlanmalıdır.

8.   Uzunluğu asgari 200 cm olmalıdır,

 


 

EKG ELEKTRODU

1.    Hareketli ve hareketsiz hastalarda efor ve ritim izlemesinde kullanıma uygun olmalıdır.

2.    Elektrot ana gövdesi polietlerin köpükten üretilmiş olmalı.

3.    Elektrotlar sıvı jelli olmalı.

4.    Efor testi esnasında düşmemeli yapışkanlığı uzun süreli olmalıdır. Test sırasında minumum parazite olmalıdır.

5.    Ürün teslim tarihinden itibaren miadı en az 2 yıl olmalıdır.

6.    Elektrotların ambalajı alüminyum folyolu olup, ısı ile kapatılmış olmalıdır. Ambalaj üzerinde adı markası modeli üretim tarihi son kullanma tarihi, son kullanma tarihi ce işareti mutlaka olmalıdır.

7.    Yuvarlak olmalı elektrotlarda çap 55 m+~%5 olmalıdır.

8.    Numune üzerinden eksik kalan teknik özellikler ve kullanım kolaylığı değerlendirilecektir.

FA T vl EJJfcfA S TA N ES İ

 

 

 

 

EKG ELEKTRODU EFOR CİHAZINA UYUMLU

1-                                                                     Hastanemiz de kullanılan efor cihazına tam uyumlu olmalıdır.

2-                       Üts       ve ubb kaydı olmalıdır.

3-                       Son       kullanma tarihi en az 2 yıl olmalıdır.

4-                                                   Yapışkan    yeterli olmalı tahriş edici olmamalıdır.

5-                                    Cetvel      ölçümü 5cm olmalıdır.

6-                                                 Numune       üzerinden ayrıntılı olarak teknik özellikler ve kullanım kolaylığı değerlendirilecektir.

OF-ViEt «^TANESİ

 

NAZOGASTRIK TELLİ TUP 14F TEKNİK

ŞARTNAMESİ

1.      Tüp 14F olmalıdır.

2.      Tüp vücut ile uyumlu poliüretan materyalden yapılmış olmalıdır.

3.      Tüp pirojen olmamalı ve toksik madde içermemelidir.

4.      Tüp hastaya girişte ve ilerletirken hastaya konfor sağlayacak yapıda ve kayganlıkta olmalıdır.

5.      Bütün tüp boylu boyunca radyoopak olmalı ve radyografi ile görüntülenebilmelidir,

6.      Tüp yüzeyi su ile temas edince aktif hale geçen kayganlaştırıcı madde ile kaplanmış olmalı veya beraberinde kayganlaştırıcı jel olmalıdır.

7.      Tüpün hasta vücudu dışarısında kalan kısmînda Y şeklinde konnektörü bulunmalı ve aynı anda hem hastanın beslenmesine, hem de tüpün suyla yıkanmasına veya ilaç tedavisine imkan sağlamalıdır.

8.      Tüp lümeni içerisinde hastaya yerleştirmeyi kolaylaştırıcı bir rehber tel bulunmalıdır.

9.      Tüpün hasta içerisinde sonlanan ucu açık olmalı, en az 2 adet yan delik bulunmalı ve özel distal dizaynı sayesinde tıkanmaları önleyebilecek yapıda olmalıdır.

10.  Hasta üzerinde 30 güne kadar kalabilmelidir.

11.  Tüp steril olmalı ve tekli paketler içerisinde muhafaza edilmelidir.

12. Ürün teslim tarihinden itibaren en az 2 (iki) yıl miatlı olmalı ve ambalaj üzerinde son kullanma tarihi bulunmalıdır.

13.  Ürün Uluslararası kalite sertifikasına sahip olmalıdır.

14.  Firma teklif ettiği malzemenin kullanılabilirliği ve uygunluğunun değerlendirilmesi için; açılıp denenmek amacıyla bir adet numunesini bırakmalıdır.

15.  Ürünün uygunluğuna; örnek malzemenin klinik kullanımı denendikten soma karar verilecektir.

PATS'A                        "TA NES İ

'• IR&N

PAMUKLU PEDLER

Pedler tıbbi cihaz yönetmeliğine uygun gazlı bez ve pamuktan imal edilmeli

İstenilen ebatlarda olmalı ebatlarında olmalı, pedler cerrahi tıp katlama şeklinde olmalı

Santimetre başına çözgü teli sayısı en az 10, atkı teli sayısı en az 10 olmak kaydıyla, kullanılan pamuk %100 koton olmalı, uzun lifli olmalı, beyaz, kokusuz olmalı, tam hidrofil olmalı, hidrofili testlere uygun olmalı, boya kullanmadan beyazlatılmış olmalı, su tutucu özelliği yüksek olmalı, asit ve alkali ihtiva etmemeli (PH nötr)

Pedde kullanılacak pamuğun kalınlığı 1 cm olmalı, En az 10 g (±2 g) pamuk içermeli

Pamuklu ped, İstenilen ebatlarında dikdörtgen biçiminde, pamuk gazlı bez içerisine muntazam yayılarak ve gazlı bez tarafından tamamen kaplanarak, kenarlarından serbest lifler ve pamuk sarkmayacak şekilde dikişsiz olarak hazırlanmış olmalı

Malzemeler teslim esnasında hasar görmeyecek şekilde paketlenmeli, paketler 100er veya 50 şerli paketler şeklinde olmalı hasar gören paketlerin değişimi firma tarafından sağlanmalı(nonsteril)

Ambalaj üzerinde imal, ve son kullanma tarihi yazılı olmalı, teslim edilen malın son kullanma tarihi en az 2 yıl olmalıdır.

FATSüTdIVi-ÇT HASTANESİ Ecz. GakiıSin T AŞK İR AN

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim