İhale Dosya Nu. | : | 2018-104 |
İşin Konusu / Malzeme Cinsi | : | 2. Dz. Is. Tb. K.ligi 4. Dz. Is. Bl. K.ligi Er Banyo Tavan Onarimi. |
İlan Kategorisi | : | YAPIM / INSAAT ISLERI |
İşin Tanımı / Kısım ve Malzeme Miktarı | : | 2 kalem malzeme |
İhtiyaç Sahibi Birlik | : | |
Ödemeyi Yapacak Saymanlık | : | |
Satın Alma Komisyonu Tel. | : | Tel: (372) 323 2800 Fax: (372) 323 0262KDZ.EREGLI INSAAT TABUR K.LIGI YETKILENDIRILMIS ALIM HEYETI |
Muayene Komisyonu | : | |
İşin Yapılacağı Şehir | : | ZONGULDAKZONGULDAK |
İhale Tarihi * | : | 17.12.2018 |
İhale Saati * | : | 16:00 |
İlan Edilme Tarihi * | : | 13.12.2018 |
İhale Türü | : | Mal AlımıDOGRUDAN TEMIN 22/D |
İhale Dökümanlarının Alınabileceği Yerler | : | |
İhale Dökümanı Satınalma Bedeli | : | 0 |
İhale Bitti mi ? | : | Hayır Bitmedi |
İhale Kararı | : | |
SATES İh Kayıt Nu. | : | 134490 |
Teklif Mektubu | : | TEKLİF MEKTUBU MEVCUTTUR GÖRMEK İÇİN TIKLAYINIZ |
1. 2´NCI DENIZ ISTIHKAM TABUR K.LIGI'ınca ihtiyaç duyulan aşağıda cins ve miktarı yazılı malzemeler/hizmetler 4734 Sayılı Kanunun 22 nci maddesi (d) bendi kapsamında DOÄRUDAN TEMİN yöntemiyle satın alınacaktır.
2. Satin alimiyla ilgili yapilacak sozlesme ve diger belgeler icin noter tasdiki aranmayacak, teminat alinmayacaktir.
3. Ödeme, malın teslimini takiben ve kabulü halinde en kısa sürede ve bir kerede 2´NCI DENIZ ISTIHKAM TABUR KOMUTANLIGI / KDZ. EREGLI'nın düzenlediği ödeme evrakları ile KDZ.EREGLI MAL MÜDÜRLÜGÜ saymanlığı tarafından yapılacaktır. Fatura bedeli üzerinden 2,465 (%0,948 damga vergisi, %0,569 karar damga vergisi, % 0,948 sozlesme damga vergisi) damga vergisi kesilecektir.
4. Ihtiyaç duyulan malzemelerin tümüne teklif verilecektir. Kismi teklifler kabul edilmeyecektir. Komutanligimiz belirtilen malzeme/mazlemeleri hangi firma/firmalardan alacağı konusunda serbesttir.
5. Yüklenici, teslim ettiği malın 6 (ALTI) AY süre içerisinde evsafını kaybetmesi halinde, evsafını kaybeden malı yenisi ile değiştirme garantisi verecektir. Yüklenici, teklif formunu imzalamak suretiyle bu hususu kabul etmiş sayılacak olup, fatura tarihi garanti süresi başlangıç tarihi kabul edilecektir.
6. Malzemeler, 2´NCI DENIZ ISTIHKAM TABUR KOMUTANLIGI / KDZ. EREGLI'ınca siparişin verilmesini müteakip 10 (ON) takvim günü içinde, bu sürenin resmi tatile uğraması halinde takip eden ilk iş günü saat 16:00âa kadar taahhüt edildiği şekilde 2´NCI DENIZ ISTIHKAM TABUR KOMUTANLIGI / KDZ. EREGLI teslim edilecektir.
7. KDV hariç tüm masraflar (vergi, harç, nakliye, sigorta, her türlü yükleme/boşaltma v.b.) yükleniciye aittir.
8. Yukarıda belirtilen esaslar çerçevesinde KDV HARİÇ NİHAİ TÜRK LİRASI (TL) teklifinizi 17/12/2018 saat 16:00 âa kadar, faks yada kapalı zarf içinde 2´NCI DENIZ ISTIHKAM TABUR KOMUTANLIGI / KDZ. EREGLI teslim etmenizi rica ederim.
9. Malzemelerde aranacak özellikler :
a) Malzemelerin fiziki muayeneleri yapilacak, laboratuar ve kimyasal muayeneleri yapilmayacaktir.
b) Ürün/Ürünlere yönelik kalite belgesi olan mallar tercih edilecektir.
c) 2000,00 TL üzeri ödemelerde Vergi Borcu Olmadigina dair vadesi geçmis borç durumunu gösterir belge (15 gün süre ile geçerli) ödemeden önce idareye teslim edilecektir.
İMZA |
|
|
|
NOT 1: Anilan özellikler haricinde ürünler için teklif verilmemesi rica olunur. Aksi teklifler degerlendirilmeyecektir.
NOT 2 : 2´NCI DENIZ ISTIHKAM TABUR KOMUTANLIGI / KDZ. EREGLI tarafindan Dogrudan Temin Usulü ile alim yapilacak malzemelere ait dogrudan temin duyurularina ve sonuçlarina www.ekm.tsk.tr adresinden ulasabilirsiniz.
NOT 3 : E-posta adresimiz insaat_taburu@yahoo.com , telefon numaramiz 372 3150800-2630 , faks numaramiz 372 3150818
İlgili harcama talimatı no: 104
1. Tarafımızdan yukarıda bahse konu tüm hususlar incelenmiş, okunmuş ve herhangi bir ayrım ve sınırlama yapmadan bütün koşullarıyla kabul edilmiştir.
2.Alım konusu iş için teklif birim fiyatlar üzerinden teklif ettiğimiz toplam bedel KDV hariç ....................................... rakam ve ......................................................... yazı ile olup, toplam bedelin ayrıntısı teklif mektubumuzun ekindeki fiyat cetvelindedir.
BİRİM FİYAT TEKLİF CETVELİ | ||||||||
S.No | Stok No | Malzemenin/Hizmetin Cinsi ve Özellikleri |
Dağıtım Birimi | Miktarı | Teklif Edilen Birim Fiyat (TL) (K.D.V. hariç) |
KDV (%) |
ÖTV (%) |
Tutar (TL) (K.D.V. hariç) |
1 | DA0042483 | FILE SIVA FIBROTEKS(IZOLASYON) 1.Satin alinacak malzeme 160 g/m2 agirliginda siva filesi olacaktir. 2.Satin alinacak malzeme cam elyaf esasli olacak ve bu husus ambalajinda belirtilecek veya yüklenici firma üretici firmaya ait bu hususu içerir brosür/katalogu idareye teslim edecek veya taahhüt edecektir. 3.Satin alinacak malzeme en az 45cm genisliginde rulolar halinde teslim edilecektir. 4.Satin alinacak malzeme en az 10m uzunlugundaki rulolar halinde teslim edilecektir. 5.Satin alinacak malzemenin elek ebadi 4x4mm olacaktir. 6.Satin alinacak malzeme yeni ve kullanilmamis olacaktir. |
M2 | 20 | ||||
2 | DA0234401 | HARC TAMIR-ONARIM 1.Satin alinacak malzeme, yüzey bozukluklarinin giderilmesinde kullanilacak tamir harci olacaktir. 2.Satin alinacak malzeme, gri toz halinde, çimento esasli, polimer takviyeli, büzülmeyen, ayrismayan, akici kivamda, yüksek mukavemetli olacaktir. 3.Satin alinacak malzeme, yeni ve hiç kullanilmamis olacak, dis hava kosullarindan korunmus sekilde teslim edilecektir. 4.Satin alinacak malzeme 25 kglik kraft ambalajlarda teslim edilecektir. 5.Satin alinacak malzemenin üretim tarihi teslim tarihinden en fazla 3 ay öncesi olacaktir. 6.Satin alinacak malzeme TS EN 1504-3?e uygun olacak ve ambalajinda isaret veya numara bulunacak veya yüklenici firma üretici firmaya ait TS?yi içeren brosür/katalogu idareye teslim edecektir. 7.Satin alinacak malzeme TS EN 1504-3?te belirtilen R1 veya R2 (yapisal olmayan) tamir harci olacak ve bu husus ambalajinda belirtilecek veya yüklenici firma üretici firmaya ait bu hususu içerir brosür/katalogu idareye teslim edecektir. 8.Satin alinacak malzemenin ambalajinda tehlike ve uyari isaret ve talimatlari bulunacak veya yüklenici firma üretici firmaya ait gerekli uyari bilgilerini içerir brosür/katalogu idareye teslim edecektir. 9.Satin alinacak malzemenin tamami kalin tamir harci olacaktir. |
KG | 600 | ||||
TOPLAM TUTAR (K.D.V. Hariç) |
TEKLİF TARİHİ |
TEKLİFİN GEÇERLİLİK SÜRESİ |
FİRMA ADI, ADRESİ, TELEFON VE FAKS NUMARASI | VERGİ NUMARASI, BANKA ADI, HESAP NO, IBAN HESAP NO (zorunlu), ŞUBE ADI, ŞUBE KODU | TEKLİFİ VEREN YETKİLİNİN ADI, SOYADI, İMZASI VE FİRMA KAŞESİ |
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|