• İhale No
    1888302
  • İhale Adı
    2 KALEM BAYRAK ALIMI
  • Sektör
    Matbaa, Yayıncılık Hizmetleri ve Kırtasiye Malzemeleri
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Doğrudan Temin
  • İhale Tarihi
    04 Temmuz 2019 15:00
  • İdare
    Ceylanpınar Devlet Hastanesi
  • İhale İli
    Şanlıurfa
  • İşin İli
    Şanlıurfa
  • Yayın Tarihi
    03 Temmuz 2019
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

Doğrudan Temin Detayları

Temin Başlığı : 2 KALEM BAYRAK ALIMI
Şartname : Şartnameyi İndir
Temin Yöntemi : 22/D
Başlama Tarihi : 02.07.2019 - 15:00
Bitiş Tarihi : 04.07.2019 - 15:00
Kategori : Mal Alımı

Açıklamalar

5   ADET    TÜRK BAYRAĞI (100X150)
5   ADET    SAĞLIK BAKANLIĞI BAYRAĞI (100X150)
Alınacaktır.

T.C.
ŞANLIURFA VALİLİĞİ
İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ
ŞANLIURFA CEYLANPINAR DEVLET HASTANESİ BAŞHEKİMLİĞİ 
CEYLANPINAR V.D. : 3000035704 Tel                : 0 414 471 46 12 – Dahili:1118 
Faks             : 0 414 471 40 03 
GSM             : 0 545 471 46 12 
e-posta : sanliurfadhs4@saglik.gov.tr 
http://ceylanpinardh.saglik.gov.tr/TR,133013/satinalma.html 

Hastanemizin acil ihtiyacı olup, aşağıda cins ve miktarları yazılı malzemeler 4734 K.İ.K. DOĞRUDAN TEMİN usulü ile satın alınacaktır.
Konu ile ilgili teklifleri vermeniz rica olunur.
Konu ile ilgili tekliflerinizi (KDV hariç) en geç yukarıda yazılı tarih ve saate kadar aşağıdaki bilgiler dahilinde Satın Alma/Doğrudan Temin Birimine iletiniz.  
ÖNEMLİ : Teklif veren firma/kişi teklif mektubunda teklif ettiği ürününü marka ve modelini belirtmek zorunda olup belirtilmeyen teklifler değerlendirilmeye alınmayacaktır. 
DİKKAT  : Teklif mektubundaki fiyatlar, marka, model, UBB ve  firma bilgileri okunamayacak şekilde olanlar ile iletişim bilgileri eksik olan teklifler değerlendirilmeye alınmayacaktır. (Not: Bazı firmalar teklif mektubunu doldurduktan sonra kaşe ve imza atarak hastanemize iletmektedirler. Kaşede bulunan firma adı, telefon ve faks numaraları okunamamaktadır. Teklifinizin değerlendirme dışı kalmaması için lütfen tüm bilgilerin okunaklı olmasına dikkat ediniz.)   Malzeme teslim süresi siparişten sonra 10 gündür. 
1. Hastanemizin ihtiyacı olan aşağıda cins ve miktarı yazılı Malzemelerin 4734 Sayılı Kanunun 22/d maddesine göre Doğrudan alım Usulü ile yapılacaktır. 
2. Teklifler TL. (Türk Lirası) olarak verilmelidir.
3. Belirtilen teklif süresinde iletilmeyen teklifler değerlendirmeye alınmaz.
4. Yazılı teklif isteme mektubumuza rağmen, alıma iştirakiniz mümkün olmadığı takdirde, bu hususu yazılı olarak (faksla) bildirmeniz rica olunur.
5. Malzemeyi belirtilen sürede karşılanamaz ise tarafınızdan yapılacak teslimat süresini belirtiniz.  
6. Yüklenici firma istenildiğinde en geç beş iş günü içerisinde bir adet numune gönderecektir. Numune göndermeyen firmanın teklifi değerlendirme dışı bırakılacaktır. Numune istemi firmanın teklif mektubunda belirteceği faks veya e-mail adresine yazılı olarak bildirilecektir. Yüklenici firma teklif mektubunda faks veya e-mail adresi belirtmez ise teklifi değerlendirme dışı bırakılacaktır.
7. Tıbbi malzeme alımları dışındaki alımlarda firmalar teklif ettiği ürünlerin marka ve modelini mutlaka yazılı olarak belirtmelidir 
8. Teknik şartnamesi olan malzemelerde  teknik şartnameye uymayan teklifler değerlendirme dışı bırakılacaktır. 
9. Ödeme; muayene kabul işlemi yapıldıktan sonra vergi borcu ve damga vergisi düşülerek 150 gün içerisinde yapılır. 
10. Her türlü nakliye, kargo, taşıma ve montaj giderleri yüklenici firmaya ait olacaktır.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim