• İhale No
    2016/78887
  • İhale Adı
    2 KALEM BİLGİSAYAR (KASA VE MONİTÖR)
  • Sektör
    Bilgisayar Donanımı, Büro Makineleri, Sarf Malzemeler ve Bakım
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    25 Mart 2016 10:00
  • İdare
    Diyarbakır Kadın Doğum ve Çocuk Hastalıkları Hastanesi
  • İhale İli
    Diyarbakır
  • İşin İli
    Diyarbakır
  • Şikayet Bedeli
    50.640,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    8.447.946'TL den küçük
  • Yayın Tarihi
    16 Mart 2016
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

2 KALEM BİLGİSAYAR (KASA VE MONİTÖR)

DİYARBAKIR KADIN DOĞUM VE ÇOCUK HASTALIKLARI HASTANESİ-DOĞUMEVİ HASTANESİ -DİYARBAKIR KADIN SAĞLIK BAKANLIĞI TÜRKİYE KAMU HASTANELERİ KURUMU

2 Kalem Bilgisayar (Kasa ve Monitör) alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2016/78887
1-İdarenin
a) Adresi : SANLI URFA BULVARI 21060 - BAĞLAR / DİYARBAKIR BAĞLAR/DİYARBAKIR
b) Telefon ve faks numarası : 0412 251 91 25 - 0412 251 41 56
c) Elektronik Posta Adresi : ddhsatinalma@mynet.com
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : 2 Kalem Bilgisayar (Kasa ve Monitör) Alımı
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Diyarbakır Kadın Doğum ve Çocuk Hastalıkları Hastanesi ilgili Ambar Birimi.
c) Teslim tarihi : Hastanemiz ilgili Ambar Birimine teknik şartnameye uygun olarak Muayene Komisyonu huzurunda ilgili Ambar biriminin ihtiyacı doğrultusunda 9. maddede belirtilen sözleşme süresine kadar yüklenicinin uhdesinde kalan malzemeleri mesai saatleri içinde defaten teslim edilecektir. Kargo ile gelen malzemeler kabul edilmeyecek olup tekrar iade edilecektir.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Ş.Urfa Bulvarı BAĞLAR/ DİYARBAKIR -Diyarbakır Kadın Doğum ve Çocuk Hastalıkları Hastanesi C Blok 3.Kat Satın Alma Birimi
b) Tarihi ve saati : 25.03.2016 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1.
4.3.1.1. Ürünlerin piyasaya arzına ilişkin belgeler:

Aşağıda istenen belgeler 2. kalem (Kasa) için geçerli olup 2. kaleme teklif veren istekliler teklif zarfında sunacaklardır.

1-Teklif edilen bilgisayar, Windows 7 ve üzeri işletim sistemleri için Microsoft’un yayınladığı HCL (Hardware CompabilityList) tarafından sertifiye edilmiş olmalıdır. İşletim sistemi üreticisi firmanın ilgili sitesinde ( https://sysdev.microsoft.com/en-US/Hardware/LPL/Default.aspx ) marka model bazında belgelenmiş olacaktır. Ayrıca bu siteden alınacak logoverificationreport dökümünde BIOS üretici firma kısmında aynı marka BIOS bulunduğu belgelenecektir.

2-Teklif edilen bilgisayara ait üretici firma adına Gümrük ve Ticaret Bakanlığı’ndan alınan TS 12498 Bilgisayar ve/veya çevre birimleri için Satış Sonrası Hizmetleri Yeterlilik Belgesi teklif dosyasında sunulmalıdır. 

3-Teklif edilen bilgisayarlar için üretici firmanın anlaşmalı olduğu veya kendisine ait 7 coğrafi bölgede bulunan servis istasyonlarına ait servis merkezleri listesi teklif dosyasında sunulmalıdır.

4-Teklif edilen masaüstü bilgisayara ait CE, UL, FCC belgelerinden en az bir tanesi teklif dosyasında yer almalıdır. 

4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

İstekliler teklif ettikleri ürüne ilişkin teknik şartnameye birebir uygun olarak Kataloglarını ve/veya Broşürlerini sunacak olup Katalog ve/veya Broşür sunmayan isteklilerin teklifleri değerlendirmeye alınmayacaktır.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. Bu ihaleye sadece yerli istekliler katılabilecek olup yerli malı teklif eden yerli istekliye ihalenin 1., 2.kısımlarında %10(On ) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı Ş.Urfa Bulvarı BAĞLAR/ DİYARBAKIR Diyarbakır Kadın Doğum ve Çocuk Hastalıkları Hastanesi C Blok 3.Kat Satın Alma Birimi - Halk Bankası Diyarbakır Merkez Dağkapı Şubesi IBAN NO:TR240001200932600005000335 adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Ş.Urfa Bulvarı BAĞLAR/ DİYARBAKIR -Diyarbakır Kadın Doğum ve Çocuk Hastalıkları Hastanesi C Blok 3.Kat Satın Alma Birimi adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (yüz yirmi) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
MONİTÖR 30 adet
KASA 30 adet