• İhale No
    2011/39239
  • İhale Adı
    2 KALEM MEYVE
  • Sektör
    Gıda Ürünleri
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    13 Nisan 2011 16:00
  • İdare
    Milli Savunma Bakanlığı Iğdır 5. Hudut Alay Komutanlığı
  • İhale İli
    Iğdır
  • İşin İli
    Iğdır
  • Yayın Tarihi
    01 Nisan 2011
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

MEYVE SATIN ALINACAKTIR

5 İNCİ HUDUT ALAY K.LIĞI/IĞDIR

2 KALEM MEYVE
alımı
4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.


İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2011/39239
1-İdarenin
a) Adresi : 5 İNCİ HUDUT ALAY K.LIĞI 76100 MERKEZ IĞDIR
b) Telefon ve faks numarası : 4762271660 -4762271662
c) Elektronik Posta Adresi : ihkombsk76@hotmail.com
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a)
Niteliği, türü ve miktarı
: İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu)
yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yerleri : 5 inci Hd.A.K.lığı Tük.320 Mal Say.lığının yapacağı tebligata göre günlük ihtiyaçlar nispetinde Tük.320 Mal Saymanlığı yiyecek depolarına teslim edilecektir. Muayenesinin tamamlanmasını müteakip Gökay,Telçeker,Çetenli ve Subaşı merkezlerine yüklenici araçları (Yeteri kadar ve uygun araç) ile ücretsiz olarak istenilen birliğe teslim edilecektir.
c) Teslim tarihleri : S.NU. İŞİN ADI İŞE BAŞLAMA TARİHİİŞİN BİTİŞ TARİHİ
1. KAVUN 01.07.2011 15.11.2011
2. SOFRALIK TAZE ÜZÜM 01.08.2011 30.10.2011
Herhangi bir sebeple sözleşmenin öngörülenden daha geç yürürlüğe girmesi halinde ise sözleşmenin imzalandığı tarihten sonraki ilk iş gününde mal/mallar teslim edilecek/işe başlanacaktır. Her halükarda işin bitiş tarihleri belirtilen tarihler olacaktır.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : 5 İNCİ HD.A.K.LIĞI İHALE KOMİSYON BAŞKANLIĞI/IĞDIR
b) Tarihi ve saati : 13.04.2011 - 16:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:

4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;

4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;

4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,

4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin
yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil
Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları
gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,

4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.

4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.

4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.

4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif
sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.


6.
İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.


7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:

7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve

20 TRY (Türk Lirası)
karşılığı

5 İNCİ HD.A.K.LIĞI İHALE KOMİSYON BAŞKANLIĞI/IĞDIRadresinden satın alınabilir.


7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları

veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri

zorunludur.



8. Teklifler,ihale tarih ve saatine kadar
5 İNCİ HD.A.K.LIĞI İHALE KOMİSYON BAŞKANLIĞI/IĞDIR
adresine elden teslim edilebileceği gibi,aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.


9. İstekliler tekliflerini,

mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.

Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.


10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.


11.

Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (DOKSAN)takvim günüdür.



12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif

verilemez.

13. Diğer hususlar:
KAVUN:90.000 KG.

SOFRALIK TAZE ÜZÜM:40.000 KG.




 

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
KAVUN 90000,00 KG.
SOFRALIK TAZE ÜZÜM 40000,00 KG.