• İhale No
    2011/59361
  • İhale Adı
    2 KALEM SEBZE ALIMI(SARIMSAK, KURU SOĞAN)
  • Sektör
    Tarım, Hayvancılık, Balıkçılık, Ormancılık Ürünleri ve Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    29 Nisan 2011 15:00
  • İdare
    Erzurum 25. Mekanize Piyade Tugay Komutanlığı
  • İhale İli
    Erzurum
  • İşin İli
    Erzurum
  • Yayın Tarihi
    20 Nisan 2011
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun


2 KALEM SEBZE ALIMI(SARIMSAK, KURU SOĞAN)
2 5 M knz. p.t ug . y rdc. lığ ı
2 Kalem Sebze Alımı(Sarımsak, Kuru Soğan) alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2011/59361
1-İda re nin
a) Adresi : 25'ıncı Mknz.P.Tug.K.Yrdc.Lıgı Aslanpasa Mh. 0 25300 Oltu
Erzurum
b) Telefon ve faks numarası : 4428166383 - 4428161923
c) Elektronik Posta Adresi : oltugarnizon.ihalekombaskan@hotmail.com
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu ma l ın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP'ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : 25'inci Mknz.P.Tug.K.Yrd.lığı Oltu-ERZURUM
c) Teslim tarihi : Yüklenicinin kendisine veya tebligat için gösterdiği adrese yapılacak işe başlama talimatının tebliğinden itibaren 20 Mayıs 2011-30 Nisan
2012 tarihleri arasında(346 gün), teslim yeri mal saymanlığınca bu şartnamenin tebligatla ilgili hükümleri doğrultusunda gerekli süre öncesinden yapılacak tebligata göre mal teslimi yapılacaktır. İşe 20
Mayıs 2011 tarihinden önce başlanmayacaktır. Her bir iş kalemi için işe belirtilen tarihten itibaren başlanacak ve saymanlık tarafından öngörülen ilk teslimat tarihinden itibaren mal teslimatı yapılacaktır. Ancak sözleşme verilen tarihten sonra yürürlüğe girdiği takdirde, ilgili mal kalemi için işe (mal teslimatına) sözleşmenin yürürlüğe girdiği tarihte başlanacak, işin süresi (346 gün) de bu tarihten itibaren hesaplanacaktır.
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : 25'inci Mknz.P.Tug.K.Yrd.lığı İhale Salonu Oltu/ERZURUM
b) Tarihi ve saati : 29.04.2011 - 15:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 30 TRY (Türk Lirası) karşılığı 25'inci
Mknz.P.Tug.K.Yrd.lığı Oltu/ERZURUM adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak
indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar 25'inci Mknz.P.Tug.K.Yrd.lığı İhale Salonu Oltu/ERZURUM adresine
elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3'ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (Yüzyirmi) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim