• İhale No
    1616102
  • İhale Adı
    2 KALEM TABELA ALIMI
  • Sektör
    Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Doğrudan Temin
  • İhale Tarihi
    15 Mayıs 2018 14:00
  • İdare
    Antalya Atatürk Devlet Hastanesi
  • İhale İli
    Antalya
  • İşin İli
    Antalya
  • Yayın Tarihi
    14 Mayıs 2018
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

T.C.

SAĞLIK BAKANLIĞI Î1 Sağlık Müdürlüğü

Antalya Atatürk Devlet Hastanesi

SAYI : SATINALMA/ 71713619                              14/05/2018

KONU: 2 KALEM TABELA ALIMI

SAYIN:.........

Kurumumuz' için aşağıda cins ve miktarı ve özellikleri belirtilen malzemeler 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 22/D (Doğrudan Temin) yöntemi ile satın alınacaktır, Firmanız tarafından temini mümkün ise Kurumumuz satınalnıa komisyon Başkanlığına teklif verilmesini rica ederim.

Metin Kutusu: 1-
2-
3-
4-
5-
6-
7-
8-
9-
10-
11-
12-
13-
DİKKAT EDİLECEK HUSUSLAR VE ALIM ŞARTLARI Teklif edilen fiyat KDV hariç olarak belirtilecektir.

Teklife esas malzemelerin kalite ve markası ile teslim müddeti açıkça belirtilecektir.

Taahhüt edilen süre içerisinde malzemenin teslim edilmemesi halinde ilgili firmadan bir defaya mahsus olmak üzere 3 ay süre ile teklif alınmayacak, bu haline tekerrür etmesi halinde 4734 sayılı K.İ.K. hükümleri uygulanacaktır.

İhaleye hile,desise,vait,tehdit,nüfus kullanma suretiyle ihaleye fesat karıştıranların tespit edilmesi halinde yine 4734 sayılı K.İ.K ’in ilgili hükümleri uygulanacaktır.

Malzeme tesliminde,teklife davet mektubunda belirtilen kalite ve marka esas alınacak,benzer3muadili vb. ifadelerle malzeme teslim etmeye yeltenenlerin malzemeleri kabul edilmeyecek ve bir dahaki ihale için teklife davet mektubu gönderilmeyecektir.

Malzeme bedelleri , malzemenin teslimine müteakip İl Sağlık Müdürlüğü Muhasebe birimi ve Defterdarlık Muhasebe Müdürlüğü 90 gün içerisinde ödenecektir.

Uhdesinde malzeme kalan firma, fatura düzenlediği tarihte tıbbi malzemelerin Tıtubb Sağlık Bakanlığı Ve Sgk kayıtlarının onaylı olduğu belgeyi fatura ekinde vermek zorundadır.

Malzemenin teslim tarihi, UBB ve GMDN kodrahnn belirtilmesi zorunludur.

Ürünler idarece denetim ve muayene işlemlerine tabi tutulacaktır. Ayrıca idare ürün/hizmeti alıp almamakta veya bir kısmım almakta serbesttir.

Steril edilebilen malzemeler firma tarafından 50,00-TL sterilizasyon ücreti hastane veznemize yatırıldıktan sonra dekont ile birlikte hastanemiz steritizasyon ünitemize teslim edilecektir.

BU TEKLİFE DAVET MEKTUBUNA OLUMLU YADA OLUMSUZ MUTLAKA 15/05/2018 TARİHÎNDE SAAT 14:00 A KADAR 0 242 345 77 82 VEYA 0242 345 77 79 NOLU FAX ‘A CEVAP VERİLECEKTİR,

Yatarak tedavide kullanılan ancak MEDULA sisteminde SUT kodlarına tanımlı olmayan hiçbir tıbbi malzemenin 01/12/2015 tarihinden itibaren sağlık hizmeti sunucuları tarafından MEDULA sistemine hizmet kaydı yapılamayacaktır, hükmüne istinaden ilgili finnalara fatura bedeli ödenmeyecektir.

Teklif edilen ürünlerin UBB ve GMDN kodrahnn ürünlerin tanımlarıyla ııygun eşleşmesi ve onaylı olması gerekmektedir. Firmalarca yapılan hatalı tanımlama sonucu, GMDN kodlarının ürünlerin tanımlarıyla uygun eşleşmemesi ve onayının olmaması nedeniyle SGK tarafından kurumumuza ödemesi yapılmayacaktır. Fatura edilebilir ürünler ile ilgili firmaların haksız ödeme talebinde bulunduğunun tespiti halinde, oluşmuş veya oluşacak kurum zararı teklif veren firmalar tarafından ödenecek ve bu durumdan kaynaklanan her türlü hukiki ve cezai sorumluluk teklif veren firmalara ait olacaktır. İş bu teklif mektubu malzemelerine teklif veren ve malzeme teslimi yapan firmalar bu durumları kabul etmiş ve taahhüt etmiş sayılacaktır.

Metin Kutusu: 14-Metin Kutusu: Şakir G| İdari ve Mali İ<Bu mektupla birden fazla malzeme için teklife davet mektubu gönderilmiş ise her kalem malzeme için teklif fiyatı yazılacak,eksik teklifler değerlendirilmeyecek,değerlendirme tüm malzemenin toplam bedeli üzerinde veya ayrı ayrı yapılacaktır. İşbu teklife davet mektubu tanzim edildikten sonra bir zarfın içerisine konulacak zarfın kapağı kaşelenip imzalanarak üzerine T.C. ANTALYA VALİLİĞİ İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ ANTALYA ATATÜRK DEVLET HASTANESİ YÖNETİCİLİĞİ Satmalına Komisyon Başkanlığına 18 KALEM MAL ALIMI ibaresi yazılacaktır. Teklif veren firma bütün bu şartları aynen kabul etmiş sayılacaktır.

s.n.

Malzemenin Adı

Miktarı

Birimi

Birim Fiyat

TopMn Fiyatı

Marka

1

374*430 cm kurum loglo led ışıklı dış tabela (sağlık bakanlığı ve Antalya büyükşehir belediyesi)

1

adet

 

 

 

2

120*85 cm ebatlı 250 cm yüksekliğinde kutu profilli yönlendirme tabelası

10

ADET

 

 

 

füd, Yard.


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Şehit Dr. Atila nizam sağlıklı hayat merkezi ve Atatürk devlet hastanesi semt polikliniği Dış tabela ve yönlendirme tabelaları teknik şartnamesi

S 40x40x2mm kutu profiî kasa üzerine 4mm ahşap desenli alüminyum kompozit zemin yapılacaktır.

S Kurum ismi T.C. sağlık bakanlığı.Antalya sağlık il müdürlüğü Şehit Dr, Atila nizam sağlıklı hayat merkezi ve Atatürk devlet hastanesi semt polikliniği kurumsal renklerde lOmm forex destekli modül LED aydınlatmalı plexi kutu harf yapılacaktır.

/ Kurum logosu (sağlık bakanlığı ve Antalya büyükşehir belediyesi) kurumsal renklerde lOmm forex destekli modül LED aydınlatmalı plexi kutu harf yapılacaktır.

S Tabela üzerindeki tüm teknik detaylar firmanın sorumluluğunda olup elektronik malzemenin tamamı iki yıl garantili olacaktır.

S Tabela ölçüleri yüklenici firma tarafından yerinde alınacaktır.

S Yapılacak dış tabelanın örneği mevcut olup aynısı yapılacaktır.

S Yönlendirme levhalarının iskeleti 40x40x2mm kutu profilden 120x85cm dikdörtgen olarak yapılıp 250cm ayakla yere beton dökülerek sabitlenecektir. Üzerine kompozit levha çift taraflı yapılıp Kurum logosu ve ismi T.C. sağlık bakanlığı Antalya sağlık il müdürlüğü Şehit Dr. Atila nizam sağlıklı hayat merkezi ve Atatürk devlet hastanesi semt polikliniği yazısı levhaya uygun ebatta yazı ve görsellikte folyo kesim yazı uygulanacaktır.

S Kutu profillerin üzerine antipas atılarak gri boya İle boyanacaktır.

S Yerine montajı fen ve sanat kaidelerine uygun olarak yüklenici firma tarafından yapılacaktır.

/ Tabela montajından sonra doğal afet, TEDAŞ tarafından gerçekleşen elektriksel sorunlar, fırtına vb. gibi meteoroloji uyarısı yâda genel duyuru yapılmadığı sürece yere düşmesi, eğilmesi gibi sorunlar firmanın sorumluluğunda olacaktır.

S Nakliye ve montaj yüklenici firmaya aittir.

Yapılacak işler:

•      ( sağlık bakanlığı ve Antalya büyükşehir belediyesi) Kurum logoiu LED ışıklı dış tabela 374x430cm 1 adet

•      120x85cm ebatlı 250cm yüksekliğinde kutu profilli yönlendirme tabelası 10 adet

 

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim