• İhale No
    2010/546843
  • İhale Adı
    2 KALEM TIBBİ CİHAZ ALIMI (Renkli Doppler ve Ultsanografi)
  • Sektör
    Tıbbi Cihazlar
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    16 Aralık 2010 10:00
  • İdare
    Çorum Devlet Hastanesi
  • İhale İli
    Çorum
  • İşin İli
    Çorum
  • Yayın Tarihi
    30 Ağustos 2015
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
TIBBİ CİHAZ (RENKLİ DOPPLER VE ULTSANOGRAFİ) SATIN ALINACAKTIR
ÇORUM DEVLET HASTANSİ BAŞTABİPLİĞİ

2 KALEM TIBBİ CİHAZ ALIMI (Renkli Doppler ve Ultsanografi)
alımı
4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.


İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası:2010/546843
1-İdarenin
a) Adresi:Bahçelievler Mahallesi Çamlık Cad. No:2 19200 ÇORUM MERKEZ
b) Telefon ve faks numarası:3642230324 - 3642230319
c) Elektronik Posta Adresi:satinalma@corumdevlethastanesi.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa):

2-İhale konusu malın
a)
Niteliği, türü ve miktarı
:İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu)
yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri
:Çorum Devlet Hastanesi Baştabipliği
c) Teslim tarihi:İşin süresi 30 (otuz) takvim günüdür. Sözleşmenin imzalanıp yükleniciye tebliğinden itibaren verilen sipariş üzerine iki adet irsaliye ile mesai saatleri (08.00-16.00) içerisinde Hastanemize teslim edilecektir.

3- İhalenin
a) Yapılacağı yer:Çorum Devlet Hastanesi Baştabipliği İhale Salonu
b) Tarihi ve saati:16.12.2010 - 10:00

4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:

4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;

4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;

4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,

4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin
yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil
Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları
gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,

4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.

4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.

4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip
ortağına ait olması halinde, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali
müşavir veya noter tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır
kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belge, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.

4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:

4.3.1. İş deneyim belgeleri:

Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kesin kabul işlemleri tamamlanan ve Teklif edilen bedelin
% 30 oranından az olmamak üzere ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş
deneyimini gösteren
belgeler,
4.3.2. Yetkili satıcılığı veya imalatçılığı gösteren belgeler:

a) İmalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler,

b) Yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belge veya belgeler,

c) Türkiye’de serbest bölgelerde faaliyet gösteriyor ise yukarıdaki belgelerden biriyle birlikte sunduğu serbest bölge faaliyet belgesi.


İsteklilerin yukarıda sayılan belgelerden, kendi durumuna uygun belge veya belgeleri sunması yeterli
kabul edilir. İsteklinin imalatçı olduğu aşağıdaki belgeler ile tevsik edilir.


Aday veya isteklinin alım konusu malı ürettiğine ilişkin olarak ilgili mevzuat uyarınca yetkili kurum veya kuruluşlarca düzenlenen ve aday veya isteklinin üretici veya imalatçı olduğunu gösteren belgeler,


4.3.3. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler:


1.Cihazlar (sistem)  en az 2 yıl garantili olacak ve bu garanti Üretici veya Türkiye temsilcisi  ile varsa  yetki verilen satıcı firma tarafından  verilecektir. Garanti süresince bakım, onarım ve yedek parçadan hiç bir ücret talep edilmeyecektir. Arıza bildiriminden sonra 48 saat içinde cihaza müdahale edilecek ve en geç 10 gün içinde bütün fonksiyonlarıyla çalıştırılacaktır. Arızalı geçen süre garanti süresinden sayılmayacak ve belirlenen süreyi aşan  her gün için  arızalardan dolayı oluşan hizmet kaybı  için sözleşmede yazılı ceza uygulanacaktır.

2.Cihaz hastaneye teslim tarihinden itibaren 1 (bir) ay süre ile, firma tarafından çalıştırılacak, bu dönem içerisinde doğabilecek her türlü arıza ve masraflar firma tarafındazxn karşılanacaktır. Garanti 1 (bir) aylık kullanım süresinden  sonra yapılacak, kesin kabulü müteakip başlayacaktır. Bu dönemde kullanıcılara gerekli eğitim verebilmesi onayı olmalıdır.

3.Sistem bakımı için yıllık uptime garantisi verilecektir. Bu garanti % 95`den az olmamalıdır. Yıllık downtime %5`i geçtiği zaman bu süre garanti süresine eklenecektir.

4.Firmalar garanti süresi sonunda yapılacak bakım-onarım anlaşması için geçerli  olacak tekliflerini  vereceklerdir.

5.Teklif veren firmalar söz konusu cihaz için  teknik servis imkanlarını ve teknik alt yapı durumunu  belgeleyeceklerdir. (Teknik personelin ilgili firmada çalışma süresi, deneyimi ve eğitim durumu, teknik eleman sayısı, bakım onarım imkanları v.b.) 

6.Satın alınan ilgili sistemin (cihaz ve cihaz ile ilgili tüm kısımlar) 2 (iki) yıllık garanti süresince, rutin bakımları satıcı firma tarafından düzenli olarak yapılacak veya yaptırılacaktır. Satıcı firma rutin bakımları, mühendislik bölümü (TABOM) personeli nezaretinde yapacak/yaptıracak ve firma bakım programının içeriği hakkında teklif dosyasında ayrıntılı bilgi verecektir. Ayrıca rutin bakım tarihleri ilgili klinik tarafından yıllık olarak belirlenip ilgili firmaya bildirilecektir.

7.Ücretsiz garanti bitiminden sonra en az 8 yıl süreyle ücreti karşılığında yedek parça sağlamayı üretici ve temsilci ve varsa  yetki verilen satıcı  firma tarafından yapılacağı belgelenecek ve hızlı devreden yedek parçaların ileriye dönük döviz bazında fiyatlı parça (devre kartları v.b. gibi.) listeleri ve  yıllık peryodik bakım bedelini gösteren belgeyi vereceklerdir.

8.  1 ve 7 maddelerinde istenen teknik servis ve yedek parça garanti belgeleri Üretici ve Türkiye temsilcisi  ve varsa  yetki verilen satıcı  firmalar tarafından ihaleden sonra, noter tasdikli olarak verilecektir.


4.3.4.
4.3.4.1. Standarda ilişkin belgeler:


T.C. Sağlık bakanlığı Tedavi Hizmetleri Genel Müdürlüğü`nün 01.03.2010 tarih ve 8310 sayılı (2010/11 sayılı genelge) yazısının 2.12 maddesine istinaden cihazların kullanma kılavuzu yönetmeliklere uygun olarak Türkçe olacak ve cihazla birlikte teslim edilecektir. Yönetmeliklere uygun olmayan cihazların muayene ve kabul işlemleri yapılmayacaktır.


4.3.4.2. Yetkili kurum ve kuruluşlara kayıtla ilgili belgeler:


İhale konusu Kitler ve Cihaza ilişikin T.C. Sağlık Bakanlığı Tedavi Hizmetleri Genel Müdürlüğü`nün 01.03.2010 tarih ve 8310 sayılı (2010/11 sayılı genelge) yazısının 2.2. maddesine istinaden T.C.İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası`na (TİTUBB) kayıt veya bildirimi bulunması zorunludur. Aday veya isteklinin, teklif edilen ürünün imalatçı ve ithalatçısı (tedarikçi firma) olmadığı durumlarda, ürünün tedarikçi firmasının bayii olduğuna dair TİTUBB kayıt veya bildirim iteklifle birlikte sunmalıdır. Eğer ürün, Üreticisi tarafından Tıbbi Cihaz Yönetmelikleri kapsamında belgelendirilmemiş ise ulusal veya uluslararası kalite standartlarından birine sahip olduğu belgelendirilmelidir.Söz konusu belgeleri teklifle birlikte sunmayan firmaların  teklifleri değerlendirme dışı bırakılacaktır.


4.3.5. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:


1-Cihazların tıbbi ve teknik özelliklerinin görülebileceği orijinal gerekli teknik doküman teklifle beraber verilecektir.



2-Firmalar cihazların Menşe’leri hakkında bilgi verip,belgelendireceklerdir.



3-Teknik şartnameye uygunluk belgesi: Firmalar şartname maddelerine ayrı ayrı ve Türkçe olarak şartnamedeki sıraya göre cevap vereceklerdir. Bu cevaplar ".......marka.......model.....cihazı teklifimizin şartnameye uygunluk belgesi" başlığı altında teklif veren firmanın başlıklı kağıdına yazılmış ve yetkili kişi tarafından imzalanmış olmalıdır.Bu cevaplar orijinal dökümanları ile karşılaştırıldığında herhangi bir farklılık bulunursa firma ihale dışı bırakılacaktır. Şartnameye uygunluk belgesi hazırlamayan ve şartnamede istenilen teknik özellikleri sağlamayan firma teklifleri reddedilecektir.


4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.


Bu ihalede kamu veya özel sektörde gerçekleştirilen hertürlüTıbbi Cihaz satış işi benzer iş olarak kabul edilecektir.



5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif
sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.


6.
İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.


7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:

7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve

50 TRY (Türk Lirası)
karşılığı

Çorum Devlet Hastanesi Baştabipliği Satınalma Servisi adresinden satın alınabilir.


7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunludur.




8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar
Çorum Devlet Hastanesi Baştabipliği İhale Salonu
adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.


9. İstekliler tekliflerini,

mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.

Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.


10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.


11.

Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.



12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif

verilemez.







Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
RENKLİDOPPLER ULTRASON CİHAZI 3,00 ADET
ULTRASONOGRAFİCİHAZI 4,00 ADET