• İhale No
    2011/29649
  • İhale Adı
    2 KALEM YOĞURT
  • Sektör
    Gıda Ürünleri
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    30 Mart 2011 10:30
  • İdare
    İSTANBUL DENİZ İKMAL GRUP KOMUTANLIĞI - PENDİK
  • İhale İli
    İstanbul
  • İşin İli
    İstanbul
  • Yayın Tarihi
    01 Nisan 2011
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
YOĞURT SATIN ALINACAKTIR
MİLLİ SAVUNMA BAKANLIĞI GENEL KURMAY BAŞKANLIĞI BAĞLILARI VE MÜSTEŞARLIK İST.DZ.İK.GRP.K.LIĞI

2 KALEM YOĞURT
alımı
4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.


İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası:2011/29649
1-İdarenin
a) Adresi:Hasköy yolu caddesi Cami Kebir mah.No : 01 34440 BEYOĞLU İSTANBUL
b) Telefon ve faks numarası:2122543150 - 2122351199
c) Elektronik Posta Adresi:istanbul.dzikmal@dzkk.tsk.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa):

2-İhale konusu malın
a)
Niteliği, türü ve miktarı
:İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu)
yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yerleri
:1.DENİZ BİRLİKLERİ: İstanbul Deniz İkmal Grup Komutanlığı Et Sebze Tevzii Ambarına Kasımpaşa/ İSTANBUL
(İst.Dz.İk.Grp.K.lığının Altkaynarca-Pendik-İSTANBUL'a nakli durumunda teslimat bu adrese yapılacaktır.
2.DENİZ HARP OKULU KOMUTANLIĞI :Deniz Harp Okulu Komutanlığı İkmal Mal Saymanlığına Tuzla/ İSTANBUL
3. DENİZ LİSESİ KOMUTANLIĞI: Deniz Lisesi Komutanlığı İkmal Mal Saymanlığına Heybeliada/İSTANBUL
c) Teslim tarihi:2 KALEM YOĞURT alımı Sözleşmenin imzalanmasını müteakip idare tarafından yüklenicinin kendisine veya tebligat için gösterdiği adrese yapılacak işe başlama talimatını aldığı tarihten itibaren işe başlanacak ve 245 (ikiyüzkırkbeş) takvim günü içerisinde bitirilecektir.(Bitiş Tarihi :31 Aralık 2011)
48.1.2. Transit Şube Müdürlüğüne teslim edilecek mal/mallar saat 16:00’dan önce getirilecek , bu saatten sonra mal teslimatı kabul edilmeyecektir.
48.1.3.Teslim süresine muayenede geçen süreler dahil değildir. Muayenede geçen süre; malın ilgili birliğe teslim edilmesine müteakip yüklenicinin muayene ve kabul işlemlerine başlanması için İstanbul Deniz İkmal Grup Komutanlığı Genel Evrak Bürosuna yazılı olarak müracaat ettiği tarih ile muayene raporunun yükleniciye tebliğ edildiği tarih arasında kalan süredir.
48.1.4.Taahhüt edilen malın son teslim günü tatil gününe tesadüf ettiği takdirde teslimat, tatili müteakip ilk iş gününde yapılacaktır. Bundan dolayı gecikme cezası alınmaz .
48.1.5.Tatil gününe rastlayan teslimatlar, tatil gününü takip eden ilk iş gününde yapılmaz ise tip idari şartnamenin 51 nci maddesi ve sözleşme tasarısının 34 üncü maddesi hükümleri uygulanır. Teslimatlar iş günü ve iş saatlerinde yapılır.
48.1.6. Yoğurt’un ne miktarda alınacağı, Yüklenici Firma tarafından işe başlama talimatını aldığı tarihten itibaren 3 iş günü içerisinde İstanbul Deniz İkmal Grup Komutanlığı Et Sebze ve Tevzii Ambarını (0.212. 254 31 50/1097), Deniz Harp Okulu Komutanlığı İkmal Mal Saymanlığını (0.216.395 26 30/2151-2251) ve Deniz Lisesi Komutanlığı İkmal Mal Saymanlığını (0.216.351 00 72) arayarak ilk teslimatın tarih ve miktarlarını öğrenecektir. Müteakip teslimatlar için ise üç birliğin Mal Saymanlıklarınca her ayın birinci ve onbeşinci günü olacak şekilde sipariş edecekleri yoğurt miktarlarını yüklenici firmaya faksla bildireceklerdir. Yüklenici firmaların fakslarının bozuk olması veya faksın olmaması durumunda ise telefonla siparişler verilebilecektir. Ancak; Yüklenici Firma sipariş verilen günlerde ilgili birliklerin sipariş fakslarının alınmaması veya telefon edilmemesi durumunda, ilgili birliğinin İkmal Mal Saymanlıklarını aynı gün içerisinde arayarak sipariş miktarlarını faksla veya telefonla öğrenecektir. Faks ve telefonla siparişin alınması durumunda ise aynı gün içerisinde ilgili birlikten sipariş miktarlarının teyidi alınacaktır.

3- İhalenin
a) Yapılacağı yer:Kuzey Deniz Saha Komutanlığı Satınalma Komisyonu Başkanlığı (34890) Altkaynarca-Pendik/İSTANBUL
b) Tarihi ve saati:30.03.2011 - 10:30

4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:

4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;

4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;

4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,

4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin
yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil
Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları
gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,

4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.

4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.

4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.

4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.

5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif
sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.


6.
İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.


7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:

7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve

5 TRY (Türk Lirası)
karşılığı

Kuzey Deniz Saha Komutanlığı Satınalma Komisyonu Başkanlığı (34890) Altkaynarca-Pendik/İSTANBUL adresinden satın alınabilir.


7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunludur.




8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar
Kuzey Deniz Saha Komutanlığı Satınalma Komisyonu Başkanlığı (34890) Altkaynarca-Pendik/İSTANBUL
adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.


9. İstekliler tekliflerini,

mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.

Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.


10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.


11.

Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.



12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif

verilemez.







Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
YOĞURT 9-10 KG.LUK (PLASTİK KAPAKLI KOVALARDA OLACAKTIR.) TEK.H. :06-90B EKİM 2009 71650,00 KG.
YOĞURT 200 GR.LIK (PLASTİK KASELERDE OLACAKTIR.) TEK.H : 06-90 B EKİM 2009 29300,00 KG.