• İhale No
    2011/47455
  • İhale Adı
    2 KANALLI EMG CİHAZI ALIMI
  • Sektör
    Tıbbi Cihazlar
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    11 Nisan 2011 13:30
  • İdare
    Sarıkamış Devlet Hastanesi
  • İhale İli
    Kars
  • İşin İli
    Kars
  • Yayın Tarihi
    01 Nisan 2011
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
2 KANALLI EMG CİHAZI ALIMI
SAĞLIK BAKANLIĞI Sarıkamış Devlet Hastanesi

2 KANALLI EMG CİHAZI ALIMI
alımı
4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.


İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası:2011/47455
1-İdarenin
a) Adresi:İnönü Mah. Bebek Cad. No:3 SARIKAMIŞ KARS
b) Telefon ve faks numarası:4744135554 - 4744134793
c) Elektronik Posta Adresi:satinalma.sdh@gmail.com
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa):
https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/

2-İhale konusu malın
a)
Niteliği, türü ve miktarı
:İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu)
yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri
:SARIKAMIŞ DEVLET HASTANESİ
c) Teslim tarihi:Sözleşmenin imzalandığının,idare tarafından yüklenicinin kendisine veya tebligat için gösterdiği adrese yapılacak işe başlama talimatının tebliğinden itibaren mal teslim edilecek/işe başlanacaktır.
İşin süresi 30 (otuz) takvim günüdür. Sözleşmenin imzalanmasını takip eden 30 gün içerisinde yüklenici teslimi gerçekleştirecektir.

3- İhalenin
a) Yapılacağı yer:SARIKAMIŞ DEVLET HASTANESİ SATIN ALMA ODASI
b) Tarihi ve saati:11.04.2011 - 13:30

4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:

4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;

4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:
İstekliler T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal ilgi Bankasında Tedarikçi (üretici ve ithalatçı) veya bayi olduğuna dair UBB kayıt belgeleini İhale dosyasında komisyona sunmalıdır.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;

4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,

4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin
yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil
Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları
gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,

4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.

4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.

4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.

4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Yetkili satıcılığı veya imalatçılığı gösteren belgeler:

a) İmalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler,

b) Yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belge veya belgeler,

c) Türkiye’de serbest bölgelerde faaliyet gösteriyor ise yukarıdaki belgelerden biriyle birlikte sunduğu serbest bölge faaliyet belgesi.


İsteklilerin yukarıda sayılan belgelerden, kendi durumuna uygun belge veya belgeleri sunması yeterli
kabul edilir. İsteklinin imalatçı olduğu aşağıdaki belgeler ile tevsik edilir.
a) Aday veya istekli adına düzenlenen Sanayi Sicil Belgesi,
b) Aday veya isteklinin üyesi olduğu meslek odası tarafından aday veya istekli adına düzenlenen Kapasite Raporu,
c) Aday veya isteklinin kayıtlı olduğu meslek odası tarafından aday veya istekli adına düzenlenen İmalat Yeterlik Belgesi,
d) Aday veya isteklinin alım konusu malı ürettiğine ilişkin olarak ilgili mevzuat uyarınca yetkili kurum veya kuruluşlarca düzenlenen ve aday veya isteklinin üretici veya imalatçı olduğunu gösteren belge
4.3.2. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler:
a)İsteklilerin veya yetkili satıcısı bulunduğu distribütör firmanın, teklif edilecek cihaz ve ek donanımını onarabilecek teknik alt yapıya sahip olduklarına ilişkin belgeleri teklifleri ile birlikte komisyona sunacaklardır. (teknik personel listesi, eğitim sertifikası vs.)

b)Kullanılacak yedek parça dahil iki yıl süresince ücretsiz olmak kaydı ile garantili olacaktır. Garanti bitiminden en az 10 yıl süreyle ücreti karşılığında yedek parça sağlanacaktır.Bu garanti hem satıcı hemde distribütör firma tarafından verilecektir.

c)Satış sonrası hizmetlere ilişkin yükümlülük doğrudan üretici veya ithalatçı firmaya ait olup bayilerden satın alınan tıbbi cihazlar ile ilgili bakım ve onarım ihtiyacı için satışı yapan bayiye ulaşılamaması halinde üretici veya ithalatçının firma satış sonrası bakım ve onarımı karşılayacağına dair belgeyi teklif dosyasında bulunduracaktır.

d)Periyodik bakım ve onarımlarının ve gerekli hallerde kalibrasyonlarının yüklenici tarafından hangi şartlarda ve periyodlarda yapılacağına dair belgeler teklif dosyasında bulundurulacaktır.

e)Arıza durumunda, arızanın bildiriminden itibaren en geç 48 saat içerisinde müdahale edilecektir. (Arıza bildirimi faks ile yapılacaktır.) Onarılmayan cihaz 72 saat içinde firma tarafından yedek bir cihazla değiştirilecektir. Bu garanti hem satıcı hemde distribütör firma tarafından verilecektir.
4.3.3.
4.3.3.1. Ürünlerin piyasaya arzına ilişkin belgeler:
Teklif edilen cihazlar hiç kullanılmamış olacaktır. Daha önce "demo" amaçlı olarak kesinlikle kullanılmamış olacaktır. Teklif edilen cihazın yaşının 10 yılı geçmediğine dair belge Teklif Dosyasında bulundurulacaktır. Cihazın yaşı imalat tarihi ve seri numarası ile belgelendirilecektir.
4.3.3.2. Yetkili kurum ve kuruluşlara kayıtla ilgili belgeler:
Sağlık Bakanlığı Tedavi Hizmetleri Genel Müdürlüğü 21/02/2010 tarih ve 7816 sayılı 2010/10 nolu genelgesi ve 01/03/2010 tarih ve 8310 sayılı 2010/11 nolu genelgeleri kapsamında istekliler T.C.İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulasal Bilgi Bankasına (TİTUBB) kayıtlı olmalı ve kayıtlı olduğunu gösterir internet çıktısnı komisyona sunmalıdır. Kayıtlı ürünlerden "Sağlık Bakanlığı`ndan onaylıdır" ibaresi taşımayanlar değerlendirmeye alınmayacaktır.
4.3.4. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
a) Tedarik edilecek cihazın kataloglarının Türkçe açıklamaları ile birlikte, teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren dokümanlar ihale sırasında Teklif Zarfında bulundurulacaktır. Teklif veren firmalar Teknik şartname maddelerine ayrı ayrı ve Türkçe olarak şartnamedeki sıraya göre cevap vereceklerdir. Bu cevaplar ".... Marka...... Model.... Cihazı Teklifimizin Şartnameye Uygunluk Belgesi" başlığı altında teklifi veren fiirmanın antetlii kağıdına yazılmış ve yetkili kişi tarafından imzalanmış olmalıdır. Bu cevaplar orjinal dokümanları ile karşılaştırıldığında herhangi bir farklılık bulunursa firma ihale dışı bırakılacaktır.
b)Şartnameye uygunluk belgesi hazırlamayan ve şartnamedeki özellikleri sağlamayan firmaların teklifleri değerlendirme dışı bırakılacaktır.
c)Teklifleri değerlendiren komisyon gerekli görüldüğü hallerde demonstrasyon isteyebilir. Firmalar demonstrasyonla ilgili çalışmalar yapacaklarını kabul ettikleri belgeyi ihale dosyasında sunacaklardır. Firmalar demonstrasyonu nasıl ve hangi şartlarda sağlayacağını bildireceklerdir. Demonstrasyonda teknik şartnameye uygun olmadığı tespit edilen cihazlar reddedilecektir.

5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif
sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.


6.
İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.


7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:

7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve

100 TRY (Türk Lirası)
karşılığı

SARIKAMIŞ DEVLET HASTANESİ adresinden satın alınabilir.


İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil

yurtiçi için 110 TRY (Türk Lirası), yurtdışı için 120 TRY (Türk Lirası)
doküman bedelini

T.C.ZİRAAT BANKASI TR40 0001 4726 1654 3850 01 İBAN NOLU HESABINA yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler,
ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır.
İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir.
İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından
veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.

7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları

veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri

zorunludur.



8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar
SARIKAMIŞ DEVLET HASTANESİ SATIN ALMA ODASI
adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.


9. İstekliler tekliflerini,

mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.

Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.


10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.


11.

Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (altmış) takvim günüdür.



12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif

verilemez.







Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim