İhale Kayıt Numarası | : | 2011/47455 |
1-İdarenin | ||
a) Adresi | : | İnönü Mah. Bebek Cad. No:3 SARIKAMIŞ KARS |
b) Telefon ve faks numarası | : | 4744135554 - 4744134793 |
c) Elektronik Posta Adresi | : | satinalma.sdh@gmail.com |
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) | : | https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/ |
a) Niteliği, türü ve miktarı | : | İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir. |
b) Teslim yeri | : | SARIKAMIŞ DEVLET HASTANESİ |
c) Teslim tarihi | : | Sözleşmenin imzalandığının,idare tarafından yüklenicinin kendisine veya tebligat için gösterdiği adrese yapılacak işe başlama talimatının tebliğinden itibaren mal teslim edilecek/işe başlanacaktır. İşin süresi 30 (otuz) takvim günüdür. Sözleşmenin imzalanmasını takip eden 30 gün içerisinde yüklenici teslimi gerçekleştirecektir. |
a) Yapılacağı yer | : | SARIKAMIŞ DEVLET HASTANESİ SATIN ALMA ODASI |
b) Tarihi ve saati | : | 11.04.2011 - 13:30 |
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir. |
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
4.3.1. Yetkili satıcılığı veya imalatçılığı gösteren belgeler: |
a) İmalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler, b) Yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belge veya belgeler, c) Türkiye’de serbest bölgelerde faaliyet gösteriyor ise yukarıdaki belgelerden biriyle birlikte sunduğu serbest bölge faaliyet belgesi. İsteklilerin yukarıda sayılan belgelerden, kendi durumuna uygun belge veya belgeleri sunması yeterli kabul edilir. İsteklinin imalatçı olduğu aşağıdaki belgeler ile tevsik edilir. a) Aday veya istekli adına düzenlenen Sanayi Sicil Belgesi, b) Aday veya isteklinin üyesi olduğu meslek odası tarafından aday veya istekli adına düzenlenen Kapasite Raporu, c) Aday veya isteklinin kayıtlı olduğu meslek odası tarafından aday veya istekli adına düzenlenen İmalat Yeterlik Belgesi, d) Aday veya isteklinin alım konusu malı ürettiğine ilişkin olarak ilgili mevzuat uyarınca yetkili kurum veya kuruluşlarca düzenlenen ve aday veya isteklinin üretici veya imalatçı olduğunu gösteren belge |
4.3.2. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler: |
a)İsteklilerin veya yetkili satıcısı bulunduğu distribütör firmanın, teklif edilecek cihaz ve ek donanımını onarabilecek teknik alt yapıya sahip olduklarına ilişkin belgeleri teklifleri ile birlikte komisyona sunacaklardır. (teknik personel listesi, eğitim sertifikası vs.) b)Kullanılacak yedek parça dahil iki yıl süresince ücretsiz olmak kaydı ile garantili olacaktır. Garanti bitiminden en az 10 yıl süreyle ücreti karşılığında yedek parça sağlanacaktır.Bu garanti hem satıcı hemde distribütör firma tarafından verilecektir. c)Satış sonrası hizmetlere ilişkin yükümlülük doğrudan üretici veya ithalatçı firmaya ait olup bayilerden satın alınan tıbbi cihazlar ile ilgili bakım ve onarım ihtiyacı için satışı yapan bayiye ulaşılamaması halinde üretici veya ithalatçının firma satış sonrası bakım ve onarımı karşılayacağına dair belgeyi teklif dosyasında bulunduracaktır. d)Periyodik bakım ve onarımlarının ve gerekli hallerde kalibrasyonlarının yüklenici tarafından hangi şartlarda ve periyodlarda yapılacağına dair belgeler teklif dosyasında bulundurulacaktır. e)Arıza durumunda, arızanın bildiriminden itibaren en geç 48 saat içerisinde müdahale edilecektir. (Arıza bildirimi faks ile yapılacaktır.) Onarılmayan cihaz 72 saat içinde firma tarafından yedek bir cihazla değiştirilecektir. Bu garanti hem satıcı hemde distribütör firma tarafından verilecektir. |
4.3.3. |
4.3.3.1. Ürünlerin piyasaya arzına ilişkin belgeler: |
Teklif edilen cihazlar hiç kullanılmamış olacaktır. Daha önce "demo" amaçlı olarak kesinlikle kullanılmamış olacaktır. Teklif edilen cihazın yaşının 10 yılı geçmediğine dair belge Teklif Dosyasında bulundurulacaktır. Cihazın yaşı imalat tarihi ve seri numarası ile belgelendirilecektir. |
4.3.3.2. Yetkili kurum ve kuruluşlara kayıtla ilgili belgeler: |
Sağlık Bakanlığı Tedavi Hizmetleri Genel Müdürlüğü 21/02/2010 tarih ve 7816 sayılı 2010/10 nolu genelgesi ve 01/03/2010 tarih ve 8310 sayılı 2010/11 nolu genelgeleri kapsamında istekliler T.C.İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulasal Bilgi Bankasına (TİTUBB) kayıtlı olmalı ve kayıtlı olduğunu gösterir internet çıktısnı komisyona sunmalıdır. Kayıtlı ürünlerden "Sağlık Bakanlığı`ndan onaylıdır" ibaresi taşımayanlar değerlendirmeye alınmayacaktır. |
4.3.4. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman: |
a) Tedarik edilecek cihazın kataloglarının Türkçe açıklamaları ile birlikte, teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren dokümanlar ihale sırasında Teklif Zarfında bulundurulacaktır. Teklif veren firmalar Teknik şartname maddelerine ayrı ayrı ve Türkçe olarak şartnamedeki sıraya göre cevap vereceklerdir. Bu cevaplar ".... Marka...... Model.... Cihazı Teklifimizin Şartnameye Uygunluk Belgesi" başlığı altında teklifi veren fiirmanın antetlii kağıdına yazılmış ve yetkili kişi tarafından imzalanmış olmalıdır. Bu cevaplar orjinal dokümanları ile karşılaştırıldığında herhangi bir farklılık bulunursa firma ihale dışı bırakılacaktır. b)Şartnameye uygunluk belgesi hazırlamayan ve şartnamedeki özellikleri sağlamayan firmaların teklifleri değerlendirme dışı bırakılacaktır. c)Teklifleri değerlendiren komisyon gerekli görüldüğü hallerde demonstrasyon isteyebilir. Firmalar demonstrasyonla ilgili çalışmalar yapacaklarını kabul ettikleri belgeyi ihale dosyasında sunacaklardır. Firmalar demonstrasyonu nasıl ve hangi şartlarda sağlayacağını bildireceklerdir. Demonstrasyonda teknik şartnameye uygun olmadığı tespit edilen cihazlar reddedilecektir. |
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|